Jump to content

2007.08.15 Sparta Praha


hermz

Hva blir utfallet av kampen?  

84 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 336
  • Created
  • Last Reply

Virker som om Sparta Praha spiller meget tøft. Får håpe de klarer å skaffe seg et rødt kort, det vil gjøre ting betydelig lettere for oss.

Link to comment
Share on other sites

Høres ut til å være en stor heksegryte i Praha.

Klarer ikke å skjelne mellom jubel og piping, men har vært en stor pipekonsert helt siden jeg kobla meg på ATVO.

 

Høres ut som om Sparta Praha-kaptein Tomas Repka er skadet og må belage seg på et innbytte.

 

Vil nok bli bra for oss om det blir noe av byttet.

Link to comment
Share on other sites

Drar Fabregas dette kortet med inn i selve turneringen?

Hvis jeg ikke tar feil "slettes" gule kort, og røde kort blir med inn i gruppespillet..

Ikke kutt av meg hue hvis jeg tar feil ! :(

 

 

Mener kommentatorene i kampen Valencia - Elfsborg i går sa at Gule kort blir slettet, og at røde kort bli vurdert etterpå, og at grove overtredelser blir tatt med videre... men kommentatorer har no tatt feil før....

Link to comment
Share on other sites

Litt redd for at det går litt varmt i spillerne våres topplokk nå, bra det snart er pause. Vi kan ikke bli med på deres stygge spill, vi må bare spille oss gjennom de og stole på at dommeren slår ned på stygge taklinger.

Link to comment
Share on other sites

Gult til van Persie.

 

Har vært en griseomgang, etter hva jeg har kunnet tyde. En spiller ut med skade, og 3-4 gule kort, om jeg ikke tar helt feil, pluss flere stygge taklinger som hadde fortjent gult.

 

Pause på Axa Arena i Praha.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...