Jump to content

Stephen Appiah.


pacman

Recommended Posts

  • Replies 80
  • Created
  • Last Reply
Guest kellex

Han har nevnt før at han vil til arsenal så tviler på det denne gangen også. Meget god spiller men føler ikke helt behovet for han etter det Diaby har vist. Også har man jo Fabregas, Denilson. Flameni og Gilberto sentralt. Rosicky og Hleb kan også spille der.

Link to comment
Share on other sites

link til: http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=361046

 

denilson og cesc blir jo litt for lettvekt, cesc og diaby blir egentlig for offensivt, diaby er ingen defensiv spiller.

 

er egentlig cesc gilberto som funker best, og de fleste funker ved siden av gilberto da han er den eneste som er en skikkelig defensiv midtbanespiller.

 

flamini ser jeg på som alt for dårlig, og sånn sett så tror jeg ikke det hadde hvert så dumt med Appiah.

 

synes det hadde blitt litt mye sentrale midtbanespillere hvis vi skulle hente han men samtidig føler jeg vi hadde trengt han

Link to comment
Share on other sites

Gilberto er etter min mening like god som Appiah - Og Appiah er ikke en man henter inn som "backup" spiller. Dessuten har vi dekket den posisjonen godt.

 

Kunne heller tenkt meg å kjøpe inn en god backup for Rosicky. Hleb/Walcott/Eboue dekker høyre - mens vår venstre ving er sårbar. Rosicky er jo ett godt, soleklart førstevalg - men en backup for lille mozart hadde vært godt å ha.

Link to comment
Share on other sites

Hehe Tror vell ikke så mange av oss ble det.. Følte ikke at vi trengte en sentral midtbane spiller til.

Nå håper jeg bare Wenger henter en erstatter for Ljungberg, og da håper jeg på Ricardo Quaresma.

Selv om jeg innerst inne ikke tror det blir noen fler signeringer ;)

Link to comment
Share on other sites

 

 

Ikkje i det heile tatt ;)

 

Når det gjelde erstatter for Ljungberg så hadde eg og håpa på Quaresma, men det skjer bare ikkje. :D

Samir Nasri eller Rafael van der Vaart hadde vert fantastisk og, men igjen, det skjer ikkjke :ph34r: .

Håpar bare Wenger kjøpe en skikkelig ving som erstatter for Ljungberg.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Hoster fram denne tråden igjen.

 

Har lest litt rykter og ser at bl.a. Portsmouth ønsker å kjøpe Appiah nå.

 

Han har vel vært linket til oss før og burde vel absolutt vært aktuell for oss nå??

 

27 år, råsterk, god med ball og har erfaring.

Ganske lik Essien som spillertype egentlig.

Link to comment
Share on other sites

Hoster fram denne tråden igjen.

 

Har lest litt rykter og ser at bl.a. Portsmouth ønsker å kjøpe Appiah nå.

 

Han har vel vært linket til oss før og burde vel absolutt vært aktuell for oss nå??

 

27 år, råsterk, god med ball og har erfaring.

Ganske lik Essien som spillertype egentlig.

Kilder? Han er i mine øyne en glimrende spiller som ikke helt har havnet i de klubbene han burde. Husker han godt fra VM i Tyskland. Skikkelig tøffing. Erfaring er jo ikke akkurat noe minus det heller :)

Link to comment
Share on other sites

Hoster fram denne tråden igjen.

 

Har lest litt rykter og ser at bl.a. Portsmouth ønsker å kjøpe Appiah nå.

 

Han har vel vært linket til oss før og burde vel absolutt vært aktuell for oss nå??

 

27 år, råsterk, god med ball og har erfaring.

Ganske lik Essien som spillertype egentlig.

Han har vært en spiller jeg har likt i mange år. Problemet er bare at han er mer en kreativ spiller enn en takler. Han spiller på en av verdens beste sentrale midtbaner på landslaget, men der er det vertfall Essien som står for taklingene... Og på Fenerbache er det vel Mehmet Aurelio som er takleren...

Link to comment
Share on other sites

leste et sted at Appiah er uten kotrakt, i så fall burde han være 1 valg til ny midtbanemann i klubben synes jeg..

 

finner ikke linken igjen, noen andre som har lest dette?

 

Jepp, er riktig. Han har hvertfall forlatt Fenerbahce.

 

Synes Wenger bør prøve å hente han.

Link to comment
Share on other sites

Noe sier meg at denne mannen er eldre en det han utgir seg for å være. Han har spilt på det ghanesiske landslaget siden han var 15 år og har vært med i en årrekke. Derfor stiller jeg meg skeptisk til denne overgangen.

 

Han har vell heller ikke overprestert når interessen ikke er større en den er med tanke på at han kun er 27 år :D ?!

Link to comment
Share on other sites

Noe sier meg at denne mannen er eldre en det han utgir seg for å være. Han har spilt på det ghanesiske landslaget siden han var 15 år og har vært med i en årrekke. Derfor stiller jeg meg skeptisk til denne overgangen.

 

Han har vell heller ikke overprestert når interessen ikke er større en den er med tanke på at han kun er 27 år :D ?!

 

Var det hudfargen som ble for mye for ras***** Aragones montro? :P

Link to comment
Share on other sites

Verkar som folk ikkje har fulgt med i timen her. Appiah er ein klassespelar, men lider av nokre kroniske muskelproblem, som gjer at han ikkje kan spele kampar. Har vel mista dei siste to sesongane med skade, og Fenerbahce såg vel sitt snitt til å kutte litt ned på utgiftsposten.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...