bold marauder Posted September 6, 2008 Report Share Posted September 6, 2008 det er vanskelig å si om Appiah kan komme tilbake i det slaget han var i da han var på sitt beste. forstår det sånn at denne siden sier noe om hva han har slitt med medisinsk. det er visst kurerbart. skjønner ikke så mye av det selv, men forstår det slik at det er snakk om en blodpropp i foten som er forårsaket av at han ikke fikk kneoperasjon av Fenerbahce. de valgte (som andre tidligere har linket) å heller gi han smertestillende og spille han. denne blodproppen kan føre til manglende blodsirkulasjon og hindring av blodtilførselen fra beinet til hjertet. dette skapte såvidt jeg forstår det pusteproblemer for Appiah, noe legene i klubben trodde var astma. det var det som var feildiagnosen. italienske leger fant etterhvert ut hva som egentlig feilet han og reddet antakelig livet hans. dersom han er tilbake på fotballbanen nå så betyr vel det at han er kurert, men også at han må trene seg opp igjen. det sies at han har brukt den siste tiden på å trene med sin gamle klubb Brescia i Italia. regner med at Arsenal-legene er i stand til å bedømme om Appiah kan komme tilbake i samme fysiske form eller ei. jeg er for at vi skal ta sjangsen dersom de mener han kan det, men med en bonusordning etter spilletid. forresten linket jeg reglene for signeringer i PL tidligere i tråden, men her er de igjen. Kontraktsløse spillere kan signe utenfor vinduet og PL-klubber kan ikke låne utenom vinduet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ernsti14 Posted September 6, 2008 Report Share Posted September 6, 2008 Tviler på at han kommer gjennom den medisinske testen hvis han har en blodpropp i foten :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
bold marauder Posted September 7, 2008 Report Share Posted September 7, 2008 Tviler på at han kommer gjennom den medisinske testen hvis han har en blodpropp i foten :/ han har selvfølgelig fjernet blodproppen og var derfor klar til å spille i Ghanas kamp mot Libya, med folk fra bl.a. Arsenal på tribunen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Innbytterbenken Posted September 9, 2008 Report Share Posted September 9, 2008 nå vet jeg jo at Wenger er veldig opptattt av å finne de rette typene til sitt Arsenal, men jeg mener nå at å IKKE hente Ghanas kaptein må være galskap, jeg vil tro at han innehar en del kvaliteter som vi har bruk for, ikke minst tilfører han troppen mer rutine og er en skikkelig hard-man på midtbanen, hadde likt å se han klinke ned Scholes, Lampard, Ballack i noen saftige dueller! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rødøy Posted September 9, 2008 Report Share Posted September 9, 2008 Hvis Appiah hadde kommet tilbake i god gammel form, hadde vi fått en meget sterk midtbane Håper bare Wenger slår til på denne mannen, men jeg skjønner jo skeptisen da Appiah's medisinske rulleblad, ikke er det peneste. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmaelan Posted September 9, 2008 Report Share Posted September 9, 2008 Etter at Wenger ikke fant noen spillere som passet i hele sommer, er jeg meget skeptisk til at Appiah nå er det. Appiah er en god spiller, men om han passer inn i Wengers planer tviler jeg på...men skal aldri si aldri;-) Nå ser det derimot ut som West Ham er nærmest: http://goonertalk.com/2008/09/08/west-ham-...ts-into-london/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orakelet Posted September 9, 2008 Report Share Posted September 9, 2008 Det at Wenger ikke fant noen som passet, henger vel mer sammen med prisen folk skal ha for sine spillere. Har jo kommet frem i lyset at han har prøvd seg på både 3 og 4 forskjellige midtbanespillere. Hvilken klubb trenger Appiah mest? Jo det er oss det. Så ingenting å nøle med - go get him. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted September 9, 2008 Report Share Posted September 9, 2008 Det at Wenger ikke fant noen som passet, henger vel mer sammen med prisen folk skal ha for sine spillere. Har jo kommet frem i lyset at han har prøvd seg på både 3 og 4 forskjellige midtbanespillere. Hvilken klubb trenger Appiah mest? Jo det er oss det. Så ingenting å nøle med - go get him. Nå er det grunn til å være skeptisk til det som kommer ut i etterkant. Fordi M'bia sier at Wenger vill ha han, så bør det ikke være sant av den grunn. Det kan like godt skyldes at han vil stå sterkere i lønnsforhandlinger med egen klubb for alt vi vet. Det er vel slik agentene har operert lenge, legge ut rykter for å øke markedsverdien til sine spillere. Ikke utenkelig at spillerne selv også operer slik. Når det kommer en endelig avklaring på hvor Appiah skal spille i år så blir det heldigvis slutt på spekulasjoner for en liten stund og vi kan begynne å fokuserer på kampene vi skal spille med den stallen vi har. Gleder meg til det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Posted September 9, 2008 Report Share Posted September 9, 2008 Når det kommer en endelig avklaring på hvor Appiah skal spille i år så blir det heldigvis slutt på spekulasjoner for en liten stund og vi kan begynne å fokuserer på kampene vi skal spille med den stallen vi har. Gleder meg til det. Tror nok vi allerede nå kan begynne å fokusere på kampene vi skal spille med den stallen vi har. Anser sannsynligheten for at Appiah signerer for oss som ekstremt liten. Skulle han mot formodning ende opp i Arsenal, får vi ta det som en positiv overraskelse Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted September 9, 2008 Report Share Posted September 9, 2008 Appiha hadde ikke vert dumt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roysannnn Posted September 10, 2008 Report Share Posted September 10, 2008 Når det kommer en endelig avklaring på hvor Appiah skal spille i år så blir det heldigvis slutt på spekulasjoner for en liten stund og vi kan begynne å fokuserer på kampene vi skal spille med den stallen vi har. Gleder meg til det. Er vel redd for at det aldri tar slutt, en klarer vel å grave opp en ny spiller som er uten kontrakt og kan velge klubb.... Neste blir vel Fowler eller Ljungberg..... og det finnest sikkert flere også..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Utne Posted September 11, 2008 Report Share Posted September 11, 2008 http://www.arsenal.com/news/news-archive/w...dfielder-appiah Da var de ryktene slått ut også. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Posted September 11, 2008 Report Share Posted September 11, 2008 http://www.arsenal.com/news/news-archive/w...dfielder-appiah Da var de ryktene slått ut også. Det kom jo vitterlig ikke som noen bombe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orakelet Posted September 11, 2008 Report Share Posted September 11, 2008 Nei det får man si... Så nå kan vi vel "la hodet slappe av" på overgangspekulasjoner til Januar... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caribo Posted September 11, 2008 Report Share Posted September 11, 2008 Appiah er vel FOR kjent for Wenger..hehe. Eller for gammel... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted September 11, 2008 Report Share Posted September 11, 2008 Skjønner ikke hvorfor Wenger ikke kan ta en sjanse på Appiah når han har tatt en sjanse på Bischoff, men nå er det vel sånn Wenger er, har vel en plan som bare han vet om Link to comment Share on other sites More sharing options...
bold marauder Posted September 11, 2008 Report Share Posted September 11, 2008 http://www.arsenal.com/news/news-archive/w...dfielder-appiah Da var de ryktene slått ut også. Det kom jo vitterlig ikke som noen bombe. ingen bombe nei, men det måtte åpenbart en avkreftelse til. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkampboy Posted January 7, 2009 Report Share Posted January 7, 2009 http://www.dailymail.co.uk/sport/football/...n.html?ITO=1490 Ser ut til at den godeste Appiah går til Tottenham. Synd! Mener han er akkurat hva vi trenger, har ment det helt siden august, og har vel for så vidt fått delvis bekreftet dette etter Song og co`s innsats på midtbanen. Ikke nødvendigvis akkurat Appiah, men en med lignende kvaliteter. Og Appiah er jo gratis. Vi trenger en spiller som kan la de kreative spillerne våre være nettopp kreative. En som kan sørge for at Cesc, Nasri, Denilson etc. slipper å ha hovedfokus på den defensive delen av spillet. En som demmer opp, vinner dueller og jager baller. Appiah har i tillegg til disse egenskapene også et tungt skudd og generelt gode offensive kvaliteter. Kaptein på et såpass godt landslag som Ghana er han også. Denne typen signering er viktigere enn Arshavin, Arteta etc. Michael Thomas, Frank McLintock og Paul Merson er tre av flere tidligere Arsenal-storheter som har sagt det samme. Når Wenger gir Bischoff og Silvestre en mulighet i vår drakt så er det rett og slett snodig om han ikke har vurdert den milevis bedre Appiah. Ryktene vil ha det til at han er blitt vurdert som for skadeutsatt av Wenger. La oss håpe dette er tilfelle og at Spurs er i ferd med å kjøpe katta i sekken. Jeg tror dessverre ikke det. Harrys interesse er en god indikasjon, for Tottenham... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted January 7, 2009 Report Share Posted January 7, 2009 Han kan ikke være så god når han står uten kontrakt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkampboy Posted January 7, 2009 Report Share Posted January 7, 2009 Har vel vært flere grunner til det. Blant annet hans kinkige situasjon i Fenerbache som du kan lese om i innlegg lenger opp i tråden. Tror hans definitive status som fri agent ble offisiell så sent som november, kan sjekke det opp, men har ikke tid nå. Jeg har sett han i aksjon både for Ghana, Juve og Fenerbache og er meget imponert over hans allsidighet både offensivt og defensivt. En veldig komplett spiller er mitt inntrykk. Om han er like god nå er definitivt ikke sikkert, men synes det er rart om han i det minste ikke blir tilbydt prøvespill av Wenger, som tidligere har vært ute etter nettopp Appiah. Han gamblet på Bischoff, hvorfor ikke Appiah? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ballekanon Posted January 7, 2009 Report Share Posted January 7, 2009 Har vel vært flere grunner til det. Blant annet hans kinkige situasjon i Fenerbache som du kan lese om i innlegg lenger opp i tråden. Tror hans definitive status som fri agent ble offisiell så sent som november, kan sjekke det opp, men har ikke tid nå. Jeg har sett han i aksjon både for Ghana, Juve og Fenerbache og er meget imponert over hans allsidighet både offensivt og defensivt. En veldig komplett spiller er mitt inntrykk. Om han er like god nå er definitivt ikke sikkert, men synes det er rart om han i det minste ikke blir tilbydt prøvespill av Wenger, som tidligere har vært ute etter nettopp Appiah. Han gamblet på Bischoff, hvorfor ikke Appiah? La tottenham få appiah, da vet vi han er bånn i bøtta Syns den underteksten din med Bergkamp sin kommentar sier det så godt hva vi trenger , vi trenger kreativitet!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted January 8, 2009 Report Share Posted January 8, 2009 Har vel vært flere grunner til det. Blant annet hans kinkige situasjon i Fenerbache som du kan lese om i innlegg lenger opp i tråden. Tror hans definitive status som fri agent ble offisiell så sent som november, kan sjekke det opp, men har ikke tid nå. Jeg har sett han i aksjon både for Ghana, Juve og Fenerbache og er meget imponert over hans allsidighet både offensivt og defensivt. En veldig komplett spiller er mitt inntrykk. Om han er like god nå er definitivt ikke sikkert, men synes det er rart om han i det minste ikke blir tilbydt prøvespill av Wenger, som tidligere har vært ute etter nettopp Appiah. Han gamblet på Bischoff, hvorfor ikke Appiah? La tottenham få appiah, da vet vi han er bånn i bøtta Syns den underteksten din med Bergkamp sin kommentar sier det så godt hva vi trenger , vi trenger kreativitet!!! Appiah er absolutt ikke bånn i bøtta! Han er en sterk midtbane mann som river og sliter men samtidig har en stor ro i spillet sitt. Sett mye bra av han for Ghana. Helt riktig at vi trenger kreativitet nå som vi har så mange skadde kreative spillere, men syns hele sesongen har bevist at vi trenger defensiv styrke! Vi har jo ikke mange defensive midtbanespillere på skadelista! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roysannnn Posted February 3, 2009 Report Share Posted February 3, 2009 http://www.sport.co.uk/news/Football/13765..._Tottenham.aspx Kommer vel ikke til å skje, men Wenger har no vert ein luring før..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Innbytterbenken Posted February 3, 2009 Report Share Posted February 3, 2009 hehe, hadde ikke forundra meg om han hadde henta en spiller i tillegg til Arshavin i siste øyeblikk av vinduet. Skjedde ikke det med Denilson da Cole og Gallas bytta klubb? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pacman Posted February 3, 2009 Author Report Share Posted February 3, 2009 hehe, hadde ikke forundra meg om han hadde henta en spiller i tillegg til Arshavin i siste øyeblikk av vinduet. Skjedde ikke det med Denilson da Cole og Gallas bytta klubb? stemmer det.. hvis dette stemmer så stiger wenger noen hakk hos meg igjen.. håpet veldig på flamini på lån eller noe sånt, men dette hadde hvert grei erstatning for det håpet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.