Jump to content

Stephen Appiah.


pacman

Recommended Posts

hehe, hadde ikke forundra meg om han hadde henta en spiller i tillegg til Arshavin i siste øyeblikk av vinduet. Skjedde ikke det med Denilson da Cole og Gallas bytta klubb?

 

stemmer det..

 

hvis dette stemmer så stiger wenger noen hakk hos meg igjen..

 

håpet veldig på flamini på lån eller noe sånt, men dette hadde hvert grei erstatning for det håpet

 

Tror Appiah ville vært et knall kjøp, en skikkelig terrier med rutine som kan lære opp unggutta! :D

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 80
  • Created
  • Last Reply

Hent ham. Test ham, det skal ikke mye til å overgå Song.... :P

Kunne ikke vært mer uenig.

Husker ikke helt hvilken av de to som var nevnt i beste team etter "African Cup of Nation". Song har vært skadet og har ikke kommet helt inn i varmen til første elveren. Ingen grunn til å dømme spilleren etter en halv sesong. Jeg tror ikke en skadet Appiah trenger å være noen løsning.

Link to comment
Share on other sites

Hent ham. Test ham, det skal ikke mye til å overgå Song.... ;)

 

I følge 'arry som har hatt han på trening i januar var han skremmende utrent. Kan ikke tenke meg at han er i nærheten av Song for å være ærlig. I alle fall ikke på lang tid.

 

Mulig at det fysiske ikke er helt på plass for Appiah, men jeg innbiller meg/tror han respekteres mer av motstanderne enn f.eks Song. Jeg tror ikke motstanderne våre synes en midtbane med Song og Denilson er spesielt skremmende, da var det verre med en Vieira og Petit/Edu, som taklet hardt og satt seg i respekt.

 

Nei, en måned med intensiv trening så kan Appiah være vår beinknuser defensivt på midten!

Link to comment
Share on other sites

Hent ham. Test ham, det skal ikke mye til å overgå Song.... :)

Kunne ikke vært mer uenig.

Husker ikke helt hvilken av de to som var nevnt i beste team etter "African Cup of Nation". Song har vært skadet og har ikke kommet helt inn i varmen til første elveren. Ingen grunn til å dømme spilleren etter en halv sesong. Jeg tror ikke en skadet Appiah trenger å være noen løsning.

 

Appiah var skadet så han var ikke med i "African Cup of Nations" i det hele tatt..

Link to comment
Share on other sites

Appiah kunne sikkert vært spennende,men jeg

tror song kommer til og vokse som spiller når vi får stablet litt mere kvalitet rundt han.

Jobben hans er å takle og jobbe på midten,men når de han spiller sammen med ikke gjør det de skal så virker song også helt udugelig.

Når vi har fab,rosicky og theo tilbake så tror jeg samtidig song kommer til å bli en mye bedre spiller også.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...