Jump to content

Highbury 1913 - 2006...


kje_simen

Recommended Posts

  • Replies 66
  • Created
  • Last Reply

Oi, denne boka ligger antagelig og venter på meg hjemme nå, da. Fantastisk. Nå gleder jeg meg til å komme hjem å se. Rett og slett utrolig at supporterklubben tar seg råd til å gjøre noe sånt gratis. Virker ikke som om crewet går og stikker kontigentpenger ned i sine egne lommer akkurat. Jeg er imponert. :)

Link to comment
Share on other sites

Tusen takk på nytt for en glimrende bok...

Har akkurat betalt for ett nytt år i den beste supporterklubben.

Så da er det ett¨år til neste gang jeg kan øke litt på innbetalingen der.

 

Det jeg lurer på nå er:

Er det for seint å kjøpe lodd til loddtrekkningen som blir holdt på årsmøtet?

 

Får da kunne jeg tenkt meg å kjøpt noen lodd nå og støtte klubben litt ekstra på den måten..

 

Hvis det fortsatt er mulig fint om noen kan poste kontonummer pengene skal inn på..

Link to comment
Share on other sites

Thumbs up! :)

Morsomt å få med seg litt historie sett ifra øynene på ihugga fans.

For å være så gamle, så har dere utrolig bra hukommelse.. :P

 

Jeg gleder meg til den dagen jeg og mine medgoonere om en 40-50 år kan sette oss ned å skrive om alle de gode (og mindre gode) stundene på Ashburtun Grove, så våre unger igjen kan få et historisk perspektiv på det hele.

 

Hatten av!

 

Cheers Marius

Link to comment
Share on other sites

Er vel egentlig bare å bli med på alt hva folk har sagt her!

 

Selv kom jeg hjem fra ferie i dag, og boka lå på senga.. Jeg ble utrolig glad over å ha fått denne boka, som gir fine persepektiver på diverse temaer (da spesielt stadionene). Jeg lette etter en faktura, men fant ingen, og etter å ha lest innleggene her på forumet ble jeg overrasket! At en supporterklubb legger ned så mye arbeid for en GAVE til medlemmene er helt utrolig. Jeg begynte å bla i den og nå, 4,5 time ble det tid for litt mat.. hehe.. En bok som er vanskelig å legge fra seg!!

 

Arsenal Norway er norges beste supporterklubb (med tanke på blader, bøker osv.. Dette er min mening, som jeg har fått støtte av fra mine venner som holder med united, liverpool og andre klubber. De sa det selv:

 

DE MISUNNER OSS!!

 

Takk!!

Link to comment
Share on other sites

Thumbs up! :)

Morsomt å få med seg litt historie sett ifra øynene på ihugga fans.

For å være så gamle, så har dere utrolig bra hukommelse.. :P

 

 

Cheers Marius

 

Langtidsminnet er det ikke noe i veien med, da er det verre med kortidsminnet. ;) Seriøst; for oss som var der, både i gyldne, og ikke fullt så gyldne år, så var mange av opplevelsene så sterke, så fantastiske og så artige, at de har spikret seg fast i minnet for ever and always. Og som alle vet, ALT var selvsagt mye bedre før! :P

Link to comment
Share on other sites

Tror boka bidrar til for lite søvn for min del.. Jeg ligger til langt på natt å leser. Mye meget bra stoff der!

 

Dere skal ha TUSEN TAKK alle dere som har bidratt med boken. Dette var en veldig fin overraskelse!:)

 

Fy søren for en supporterklubb vi er medlemmer i alle sammen!

Link to comment
Share on other sites

Tusen takk på nytt for en glimrende bok...

Har akkurat betalt for ett nytt år i den beste supporterklubben.

Så da er det ett¨år til neste gang jeg kan øke litt på innbetalingen der.

 

Det jeg lurer på nå er:

Er det for seint å kjøpe lodd til loddtrekkningen som blir holdt på årsmøtet?

 

Får da kunne jeg tenkt meg å kjøpt noen lodd nå og støtte klubben litt ekstra på den måten..

 

Hvis det fortsatt er mulig fint om noen kan poste kontonummer pengene skal inn på..

 

 

Det er fortsatt mulig å kjøpe lodd. Det vil være mulig til 1. august. Kontonummeret er 7877.08.27697. Merk innbetalingen med at det gjelder kjøp av lodd. Det vil være mulig å kjøpe lodd på årsmøtet. Da er det kun kontant betaling.

 

Vennlig hilsen

Petter Randmæl

Nestleder/medlemskontakt

Link to comment
Share on other sites

Herlig bok. Jeg fikk sjokk da jeg så den komme i posten. Brukte kun et par dager på lese den ut. Mange gode bilder og gode artikler. Supporterklubben hviler ikke på laurbærene etter å fullt fortjent vunnet årets supporterblad :D

 

I wish i had four hands, so i could give you four thumbs up ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...