Jump to content

Highbury 1913 - 2006...


kje_simen

Recommended Posts

Jeg fikk den nye Highbury boka i posten i dag og jeg må si jeg er veldig fornøyd.

Det er masse bra stoff om både Highbury og bygging av Emirates etc.

Meget mye bra stoff! ;)

 

Tusen takk til alle som har vært med på å lage denne fantastiske boka og til supporteklubben for å gjøre det mulig.

 

Tusen takk til alle sammen! :) ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 66
  • Created
  • Last Reply

Jeg fikk den nye Highbury boka i posten i dag og jeg må si jeg er veldig fornøyd.

Det er masse bra stoff om både Highbury og bygging av Emirates etc.

Meget mye bra stoff! ;)

 

Tusen takk til alle som har vært med på å lage denne fantastiske boka og til supporteklubben for å gjøre det mulig.

 

Tusen takk til alle sammen! :D :D

 

Fekk den eg også nå ;) Ser veldig bra ut, og ei bokhylle kan ikke være komplett uten denne :)

 

Men er det sånn at vi bare får denne av suporterklubben?

Link to comment
Share on other sites

Nå mine unge venner, her kan dere "starte" å lære dere historien om Asenal. Sett fra et norsk ståsted. Glimrende satt i sammen av Peter Bergfall, med gode medarbeidere. Nå vil dere etterhvert forstå hva Highbury har betydd for oss "gamlinger".

En kjempehonnør til supporterklubben som tar det økonomiske løftet det er å produsere et slikt praktverk. For at medlemmene VIRKELIG skal få igjen for medlemskronene. Som om man ikke fikk nok fra før av....

Hvilken annen supporterklubb ville gjøre noe tilsvarende? Gratis? Ingen....

Peter, Ole, Tomm, Helge og resten av gjengen som har gjort dette mulig, tusen, tusen takk!

Link to comment
Share on other sites

Må si jeg ikke skjønte mye da denne boka lå i postkassa mi idag. Men for en utrolig bra ting og gjøre av Arsenal Norway, stor kred til dere for dette. Og det uten og ta ei krone. Hva hadde en salgspris i butikk vært for denne?3- 400 eller noe? Hadde gladlig betalt det ;) Dette tar jeg bare av meg alt jeg har av hatter og luer for. Det er når sånnt skjer at en tenker at kontigenten burde gått opp. De 175,- i kontigent må jo være noe av de best andvendte penger en kan bruke, så jeg vil herved utfordre alle her som har råd til og betale ekstra kontigent som en takk til Arsenal Norway for alt de gjør for oss gooners...

 

Nok en gang, jeg blir målløs Arsenal Norway :)

Link to comment
Share on other sites

Må si jeg ikke skjønte mye da denne boka lå i postkassa mi idag. Men for en utrolig bra ting og gjøre av Arsenal Norway, stor kred til dere for dette. Og det uten og ta ei krone. Hva hadde en salgspris i butikk vært for denne?3- 400 eller noe? Hadde gladlig betalt det ;) Dette tar jeg bare av meg alt jeg har av hatter og luer for. Det er når sånnt skjer at en tenker at kontigenten burde gått opp. De 175,- i kontigent må jo være noe av de best andvendte penger en kan bruke, så jeg vil herved utfordre alle her som har råd til og betale ekstra kontigent som en takk til Arsenal Norway for alt de gjør for oss gooners...

 

Nok en gang, jeg blir målløs Arsenal Norway :D

 

 

 

Helt utrulig at vi får ting nå om dagen :) Tilvanlig er jeg vant med at noen skal prøve og lure penger ut av oss på alt mulig. En utrulig gave, kunne ikke ønske meg noe mer. Forstår godt at dere ble ble årest suporterklubb ;) En del av studielånet må kanskje gå til utvidet kontigent neste år :D

Link to comment
Share on other sites

Denne får man av supporterklubben ja

 

Det finnes fanken skjæra meg ikke bedre supporterklubber enn dette!

Nå har jeg ikke sett boka enda som jeg nevnte ovenfor, men uansett så syns jeg dette er så flott gjort av supporterklubben og av de som yter såpass masse for å få til dette.

 

Måten TGP f.eks hele tiden fremstår på som et utrolig bra blad. Både design messig og innholdsmessig er ganske vanvittig å tenke på når man vet at folk gjør dette på fritiden og har andre jobber/skoler ved siden av. All ære til alle som jobber med dette, og tusen takk for det bidraget dere yter! ;)

 

Jeg skal i hvertfall slenge meg på den med å betale inn høyere kontigent neste gang jeg skal betale. :)

Link to comment
Share on other sites

Nå mine unge venner, her kan dere "starte" å lære dere historien om Asenal. Sett fra et norsk ståsted. Glimrende satt i sammen av Peter Bergfall, med gode medarbeidere. Nå vil dere etterhvert forstå hva Highbury har betydd for oss "gamlinger".

En kjempehonnør til supporterklubben som tar det økonomiske løftet det er å produsere et slikt praktverk. For at medlemmene VIRKELIG skal få igjen for medlemskronene. Som om man ikke fikk nok fra før av....

Hvilken annen supporterklubb ville gjøre noe tilsvarende? Gratis? Ingen....

Peter, Ole, Tomm, Helge og resten av gjengen som har gjort dette mulig, tusen, tusen takk!

Helt eing

Og gleder meg til å lese hva Arsenal fansen har opplevd på Highbury så lenge det ble spilt fotballkamer der.

Kjennner jeg Peter Bergfall rett, så har han en historie om en kamp jeg har oppleved på Highbury og ikke snakk om herr Chaz ;)

Nå er alt dette historie og får ikke gjort om det ;)

Så 1000 takk til hele gjengen som har gjort jobben med boka om Highbury

Link to comment
Share on other sites

Arsenal Norway overrasker meg nok en gang, og sikkert ikke siste gang heller! Tusen Takk alle som har vært med på denne boka. Arsenal Norway er Norges beste supporterklubb!

 

 

TAKK

Link to comment
Share on other sites

Nå mine unge venner, her kan dere "starte" å lære dere historien om Asenal. Sett fra et norsk ståsted. Glimrende satt i sammen av Peter Bergfall, med gode medarbeidere. Nå vil dere etterhvert forstå hva Highbury har betydd for oss "gamlinger".

En kjempehonnør til supporterklubben som tar det økonomiske løftet det er å produsere et slikt praktverk. For at medlemmene VIRKELIG skal få igjen for medlemskronene. Som om man ikke fikk nok fra før av....

Hvilken annen supporterklubb ville gjøre noe tilsvarende? Gratis? Ingen....

Peter, Ole, Tomm, Helge og resten av gjengen som har gjort dette mulig, tusen, tusen takk!

 

Min søster sier stadig vekk at Man Utd har en så fantastisk supporterklubb, den er rett og slett ikke noe i forhold til denne. En venn av meg sier at Liverpool har en så fantastisk supporterklubb, den når ikke denne til knærne en gang. Må bare si at crewet som jobber med denne supporterklubben er helt fantastisk ;) ;)

Jeg syntes at vi betaler et alt for lite bidrag til denne supporterklubben. Keep up the good work!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...