Jump to content

Useriøse rykter


Mads

Recommended Posts

Nasri mener hvertfall vi burde kjøpe Mahdi Benatia <_<

 

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/...di-Benatia.html

 

Forøvrig en video av Kevin Gameiro som ble linket til oss i sommer og i høst. Syntes han ser utrolig spennende ut og han kan spille på begge kantene samt på topp. Hittil denne sesongen har han vel 15 mål på 22 kamper for Lorient.

 

Det eneste som jeg misliker er at han kun er 1,72 høy, men til gjengjeld er han utrolig rask, driblesterk og tobeint.

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Mar 22 2011, 11:59 AM) 220876[/snapback]

Nasri mener hvertfall vi burde kjøpe Mahdi Benatia :P

 

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/...di-Benatia.html

 

Forøvrig en video av Kevin Gameiro som ble linket til oss i sommer og i høst. Syntes han ser utrolig spennende ut og han kan spille på begge kantene samt på topp. Hittil denne sesongen har han vel 15 mål på 22 kamper for Lorient.

 

Det eneste som jeg misliker er at han kun er 1,72 høy, men til gjengjeld er han utrolig rask, driblesterk og tobeint.

 

Er det ikke nok dverger i stallen da? :P

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Mar 22 2011, 11:59 AM) 220876[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Nasri mener hvertfall vi burde kjøpe Mahdi Benatia :P

 

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/...di-Benatia.html

 

Forøvrig en video av Kevin Gameiro som ble linket til oss i sommer og i høst. Syntes han ser utrolig spennende ut og han kan spille på begge kantene samt på topp. Hittil denne sesongen har han vel 15 mål på 22 kamper for Lorient.

 

Det eneste som jeg misliker er at han kun er 1,72 høy, men til gjengjeld er han utrolig rask, driblesterk og tobeint.

Er det ikke nok dverger i stallen da? :P

 

Haha joda, men han er i motsetning til vår andre dverg langt raskere og arbeidsvillig B)

 

Sa forøvrig også at det eneste jeg mislikte ved han var høyden, haha ;)

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Mar 22 2011, 08:58 PM) 220906[/snapback]

Haha joda, men han er i motsetning til vår andre dverg langt raskere og arbeidsvillig :P

 

Sa forøvrig også at det eneste jeg mislikte ved han var høyden, haha :P

 

Hvis han som hovedregel spiller på vingene, så ser jeg ingen grunn til at han skal være høy hvertfall.....

Link to comment
Share on other sites

;)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Mar 22 2011, 08:58 PM) 220906[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Haha joda, men han er i motsetning til vår andre dverg langt raskere og arbeidsvillig :P

 

Sa forøvrig også at det eneste jeg mislikte ved han var høyden, haha B)

Hvis han som hovedregel spiller på vingene, så ser jeg ingen grunn til at han skal være høy hvertfall.....

 

Han er hovedsaklig spiss, men fungerer også godt på kantene, men det er oppe på topp han er klart best. En meget god avslutter som ville passet perfekt på topp med en partner (akkurat som Walcott egentlig) bortsett fra at Gameiro har langt bedre teknikk, mens Walcott er raskere og et par cm høyere :P

Link to comment
Share on other sites

«Jeg var ikke god nok for Arsenal»

 

- Arsenal var etter meg

Cech kunne imidlertid havnet et helt annet sted, nærmere bestemt hos londonrival Arsenal. The Gunners kikket nærmere på 28-åringen tilbake i 2002.

 

- Arsenal var ute etter meg det året, forteller keeperen til The Sun.

 

- Men i siste minutt var det sjefsspeideren deres som hadde fått for seg at jeg ikke var god nok for den engelske ligaen, sier tsjekkeren.

 

 

Hmm, jeg vil gjerne vite hva sejfsspesideren heter..

 

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/pl/article3116631.ece

Link to comment
Share on other sites

Hmm, jeg vil gjerne vite hva sejfsspesideren heter..

 

Steve Rowley? Vet ikke om han var det i 2002, men han har hvertfall vært sjefsspeideren vår temmelig lenge..

 

Tydeligvis er ikke keepere hans største styrke ;)

Link to comment
Share on other sites

«Jeg var ikke god nok for Arsenal»

 

- Arsenal var etter meg

Cech kunne imidlertid havnet et helt annet sted, nærmere bestemt hos londonrival Arsenal. The Gunners kikket nærmere på 28-åringen tilbake i 2002.

 

- Arsenal var ute etter meg det året, forteller keeperen til The Sun.

 

- Men i siste minutt var det sjefsspeideren deres som hadde fått for seg at jeg ikke var god nok for den engelske ligaen, sier tsjekkeren.

Hmm, jeg vil gjerne vite hva sejfsspesideren heter..

 

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/pl/article3116631.ece

 

Dette høres veldig merkelig ut. Det jeg har hørt om denne saken, var at Cech var mer eller mindre klar for Arsenal året før han gikk til Chelsea, men at overgangen ikke ble noe av, da Cech ikke fikk oppholdstillatelse.

Link to comment
Share on other sites

Dette høres veldig merkelig ut. Det jeg har hørt om denne saken, var at Cech var mer eller mindre klar for Arsenal året før han gikk til Chelsea, men at overgangen ikke ble noe av, da Cech ikke fikk oppholdstillatelse.

 

Mener bestemt at jeg hørte det samme. Var da også rimelig sikker på at Arsenal hadde en avtale på at han skulle dit, når han fikk oppholdstillatelse i UK. Men det betyr lite nå. Scz er et enda større talent enn det Cech var dengang.

Link to comment
Share on other sites

Mener bestemt at jeg hørte det samme. Var da også rimelig sikker på at Arsenal hadde en avtale på at han skulle dit, når han fikk oppholdstillatelse i UK. Men det betyr lite nå. Scz er et enda større talent enn det Cech var dengang.

Dette jeg også har hørt, Arsenal forsøkte å plukke han opp og han fikk ikke oppholdstillatelse, mens Chelsea fikk det.

Link to comment
Share on other sites

Dette jeg også har hørt, Arsenal forsøkte å plukke han opp og han fikk ikke oppholdstillatelse, mens Chelsea fikk det.

 

Chelsea vile nok ikke fått oppholdstillatese/arbeidtillatelse for Cech de heller, om det ikkevar fo at han fik en par sesonger i Frankrike. De inngikk vel avtale med hans arbeidsgiver mange måneder i forveien, før de ville få søknaden innvilget.

Link to comment
Share on other sites

Henta jo nettopp inn tyskeren Siemann som spiller back og stopper, men jo fler jo bedre!

 

Siemann skal visstnok være 6'2 høy i en alder av 15. Det vil si tett opp mot 190 cm. Den mannen kan bli en gigant, så får vi bare håpe at fotballferdighetene er like gode som høyden.

Link to comment
Share on other sites

Spiss Boro betalte for å bli kvitt vil i følge seg selv bli en nøkkelspiller for Arsenal, om vi signerer han så tviler jeg på at vi vil nå topp 4, sier en del om ambisjonene i såfall..

http://younggunsblog.co.uk/2011/03/aliadie...arsenal-return/

 

Blir enda verre enn når Real Madrid punga ut for en dårlig spiller som Faubert som er reserve i West Ham nå..

Link to comment
Share on other sites

Spiss Boro betalte for å bli kvitt vil i følge seg selv bli en nøkkelspiller for Arsenal, om vi signerer han så tviler jeg på at vi vil nå topp 4, sier en del om ambisjonene i såfall..

http://younggunsblog.co.uk/2011/03/aliadie...arsenal-return/

 

Blir enda verre enn når Real Madrid punga ut for en dårlig spiller som Faubert som er reserve i West Ham nå..

 

Håpte lenge at denne spelaren skulle slå til i Arsenal.. Han hadde talent og teft, men fekk det liksom aldri ut..

Link to comment
Share on other sites

Håpte lenge at denne spelaren skulle slå til i Arsenal.. Han hadde talent og teft, men fekk det liksom aldri ut..

 

Syntes Aliadiere fungerte langt bedre som en slags tilrettelegger på kantene enn hva han gjorde som spiss. Husker jo 6-3 kampen mot Liverpool hvor han la opp til rundt 5 100% sjanser for Baptista f.eks.

 

Ville sikkert vært en grei squadplayer å hatt når Cesc og Walcott var ute tidligere i sesongen, men klarer ikke helt å se at dette kommer til å skje :D

Link to comment
Share on other sites

:P-->

QUOTE(Stefan B @ Mar 29 2011, 01:14 PM) 221079[/snapback]

Syntes Aliadiere fungerte langt bedre som en slags tilrettelegger på kantene enn hva han gjorde som spiss. Husker jo 6-3 kampen mot Liverpool hvor han la opp til rundt 5 100% sjanser for Baptista f.eks.

 

Ville sikkert vært en grei squadplayer å hatt når Cesc og Walcott var ute tidligere i sesongen, men klarer ikke helt å se at dette kommer til å skje :D

Nja, er vel slike "greie squadplayere" som gjør at vi aldri når helt opp

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Mar 29 2011, 01:14 PM) 221079[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Syntes Aliadiere fungerte langt bedre som en slags tilrettelegger på kantene enn hva han gjorde som spiss. Husker jo 6-3 kampen mot Liverpool hvor han la opp til rundt 5 100% sjanser for Baptista f.eks.

 

Ville sikkert vært en grei squadplayer å hatt når Cesc og Walcott var ute tidligere i sesongen, men klarer ikke helt å se at dette kommer til å skje :)

 

Nja, er vel slike "greie squadplayere" som gjør at vi aldri når helt opp

 

"Når Cesc og Walcott var ute tidligere i sesongen" er vel nøkkelsetningen der. Har ingen våt drøm om at Aliadiere skal komme tilbake som backup i klubben, men med Cesc og Walcott ute så ble vi tvunget til å spille Nasri på høyre og Rosicky i midten og det var absolutt ikke noe sjakktrekk. Aliadiere kunne spilt på høyre og Nasri i midten og det var hele tankegangen min med det utsagnet B)

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Mar 29 2011, 09:22 PM) 221098[/snapback]

"Når Cesc og Walcott var ute tidligere i sesongen" er vel nøkkelsetningen der. Har ingen våt drøm om at Aliadiere skal komme tilbake som backup i klubben, men med Cesc og Walcott ute så ble vi tvunget til å spille Nasri på høyre og Rosicky i midten og det var absolutt ikke noe sjakktrekk. Aliadiere kunne spilt på høyre og Nasri i midten og det var hele tankegangen min med det utsagnet B)

Joda, var med på den, men Alliadiere hadde i så måte vært en "sidegrade" ikke en "upgrade" :)

Link to comment
Share on other sites

<_<--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Mar 29 2011, 09:22 PM) 221098[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

"Når Cesc og Walcott var ute tidligere i sesongen" er vel nøkkelsetningen der. Har ingen våt drøm om at Aliadiere skal komme tilbake som backup i klubben, men med Cesc og Walcott ute så ble vi tvunget til å spille Nasri på høyre og Rosicky i midten og det var absolutt ikke noe sjakktrekk. Aliadiere kunne spilt på høyre og Nasri i midten og det var hele tankegangen min med det utsagnet B)

 

Joda, var med på den, men Alliadiere hadde i så måte vært en "sidegrade" ikke en "upgrade" :)

 

Hadde blitt en upgrade mtp. hvor mye bedre Nasri er i midten ihvertfall B)

Link to comment
Share on other sites

http://www.sportsvibe.co.uk/news/football/...ance-youngster/

 

En av de mest spennende spillerne i Ligue 1 sammen med Hazard, Sakho, Sissoko osv,. Imponerte stort i forrige landskamp og ville utvilsomt vært et godt kjøp, men klarer ikke akkurat å se at vi bruker rundt 200 millioner på en midtbanespiller som M'Vila såfremt ikke en av Cesc/Wilshere/Nasri forsvinner i sommer.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...