Jump to content

Hvem skal erstatte Henry?


helgeaarsvoll

Ny angrepsspiller i Arsenal  

97 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Første er Arouna Koné, spilleren med det blondet håret og et utrolig godt målteft. Fant en video av ham på youtube og er ikke annet en kraftig imponert. 18 mål og 11 assists er ganske bra spør du meg for denne sesongen, i tilegg til at han er fra Elfenbenskysten og vil finne seg godt tilrette i Arsenal med Kolo og Eboué samt alle de fransktalende i laget.

Som spiller har Koné meget stor fart, god teknikk og en dødelig høyrefot. Minner meg faktisk litt om en spiller som netopp forlot oss, hehe. 11 assists tyder på at han er en habil lagspiller, ikke en egoist, noe som Wenger setter pris på i en fotballspiller. Han er kun 23 år og har en lang og spennede karriere foran seg. Tror han heller ikke blir for dyr, kanskje rundt £7M?! Løp og kjøp Wenger!

 

Arouna Koné er jeg veldig positiv til, er en av de spissene som kanskje ikke er mest anerkjent for det han gjør.. men er veldig veldig god! Tror han kunne ha fylt rollen til Henry ganske bra, han er en rask, skuddsterk og teknisk god spiss som også er flink til å spille frem lagkamerater, håper Wenger kjøper Koné eller Martin s! ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 62
  • Created
  • Last Reply

jeg kunne kanskje tenkt meg Afonso Alves ,han er god på frispark og virker som en habil avslutter.

han vil kunne bli en god del billigere enn mange av di som er "aktuell" i følge media.

om han vil passe inn i premier league og om han er god nok er jeg usikker på,men liker det jeg har

sett av han til nå.

 

Link to comment
Share on other sites

:o-->

QUOTE(Stefan B @ Jun 29 2007, 09:20 PM) 95224[/snapback]
Første er Arouna Koné, spilleren med det blondet håret og et utrolig godt målteft. Fant en video av ham på youtube og er ikke annet en kraftig imponert. 18 mål og 11 assists er ganske bra spør du meg for denne sesongen, i tilegg til at han er fra Elfenbenskysten og vil finne seg godt tilrette i Arsenal med Kolo og Eboué samt alle de fransktalende i laget.

Som spiller har Koné meget stor fart, god teknikk og en dødelig høyrefot. Minner meg faktisk litt om en spiller som netopp forlot oss, hehe. 11 assists tyder på at han er en habil lagspiller, ikke en egoist, noe som Wenger setter pris på i en fotballspiller. Han er kun 23 år og har en lang og spennede karriere foran seg. Tror han heller ikke blir for dyr, kanskje rundt £7M?! Løp og kjøp Wenger!

 

Arouna Koné er jeg veldig positiv til, er en av de spissene som kanskje ikke er mest anerkjent for det han gjør.. men er veldig veldig god! Tror han kunne ha fylt rollen til Henry ganske bra, han er en rask, skuddsterk og teknisk god spiss som også er flink til å spille frem lagkamerater, håper Wenger kjøper Koné eller Martin s! ;)

 

og tro at kone er bedre enn martins blir som og tro på julenissen.. flere som sier at scorings ratingen til martins ikke er god nok.. kone sinn er i hvert fall ikke god nok, pluss at han trenger sikkert mye lenger tid på og tilpasse seg england.. martins har vist at han kan være god i england i første sesongen sinn, den andre vil mest sannsynlig bli bedre i hvert fall hvis han spiller for oss

 

ikke tvil om hvem jeg vil ha av de to hvert fall..

 

det som er blodslit med martins er at han drar til afrikamesterskapet, og vi har allerede en del spillere som skal der

Link to comment
Share on other sites

:o--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Jun 29 2007, 09:20 PM) 95224[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Første er Arouna Koné, spilleren med det blondet håret og et utrolig godt målteft. Fant en video av ham på youtube og er ikke annet en kraftig imponert. 18 mål og 11 assists er ganske bra spør du meg for denne sesongen, i tilegg til at han er fra Elfenbenskysten og vil finne seg godt tilrette i Arsenal med Kolo og Eboué samt alle de fransktalende i laget.

Som spiller har Koné meget stor fart, god teknikk og en dødelig høyrefot. Minner meg faktisk litt om en spiller som netopp forlot oss, hehe. 11 assists tyder på at han er en habil lagspiller, ikke en egoist, noe som Wenger setter pris på i en fotballspiller. Han er kun 23 år og har en lang og spennede karriere foran seg. Tror han heller ikke blir for dyr, kanskje rundt £7M?! Løp og kjøp Wenger!

 

Arouna Koné er jeg veldig positiv til, er en av de spissene som kanskje ikke er mest anerkjent for det han gjør.. men er veldig veldig god! Tror han kunne ha fylt rollen til Henry ganske bra, han er en rask, skuddsterk og teknisk god spiss som også er flink til å spille frem lagkamerater, håper Wenger kjøper Koné eller Martin s! ;)

 

og tro at kone er bedre enn martins blir som og tro på julenissen.. flere som sier at scorings ratingen til martins ikke er god nok.. kone sinn er i hvert fall ikke god nok, pluss at han trenger sikkert mye lenger tid på og tilpasse seg england.. martins har vist at han kan være god i england i første sesongen sinn, den andre vil mest sannsynlig bli bedre i hvert fall hvis han spiller for oss

 

ikke tvil om hvem jeg vil ha av de to hvert fall..

 

det som er blodslit med martins er at han drar til afrikamesterskapet, og vi har allerede en del spillere som skal der

 

Tviler på at han trenger så altfor mye tud på å venne seg til England. De fleste som spiller/har spilt i Nederland har klart seg meget bra i England, så tror ikke det er noe problem. Ellers tror nok også jeg at Martins er bedre enn Arouna. Men Arouna skal ikke nedvurderes, han er veldig god.

Link to comment
Share on other sites

Benni McCarthy hadde jo vært spennende, og kanskje mer sannsynlig enn Anelka.

Og jeg har sansen for Tevez, og hadde vi i tillegg fått Shaun Wright:P...ja da begynner det å smake ligagull igjen.

 

Benni McCarthy er en måltjuv av rang. Har en følelse av at Anelka,Tevez er noe som

ikke havner hos oss. Men Martins tror jeg nå er den mest aktuelle for jeg tror

faktisk Wenger kjøper noe som slår til kjapt og kjenner PL i år.

Link to comment
Share on other sites

http://www.youtube.com/watch?v=uEnLqQBw_mo

 

Tevez ville nok sikkert ikke vært så ille. Har litt Henry tendenser også :o Med både fine frispark mål, fine touch, fine avslutninger og stor fart. Og dette var mål fra hans kamper i West Ham. Tenk dere med RVP ved siden av og Cesc, Hleb og Rosicky som pasningsleggere. Litt bedre enn hos West Ham kan man si, så trokke det ville vært så ille med Tevez i Arsenal. ;)

Link to comment
Share on other sites

Så lenge Wenger faktisk kjøper inn ett menneske, så er jeg fornøyd.

Martins hadde vært bra å hatt i Arsenal. Men Wenger kan plutselig finne på å kjøpe en liten Ugga Bugga fra et sted Afrika.

Syntes det hadde vært gunstig om vi hadde handlet tidlig i sommer. Slik at spillere kan slutte seg til laget, få tid til å bli kjent med de andre og med spillestilen. Jeg mener det hadde gjort laget sterkere ved sesongstart. Så skal vi handle er det bare å hive seg ut i det.

Link to comment
Share on other sites

Hvis Wenger henter enten Anelka eller Martins, ja da blir jeg meget fornøyd. Jeg blir jo ikkje misfornøyd hvis de henter tevez,. men wenger kommer aldri te å bruke så møe penger på en spiller...

 

Anelka eller martins+ en målfarlig kant... ja da begynner mi å snakke.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...