Jump to content

Hvem skal erstatte Henry?


helgeaarsvoll

Ny angrepsspiller i Arsenal  

97 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Henry må erstattes. Det er vi nok alle enige i. I tillegg har vi mistet både Baptista og Aliadiere. Dette forsterker bare behovet for å få inn en kvalitetsspiller i angrepsrekka. Men hvilke egenskaper denne spilleren skal ha, er mer uvisst. Her kommer noen forslag som har versert. Og så må vi jo gi et alternativ, - ukjent spiller B)

 

Jeg har kuttet både Eto`o og Trez, da de ikke skal være aktuelle lenger.

 

Så hvem vil dere helst se i angrep til høsten?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Tevez tror jeg kunne vært en SOLID forsterkning. Han viser at han takler det engelske spillet veldig bra, og er en teknisk spiller som jeg tror kunne passet bra inn i Arsenal.

 

På andre valg har jeg torres. En typisk goalgetter, med teknikk, fart, skuddbein osv. En nokså komplett spiller..

 

Begge disse to er unge så de kan holde i mange år framover, noe som er bra med tanke på lagets gjennomsnittsalder. De vil da etterhvert bli enormt samspilte, og forhåpentligvis usåelige (igjen). B)

Link to comment
Share on other sites

Tevez! Nye rykter om han kommer til neste sesong nå! B)

Står på Noen Nettsider at han ønsker og komme til Arsenal,og sier han tror han kan pase bra inn i vår spillestil. Så om dette hadde skjedd så hadde det jo vert ett smart kjøp av Wenger nå som Henry har forlatt oss til Fordel for Barcelona. ;)

Link to comment
Share on other sites

På spørsmålet i pollen "Hvem kjøper Wenger?", så stemmer jeg på ukjent. Det er typisk Wenger å gå for de litt mindre kjente, og han vet at det koster både skjorta og mer til for å få de beste hit. Men hvis spørsmålet er hvem av dem jeg ønkser, så er svaret Super-Nic! Jeg tror faktisk at gutten har blitt voksen, og at han er motivert for å vise klubb og fans at han har blitt mer seriøs, og fortsatt er minst like målfarlig. Av alle spissene så er det også det tryggeste kjøpet. Vi får en spiss som ikke trenger tilpasningstid, og vi får en som er i sin beste alder. Vi trenger ikke en spiss i 20-25 årsalderen. Vi har nå så mange unge spillere at vi trenger en som kan være med å balansere laget, og som har vært ute en vinterdag før.

 

Kom igjen, Anelka, du er velkommen tilbake!

Link to comment
Share on other sites

Håper selfølgelig på Tevez eller Torres.. Hadde vært drømmekjøp.. Tror Wenger kjøper en spiss som er litt billigere men nesten på samme nivå som Torres eller Tevez. Som feks Anelka.

Bare vi for inn en veldig god spiss er jeg fornøyd..

Link to comment
Share on other sites

Tevez, Torres og Anelka hadde alle vært gode kjøp. Babel er også veldig interessant, men det er vel ikke akkurat bare ren spiss han er. Allikevel så sier Babel gang på gang at han vil spille i Arsenal og nå sist i dag at han ønsker å spille hos oss en gang i karrieren og det slike spillere jeg ønsker til klubben. B)

Link to comment
Share on other sites

På spørsmålet i pollen "Hvem kjøper Wenger?", så stemmer jeg på ukjent. Det er typisk Wenger å gå for de litt mindre kjente, og han vet at det koster både skjorta og mer til for å få de beste hit. Men hvis spørsmålet er hvem av dem jeg ønkser, så er svaret Super-Nic! Jeg tror faktisk at gutten har blitt voksen, og at han er motivert for å vise klubb og fans at han har blitt mer seriøs, og fortsatt er minst like målfarlig. Av alle spissene så er det også det tryggeste kjøpet. Vi får en spiss som ikke trenger tilpasningstid, og vi får en som er i sin beste alder. Vi trenger ikke en spiss i 20-25 årsalderen. Vi har nå så mange unge spillere at vi trenger en som kan være med å balansere laget, og som har vært ute en vinterdag før.

 

Kom igjen, Anelka, du er velkommen tilbake!

 

Tror nok også at Anelka er det mest realistiske valget. B)

Link to comment
Share on other sites

se på milito og hvordan han har gjort det i spania, han er en spiller jeg har tenkt på. men til slutt faller

også jeg ned på anelka. milito har jo hatt en kanonsesong i spania og er en god spiller, men jeg tenker han

fort kunne bare blitt en middelmådig spiller i pl. Som.feks Morientes i liverpool...pøser nå inn mål for valencia igjen - men i spania... tevez er jo også god men er ikke den typen jeg helst ønsker. torres er også spansk, men tror jeg lettere kunne klart overgangen på grunn av all den internasjonale rutinen han har etterhvert opparbeidet seg.

 

Blir spennende men selv tipper jeg Arsene ikke kjøper noen av dem.... B)

Link to comment
Share on other sites

haaper martins eller tevez kaster litt glans paa emirates neste sesong.

 

men tviler heller ikke paa at det kan bli edu eller en ukjent franskman, er heller ikke saa farlig hvem det blir saa lenge han slaar til :D

 

uansett kommer baade RVP og Ade til og være bedre neste sesong

Link to comment
Share on other sites

Torres eller Tevez ville vært perfekt. Hadde heller ikke gjort meg noe om vi fikk Anelka. Får vi en av disse tre, er vi nok bra styrka på spissplassen igjen.

 

Er enig med deg, men ville helst hatt Torres :D

Link to comment
Share on other sites

Torres eller Tevez ville vært perfekt. Hadde heller ikke gjort meg noe om vi fikk Anelka. Får vi en av disse tre, er vi nok bra styrka på spissplassen igjen.

 

Er enig med deg, men ville helst hatt Torres :D

Faktisk usikker på om jeg er enig med deg. Greit, Torres har vært en av Europas giftigste spisser de siste årene og det er jo ikke til å legge skjul på at mannen er veldig,veldig god. Men! Har vi noen garanti for at suksessen fortsetter i Arsenal og England? Neppe. Jeg mener det kan være en meget stor risiko å ta. Vi dreit oss ut med Reyes,kjipt å kaste bort masse penger igjen. SÅ jeg er mest lysten på Tevez eller Anelka. Begge har prestert i Premier League og begge har det vi leter etter; goalgetteregenskaper! Så gå fort Tevez eller vår gamle nr 9.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...