Jump to content

Łukasz Fabiański


Birger

Recommended Posts

Er han helt klar? Har ikke lest noe om det på arsenal.com...?

Ja han er helt klar. Du har ikke lest nøye, siden jeg har sett bekreftelse på Arsenal.com at han er klar!

 

 

Kanskje du kunne være så vennelig å grave frem linken. Nå har jeg sett gjennom nyhetsarkivet på arsenal.com og finner ikke noe.

Link to comment
Share on other sites

Det nærmeste man kommer er vel denne, men her er han jo ikke helt klar.

 

Men jeg vet at han fullt og helt er Arsenalspiller. Det har jeg sett Wenger si i et intervju.

 

Presentasjonen av overgangen skjer kanskje ikkje før ovargangsvinduet åpner? Virker som den er klar hvertfall.

Link to comment
Share on other sites

Hvor mange hadde hørt om Boruc før han gikk til Celtic? Ikke mange for å si det sånn, og der har han vist seg som en stor, stor keeper. Kan trekke fram Milan kampen, hvor han var gedigen. Skal ikke se bort fra at også Fabianski kan være på høyde med Boruc. Om han er det så er det en veldig god signing.

Link to comment
Share on other sites

Er det bare jeg her som IKKE hopper i taket av denne signeringen? Aldri sett han spille før, aldri hørt om han far, og den youtube videoen forteller ikke annet enn hvordan han har reddet noen få skudd ut av hundretusener av skudd han egentlig har måtte prøvd å redde. Det kan godt hende han gjør en haug med tabber også, men dette er selvfølgelig utelatt fra en slik video. Og det at han har spilt i Legia betyr ikke at han er god heller. Jeg er skeptisk. La Almunia ta over keeperplassen etter Lehmann!

Link to comment
Share on other sites

noen ville redninger på videoen men er ikke av den grunn i ekstase. har blitt kåret til ligaens beste keeper i polen 2 år på

rad, men så ble jo cygan årets spiller i frankrike i 01.... personlig ville jeg heller hatt carson som er britisk,stått i pl noen sesonger og som vi vet hva vi får med. men men får jo bare vente og se, håper han slår til og vi får en matchvinner bak der - trenger vi! tror ikke vi får se han mye neste sesong da, virker som lehmann skal være number 1 uansett ..?

Link to comment
Share on other sites

Jeg kjenner ikke den spilleren fra før av, men han virker god. Kanskje det er aktuelt å låne ut Almunia neste sesong? Blir nok av keepere, tror jeg.

 

 

Vi trenger jo 3 keepere ! Poom drar jo snart så, tror ikke det er så lurt å låne ut Almunia :)

Link to comment
Share on other sites

Spanande er det i alle fall. Fabianski har høg stjerne i Polen, eit land som har fostra mange gode keeperar, spesielt dei seinare åra. Ser ingen grunn til å tru noko anna enn at Fabianski, med eit år som back-up og læregut for Jens Lehmann kjem til å utvikle seg til å bli ein svært god keeper.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kjenner ikke den spilleren fra før av, men han virker god. Kanskje det er aktuelt å låne ut Almunia neste sesong? Blir nok av keepere, tror jeg.

 

 

Vi trenger jo 3 keepere ! Poom drar jo snart så, tror ikke det er så lurt å låne ut Almunia ;)

 

Posten min var fra før vi hørte noe om at Poom dro. ;) Er enig i at vi trenger 3 keepere som funker på toppnivå. Det gjør nok de tre vi har nå.

Link to comment
Share on other sites

Da har jeg også funnet ut at han akkurat er 5 år eldre enn vår andre polske keeper, Wojciech Szczesny, begge født 18.april :)

 

Men håper han tar over etter Lehmann og er så god som det sies, og ikke en ny Stuart Taylor som evig reserve eller noe sånt. Men tror han er lovende om han er rett bak Artur Boruc i rekken for Polen, og foran Kuszkac(??????) og Dudek. Blir spennende å evt. se ham i cupene og i sommer før sesongstart. Håper han er bedre enn Almunia også, da er han hvertfall svært lovende. Arsene knows og gleder meg til å følge ham!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...