Jump to content

2007.04.14 Bolton B


hermz

Arsenal-Bolton  

64 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Gilberto har vært håreisene! Ikke klarer han og spille en enkel pasning, og jeg kjønner faen ikke spillestilen hans. Istedenfor og vende opp. Slår han bakover, Når han har masse bevegelse som kunne blitt noe, spiller han tilbake eller holder på ballen og vender spillet, Når det er 2 bolton spillere og 4 arsenal spillere rundt midten. Har ikke noe imot han, Men i det siste har han hatt fotball hodet til en 7 åring.

Gilberto slo i dag bedre pasningar enn på lenge. Syns han var god i dag. Spelestilen hans er at han skal gjere ting enkelt og ha fokus på det deffansive. Kan ikkje då klage på at han ikkje prøvde på geniale pasningar når det kom løp.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 140
  • Created
  • Last Reply

Gilberto har vært håreisene! Ikke klarer han og spille en enkel pasning, og jeg kjønner faen ikke spillestilen hans. Istedenfor og vende opp. Slår han bakover, Når han har masse bevegelse som kunne blitt noe, spiller han tilbake eller holder på ballen og vender spillet, Når det er 2 bolton spillere og 4 arsenal spillere rundt midten. Har ikke noe imot han, Men i det siste har han hatt fotball hodet til en 7 åring.

(...) Kan ikkje då klage på at han ikkje prøvde på geniale pasningar når det kom løp.

Som f. eks på Fabregas' mål :-| En nydelig pasning!

Link to comment
Share on other sites

Hoho, jeg må le! :-|denne artikkelen i Dagbladet angående kampen mot Bolton, så kommer det en hel del gøyale og usaklige kommentarer under artikkelen. Her er et sitat som jeg lo meg skakk av:

 

Hands??? åssen klarte rosicky å handse der??? mener du at Rosicky stakk hånda gjennom røven til han Nicky Hunt og ut fra piken for å handse??? idiot!!!!!!

Det startet med at en sa at målet til Rosicky var hands (noe som det også er), og da kom den ene kommentaren etter den andre. Burde lese igjennom alle kommentarene dere også! :D

Link to comment
Share on other sites

imers: Kan ikke se noen hands i den situasjonen. Nicky Hunt prøver å dempe ballen med brystkassa, og ser ikke at Rosicky kommer løpende. Var jo ingen Bolton-spillere som proteserte der heller.

Enig, jeg heller kunne ikke se noe hands da Rosicky scoret. Men Canal+ Sport 1 viste ikke situasjonen i god vinkel. Ellrs har jeg ikke hørt enn enneste som har klaget på at de var hands!

 

Kampen var så og si herlig, CL neste år er sikkret ( Vi er 5 poeng forand Bolton og de har spilt enn kamp mer enn oss). Men vi forsetter med å sløse med sjangser, feks: Diaby og Ade som nevnt.

Link to comment
Share on other sites

Har sett situasjonen på nytt ørten ganger. Ingen hands på Rosicky.

 

Gallas og Eboue derimot......

 

Bare flaks at Anelka scoret når Gallas handset ellers hadde det blitt rødtkort og straffe.. Og bare flaks at dommeren ikke blåste på Eboue sin hands .. Men som sakt vi sløser alt for mange gode sjangser vekk ! :-|

Link to comment
Share on other sites

imers: Kan ikke se noen hands i den situasjonen. Nicky Hunt prøver å dempe ballen med brystkassa, og ser ikke at Rosicky kommer løpende. Var jo ingen Bolton-spillere som proteserte der heller.

 

 

imers: Kan ikke se noen hands i den situasjonen. Nicky Hunt prøver å dempe ballen med brystkassa, og ser ikke at Rosicky kommer løpende. Var jo ingen Bolton-spillere som proteserte der heller.

Enig, jeg heller kunne ikke se noe hands da Rosicky scoret. Men Canal+ Sport 1 viste ikke situasjonen i god vinkel. Ellrs har jeg ikke hørt enn enneste som har klaget på at de var hands!

 

Kampen var så og si herlig, CL neste år er sikkret ( Vi er 5 poeng forand Bolton og de har spilt enn kamp mer enn oss). Men vi forsetter med å sløse med sjangser, feks: Diaby og Ade som nevnt.

 

 

Har sett situasjonen på nytt ørten ganger. Ingen hands på Rosicky.

 

Gallas og Eboue derimot......

Jaha... Hvorfor tror dere Rosicky "signaliserte" etter scoringen at han brukte hånden? Han løftet høyrearmen i været og holdt rundt den for å vise at han handset. Jeg kan godt skaffe bevis for hendelsen, eller dere kan laste ned målet hans her hvor også hele feiringen hans er med.: Last ned (LINK) Credit: Junior Zanetti (Klipp må spilles av i VLC Player)

 

Øvrige mål og klipp kan lastes ned fra Arsenalclips.tk

Link to comment
Share on other sites

imers: Kan ikke se noen hands i den situasjonen. Nicky Hunt prøver å dempe ballen med brystkassa, og ser ikke at Rosicky kommer løpende. Var jo ingen Bolton-spillere som proteserte der heller.

 

 

imers: Kan ikke se noen hands i den situasjonen. Nicky Hunt prøver å dempe ballen med brystkassa, og ser ikke at Rosicky kommer løpende. Var jo ingen Bolton-spillere som proteserte der heller.

Enig, jeg heller kunne ikke se noe hands da Rosicky scoret. Men Canal+ Sport 1 viste ikke situasjonen i god vinkel. Ellrs har jeg ikke hørt enn enneste som har klaget på at de var hands!

 

Kampen var så og si herlig, CL neste år er sikkret ( Vi er 5 poeng forand Bolton og de har spilt enn kamp mer enn oss). Men vi forsetter med å sløse med sjangser, feks: Diaby og Ade som nevnt.

 

 

Har sett situasjonen på nytt ørten ganger. Ingen hands på Rosicky.

 

Gallas og Eboue derimot......

Jaha... Hvorfor tror dere Rosicky "signaliserte" etter scoringen at han brukte hånden? Han løftet høyrearmen i været og holdt rundt den for å vise at han handset. Jeg kan godt skaffe bevis for hendelsen, eller dere kan laste ned målet hans her hvor også hele feiringen hans er med.: Last ned (LINK) Credit: Junior Zanetti (Klipp må spilles av i VLC Player)

 

Øvrige mål og klipp kan lastes ned fra Arsenalclips.tk

 

Nå har jeg sett flere klipp fra kampen, og jeg ser fremdeles ikke at han handser. Ei heller at han "signaliserer" dette med å holde rundt høyrehånden sin. Og hvordan i himmelens navn og rike vet du (hvis han holdt rundt hånden sin) at han signaliserer at han handser?

 

Har forøvrig ikke sett andre plasser at det blir diskutert hands. (med unntak av noen amøber på dagbladet da)

Link to comment
Share on other sites

Har lastet ned linken, men ser fortsatt ingen hands jeg. Sorry. Har kjørt bilde for bilde, men er ikke i stand til å fryse et bilde der ballen er i kontakt med armen til Rosicky. Han får en liten, men tilstrekkelig touch med pannebrasken så vidt jeg kan se. Den med den beste oversikten over situasjonen er Bolton keeperen. Hans eneste reaksjon er et bebreidende blikk mot Nicky Hunt som heller ikke har noen innsigelser mot scoringen. Hvor sansynlig er det hvis armen ble brukt? Ikke veldig.

Link to comment
Share on other sites

Eboue Hadset den var jo SOLEklar alle bolton spillerene protesterte, men rosicky kan umulig å ha handset da hadde de nok potestert på målet også !!

Link to comment
Share on other sites

Hva gjør Rosicky her da?

3053Rosicky%20signaliserer.gif

 

Og på denne linken er en GIF hvor man får den beste vinkelen av hendelsen i forkant av målet: http://imagebee.org/images/8615Rosicky%20hands.gif

 

Sir John: Hvis han i så fall skulle klare å få hodet sitt på ballen rett før den treffer brystet til Hunt, hvordan i huleste klarer han da å heade den rett frem? Han har jo hodet rettet mot dødlinjen. Da må han i såfall være en mirakelmann som klarer å heade den med seg rett frem når han kun i beste fall klarer å treffe den ballen slik at den går ut til utspill.

Link to comment
Share on other sites

Som du sikkert har sett får han ikke ballen med seg rett frem, han får den på siden av kroppen og må stokke om på en del kroppsdeler før han får skutt.

 

Lite poeng i å fortsette denne diskusjonen, i alle fall for meg. Skal heller melde meg tilbake med en "du hadde rett" når noen viser meg et bilde av en hands.

Link to comment
Share on other sites

En ting til: Han signaliserer med den andre armen enn den han eventuelt handset med. Om han handsa, så vet han det jo selv, og den følelsen henger igjen i armen, og det ville vært naturlig for han å bruke den armen han handset med når han signaliserer. Sånn ser iallfall jeg på det.

Link to comment
Share on other sites

Som du sikkert har sett får han ikke ballen med seg rett frem, han får den på siden av kroppen og må stokke om på en del kroppsdeler før han får skutt.

 

Lite poeng i å fortsette denne diskusjonen, i alle fall for meg. Skal heller melde meg tilbake med en "du hadde rett" når noen viser meg et bilde av en hands.

 

Slenger meg på denne jeg :D

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor diskutere så sykt om Rosicky handset eller ikke? Kampen er ferdig og Arsenal vant.. SÅ da må det vel være det samme!

 

Helt enig! Forøvrig kan man kan spørre seg hvorfor man som Arsenal-supporter er så opptatt av å finne bevis for at en Arsenal-spiller handset da han scoret mål...

Link to comment
Share on other sites

Enda en vinkel å se det fra. Her er det ihvertfall klart at han IKKE treffer den ballen med hodet.

1490rosicky%20vinkel%203.gif

 

Her en enda en link til en GIF (Se bort fra at jeg gjorde feil med høyden og bredden på denne GIFen). På denne mener jeg bestemt at han treffer ballen med hånden. Hvordan får armen hans plutselig en sånn sleng når ballen kommer i kontakt med han? http://imagebee.org/images/4572Rosicky%20vinkel%202.gif

 

Jeg jobber med å skaffe bedre bilder :D Diskusjonen kan legges død inntil noen skaffer bilder som viser sikkert om ballen treffer armen eller ikke.

 

 

Han jubler?

Hadde han signalisert at han handset, hadde han i det minste holdt hånda han handset med opp i lufta, og ikke den andre!

Så vidt jeg har skjønt det, så viser også dommere at det er hands ved å bruke sin høyre arm, uavhengig hvilken hånd spilleren handset med.

Link to comment
Share on other sites

Sånn tenker jeg: Så lenge INGEN Bolton spillere eller supportere reagerer er det rett og slett ikke hands. Alle som spiller fotball sjøl eller ser mye på fotball vet at det er en naturlig reaksjon om en spiller på det andre laget handser så signaliserer man det. INGEN av de 4 Boltonspillerne rundt han signaliserer dette. Dermed ser jeg ikke på det som hands. Rett og slett.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...