Jump to content

2007.04.14 Bolton B


hermz

Arsenal-Bolton  

64 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 140
  • Created
  • Last Reply

Hadde vært interesant å se en feilprosent på hleb sine passninger,er jo helt utrolig hvor mange pasninger som aldrig kommer fram.

Ser vi på samme kamp? :P

 

Hleb er utrolig bra idag, jobbet mye. Selvfølgelig han har gjot en par feil men likevel var han med og skapte angrep, er fornøyd med Hleb idag

Link to comment
Share on other sites

Arsenal90, er du spydig mot meg eller?

Haha, har driti meg sikklig ut nå :P

Følger kampen over Arsenal Online TV (trodde jeg).. Men det jeg satt å hørte på var fra 1-1 oppgjøret på Highbury i fjor ! :P Haha.. Skjønnte det først når komentatoren sa "Highbury, og Pires" :P Komentatoren sa at Kevin Nolan scorte, derfor sa jeg det :P Feil av meg :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

ENDELIG !! :ph34r::D VELL FORTJENT SEIER !!! MEn va i all varden klarer Diaby å bomme hele veien :S:S

Link to comment
Share on other sites

Utrolig viktig seier, men hvordan er det mulig å IKKE score det 3. og avgjørende målet med de sjansene vi har på slutten her?? Er bare en enkel pasning så er det åpent mål for den som får ballen! Jeg skjønner ikke hva spillerne tenker i slike situasjoner!? Må da være mulig å være litt mer iskald der!

Link to comment
Share on other sites

Er det virkelig nødvendig å gjere det så spennande? Nei, å heie på Arsenal går hardt utover helsa.

 

Det var herlig å sjå både Rosicky og Fabregas sine mål. Også feiringa var herlig. Adebayor spesielt har noko å lære der.

 

På slutten var me heldige som ikkje fekk straffe imot, men seieren var definitivt fortent. At Diaby bommer på den sjansen på slutten er elendig.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...