Jump to content

2007.04.14 Bolton B


hermz

Arsenal-Bolton  

64 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 140
  • Created
  • Last Reply

puh! dete gjorde godt og endelig kommer Rosicky og Cesc på scoringslista!

 

Syns vi er veldig gode siste 15 min. i første omg. og frem til 2-0.

Etter det syns jeg det blir veldig forsiktig og noe nervøst over laget.

Det gikk bra i dag, MEN press på for 3-1!!

Arsenal bør ikke safe' på ettmålsledelse, noe vi har brent oss på før.

 

Syns vi må fremheve Gilberto og Fabregas idag som er sikker i pasningene og vinner mye på midten.

Diaby....hvordan klarte du å bomme på den?? :ph34r:

 

Ellers veldig viktig å komme tilbake til "winning ways" og med seier mot City på tirsdag så tør jeg si vi er sikret 4. plassen.

Link to comment
Share on other sites

0-1, mer armer og bein.

1-1, Nicky Hunt for Arsenal.

2-1, GOAL!!

 

Eboue: flaks som slipper unna straffe.

Diaby: kunne hatt hat-trick.

 

Ros i dag til Ljungberg. Job well done! Beste jeg har sett fra den kanten på lenge.

 

Påfyll for "de svake i troen"!!

Link to comment
Share on other sites

I dag er vi gode, og spesielt deilig at vi omsider setter noen av sjansene våre! Synes Hleb gjør sin beste kamp for sesongen. God framover, og rydder opp bakover ved flere anledninger. Ljungberg begynner å ligne litt på seg selv igjen, og gjør nok en god kamp. Fabregas er fantastisk i dag, og de som sier at han har dabbet litt av den siste tiden kan ta seg en bolle!

Link to comment
Share on other sites

Det skal jaggu ikke være enkelt å være Arsenal spiller. I dag sikret vi sannsynligvis champions league neste sesong, og jeg for min del synes gutta viste innnsats i dag. Allikevel er det vanvittig mye fokus på alt negativt. Vær gald for at vi sikret tre poeng i en kamp som ikke var den beste for sesongen, menn akk så viktig. Vi trenger ikke å klage på spillere etter hver kamp.

Link to comment
Share on other sites

Det skal jaggu ikke være enkelt å være Arsenal spiller. I dag sikret vi sannsynligvis champions league neste sesong, og jeg for min del synes gutta viste innnsats i dag. Allikevel er det vanvittig mye fokus på alt negativt. Vær gald for at vi sikret tre poeng i en kamp som ikke var den beste for sesongen, menn akk så viktig. Vi trenger ikke å klage på spillere etter hver kamp.

 

Du har rett. Men helt seriøst. Diaby SKAL score i sånne situasjoner, det er jo helt håpløst. Rett etterpå kunne Bolton faktisk fått en straffe. Hadde svidd greit mye om vi ikke hadde vunnet den kampen pga det. Sånne sjanser på settes, men uansett, denne dagen er uforglemmelig. Vi sikret som allerede påpekt mest sanssynlig CL-plassen, 3.Plassen er nær og St.Totteringhamsday er close! Deilig!

Link to comment
Share on other sites

Det skal jaggu ikke være enkelt å være Arsenal spiller. I dag sikret vi sannsynligvis champions league neste sesong, og jeg for min del synes gutta viste innnsats i dag. Allikevel er det vanvittig mye fokus på alt negativt. Vær gald for at vi sikret tre poeng i en kamp som ikke var den beste for sesongen, menn akk så viktig. Vi trenger ikke å klage på spillere etter hver kamp.

 

Du har rett. Men helt seriøst. Diaby SKAL score i sånne situasjoner, det er jo helt håpløst. Rett etterpå kunne Bolton faktisk fått en straffe. Hadde svidd greit mye om vi ikke hadde vunnet den kampen pga det. Sånne sjanser på settes, men uansett, denne dagen er uforglemmelig. Vi sikret som allerede påpekt mest sanssynlig CL-plassen, 3.Plassen er nær og St.Totteringhamsday er close! Deilig!

 

Selvfølgelig helt enig, og hadde nok lirt av meg et eller annet hadde det blitt 2-2. Men i dag skal fokuset være på at vi slo Bolton for første gang på hjemmebsane siden 2004 :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Sinnsykt deili seier i dag! spesielt mot Bolton som vi har slitt med.

Det Diaby og Baptista gjorde forsto jeg ikke mye av, så nesten ut som de kranglet om ballen!

Men men, gutta fikset seier og endelig scoret Cesc :ph34r:

Rosicky syns jeg gjorde en fantastisk kamp, banens beste..

Ellers en bra kamp der vi noen ganger får til veldig bra klikk-klakk spill:)

3.Plass?

Link to comment
Share on other sites

Idag er det posetive at gutta fikk med seg 3 poeng, og at vi scorte mål på ett par av sjangsene våre, men du verden, burde vært minst to tre til.

Cesc er strålende idag, sammen med Clichy, mom. Syntes også Rosicky var god idag. Men så utrolig jeg ønsker vi skal sende Baptista tilbake, han er treg,tung og i forhold til fysikken er han ikke sterk heller, synes han virker totalt interesseløs i og prøve, ellers så er det at han prøver for mye. jeg har mista tolmodighete min med denne mannen, utrolig synd egentlig for jeg hadde virkelig troa. Han skal ha for ligacupen, og hadden han fått tillitt i serien etter pool kampen så hadde kanskje ting vært annerledes.men nok er nok syntes nå jeg, hent Reyes hjem, eller cashe inn og bruk det på noen andre. Og ser også at noen syntes Hleb var god idag, jeg syntes han var en av de svakeste idag, han stopper opp spillet gang på gang, der hvor en Pires eller en Ljungberg i form hadde fossa framover, eller spilt framover så stopper han opp, tar alltid en eller to tre touch for mye, og skal alt for ofte drible. han er en begavet spiller, ingen tvil om det. Men han passer ikke inn i vårt system.

Og jeg blir matt av dødballer, begge veier. der hvor vi virkelig har sjangsen til og skape noe så blir det så tilfeldig. blir liksom bare og sende inn ballen og håpe på det beste. og dødballer imot er jo bare sorgen, sitter med hjertet i halsen vær gang.

Lehman viste vel også idag at han er utgått på dato, greit nok med den zalo glippen, det kan skje alle, men han gjør utrolig mange merkelige utrusninger og plaseringa på målet er under enhver kritikk.

men alt i alt er jeg veldig fornøyd med og ha fått tre poeng hjem etter en tung periode.

Idag sikret vi vel champions leauge plassen. Og du verden hvor jeg gleder meg til neste sesong :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Virker som en evighet sided arsenal vant, men det var fryktelig godt. STOR takk til Rosicky for den! Og jaggu kan Fabregas skåre mål også..Seriøst på tide spør du meg. Clichy var fremragende men han bør styre unda alle valg som innebærer skudd eller innlegg. Baptista har nå desverre beveget seg så langt tilbake når det gjelder prestasjon og kan nok ikke se en hvilken som helst god grunn til å bruke en del penger på han i sommmer. Utrolig det Diaby presterer men tror nok han ønsket mer enn det han burde og lot seg prege for mye i det å skåre at han da tok en så grundig avgjørelse som han gjorde. Men han har nok lært leksa si nå og er fortsatt ung og noe rusten. En + ting er at han involverte seg veldig på den tiden han var innpå og viser at han er flink å komme i posisjon.

En ting som plaget meg var at de nok en gang slapp helt opp for gass en periode og press på motstanderen var helt borte! Glad vi ikke brant oss på det i dag og tok 3 livsviktige poeng! Men de må lære seg å presse mer når motparten har ballen og holde konsentrasjon og vilje i minst 90 min.

Link to comment
Share on other sites

Stor takk til høyere makter som så til at det endelig gikk vår vei!

 

Selvsagt startet vi med det obligatoriske baklengsmålet. I motsetning til en rekke andre kamper klarte vi i dag i utnytte noe av overtaket. I rettferdighetens navn burde uansett Arsenal ha vunnet med klar margin.

 

Bra opphenting av gutta som med dette gir laget et kjempeløft. CL-billetten virker straks mer sikker. Samtidig viste mange av spillerne mye positivt i dag. Det er viktig å ha i bakhodet at Arsenal virkelig har hatt store problemer med Bolton. Sånn sett tror jeg vi ikke skal henge oss for mye opp i det som ikke fungerte i dag. Vi vant mot vår sterkeste utfordrer, samtidig med at vi fikk parkert Big Sam.

Link to comment
Share on other sites

Er meget fornøyd med seier. Klikka nesten når vi slapp inn, og når vi utlikna klikka jeg enda mer. Endelig fikk vi ballen i mål. Håper nå at wenger har insett at Baptista ikke kan bli, og at Lehmann må få en ny kontrakt, får bare håpe han skriver under

 

EDIT: banens beste er etter min mening enten Clichy eller Rosicky, men satser på Clichy

Link to comment
Share on other sites

Hadde vært interesant å se en feilprosent på hleb sine passninger,er jo helt utrolig hvor mange pasninger som aldrig kommer fram.

Ser vi på samme kamp? :-|

 

Hleb er utrolig bra idag, jobbet mye. Selvfølgelig han har gjot en par feil men likevel var han med og skapte angrep, er fornøyd med Hleb idag

 

 

ser vel kampen på litt forskjellig måte da.

Jeg så flere ganger idag hvor bolton fikk overganger imot oss pågrunn av slurvete avleveringer fra hleb,så også flere ganger at han stopper opp og venter på ballen istedenfor og utnytte rommet bak forsvareren sin.

Skal være enig i at han spiller seg opp i 2 omg,men synes det er langt fra en god kamp,jeg forventer mye mere fra en arsenal ving.

Link to comment
Share on other sites

Hadde vært interesant å se en feilprosent på hleb sine passninger,er jo helt utrolig hvor mange pasninger som aldrig kommer fram.

Ser vi på samme kamp? :-|

 

Hleb er utrolig bra idag, jobbet mye. Selvfølgelig han har gjot en par feil men likevel var han med og skapte angrep, er fornøyd med Hleb idag

 

 

ser vel kampen på litt forskjellig måte da.

Jeg så flere ganger idag hvor bolton fikk overganger imot oss pågrunn av slurvete avleveringer fra hleb,så også flere ganger at han stopper opp og venter på ballen istedenfor og utnytte rommet bak forsvareren sin.

Skal være enig i at han spiller seg opp i 2 omg,men synes det er langt fra en god kamp,jeg forventer mye mere fra en arsenal ving.

 

Tror nok ikke de var Hleb som hadde flest feilpasninger, det tror jeg nok Gilberto troner på toppen. Men det er sant han sinker spiller til arsenal i det siste. Nå mot slutten av sesongen har han ikke vært like god som han pleier.

Link to comment
Share on other sites

Gilberto har vært håreisene! Ikke klarer han og spille en enkel pasning, og jeg kjønner faen ikke spillestilen hans. Istedenfor og vende opp. Slår han bakover, Når han har masse bevegelse som kunne blitt noe, spiller han tilbake eller holder på ballen og vender spillet, Når det er 2 bolton spillere og 4 arsenal spillere rundt midten. Har ikke noe imot han, Men i det siste har han hatt fotball hodet til en 7 åring.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...