Jump to content

2007.04.14 Bolton B


hermz

Arsenal-Bolton  

64 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 140
  • Created
  • Last Reply

Hvorfor diskutere så sykt om Rosicky handset eller ikke? Kampen er ferdig og Arsenal vant.. SÅ da må det vel være det samme!

 

Helt enig! Forøvrig kan man kan spørre seg hvorfor man som Arsenal-supporter er så opptatt av å finne bevis for at en Arsenal-spiller handset da han scoret mål...

Nettopp.. Helt meningsløst!

 

Forøvrig utrolig moro å se feiringen til Cesc etter goalen. Ekte idrettsglede! :D

Link to comment
Share on other sites

Tåpelig diskusjon. Ballen treffer klart Hunt i brystet. Om Rosicky var bortpå ballen med hånda etter det er godt mulig, men ikke med viten og vilje, i så fall. Uansett, som andre her skriver, ingen Bolton-spillere reagerte eller protesterte i det hele tatt. Hunt var overmodig og brystet ballen tilbake til Jaaskelainen. Rosicky snappet ballen og scorte. Ferdig med den saken.

Link to comment
Share on other sites

For en merkelig diskusjon. Her sitter man og diskuterer om Rosicky sitt mål er hands eller ikke. Ingen Bolton spillere reagerte og har ikke sett mange diskusjoner fra Bolton supportere på andre forum om dette, men vi som er Arsenal supportere skal sitte og diskutere dette og fremlegge bevis.

 

Reaksjonen til Rosicky er jo bare at han feirer målet.

Link to comment
Share on other sites

Utrolig fascinerende å se dette her...

 

Nå har vi endelig vunnet en kamp, etter en tung periode. Hva er det som sies på SUPPORTER forumet til Arsenal da?

 

Jo, vi klager over at vi ikke putter sjanser, og i tilleggklarer folk å lete etter bevis og skal felle sin EGEN spiller for hands? Går det ann? Har folk her virkelig blitt så opphengt i at vi er ræva at istedefor å feire en seier så skal vi kritisere og se og finne alle feil istedefor det positive? Nå får dere jaggu skjerpe dere. De siste 4-5 kampene, er det den samme delen som skriver 1 ord som innlegg i kamptrådene før kampstart... "Tap" - thats it... ingen begrunnelse, ingenting mer i det hele tatt - bare "Tap"...

 

Nå klager folk her over hvordan andre lag har medgang-supportere, og ser på seg sjøl som så mye bedre, men når alt kommer til stykket, så er folk ikke bedre sjøl.

 

 

Få opp moralen, få opp spiriten, og støtt laget! Skal det skrives nedlatende og pessimistiske ting, så begrunn det ihvertfall.

 

Forruten det, så synes jeg gutta vinner fortjent. De viser moral og mental styrke når de snur mot ett lag som Bolton. Fantastisk moro at Cesc endelig får putta, og godt å få Rosicky i protokollen også!

Link to comment
Share on other sites

Hva gjør Rosicky her da?

3053Rosicky%20signaliserer.gif

 

Han jubler?

Hadde han signalisert at han handset, hadde han i det minste holdt hånda han handset med opp i lufta, og ikke den andre!

 

 

hahaha ;):D Stemmer :D Men uansett skjønner ikke helt hvorfor dere leiter etter en hands på Rosicky han handset aldri og han spiller på Arsenal så care ;)

Link to comment
Share on other sites

Min første tanke var også at det var hands på Rosicky, men ALLE bildene som viser detaljene viser jo at det IKKE var hands. Skjønner derfor ikke hvorfor det blir slik fokus på dette. At Bolton ble snytt for straffe da Eboue handset er en annen sak... men hovedinntrykket er at historien gjentar seg; Arsenal sløser alt for mye med sjansene, og gjør det som vanlig alt for vanskelig for seg selv. Mot West Ham straffet det seg, det gjorde det ikke denne gangen, men likevel viser dette at Arsenals resultater baseres alt for mye på tilfeldigheter.

Link to comment
Share on other sites

Utrolig fascinerende å se dette her...

 

Nå har vi endelig vunnet en kamp, etter en tung periode. Hva er det som sies på SUPPORTER forumet til Arsenal da?

 

Jo, vi klager over at vi ikke putter sjanser, og i tilleggklarer folk å lete etter bevis og skal felle sin EGEN spiller for hands? Går det ann? Har folk her virkelig blitt så opphengt i at vi er ræva at istedefor å feire en seier så skal vi kritisere og se og finne alle feil istedefor det positive? Nå får dere jaggu skjerpe dere. De siste 4-5 kampene, er det den samme delen som skriver 1 ord som innlegg i kamptrådene før kampstart... "Tap" - thats it... ingen begrunnelse, ingenting mer i det hele tatt - bare "Tap"...

 

Nå klager folk her over hvordan andre lag har medgang-supportere, og ser på seg sjøl som så mye bedre, men når alt kommer til stykket, så er folk ikke bedre sjøl.

 

 

Få opp moralen, få opp spiriten, og støtt laget! Skal det skrives nedlatende og pessimistiske ting, så begrunn det ihvertfall.

 

Forruten det, så synes jeg gutta vinner fortjent. De viser moral og mental styrke når de snur mot ett lag som Bolton. Fantastisk moro at Cesc endelig får putta, og godt å få Rosicky i protokollen også!

 

Helt enig med deg som jeg prøvde og poengtere tidligere. Guttene skal hedres fordi de klarte og snu kampen mot det laget som har vært vår nemesis de siste sesongene. Jeg synes det vitner om styrke, og litt av det som bor i dette laget. Dette kan kanskje gi litt selvtillit, og jeg personlig tror det er det som har slitt på våre urutunierte gutter. De blir ikke elendige fotballspillere over natten. Hvis folk sier til deg at du er en dårlig avslutter uke ut og uke inn så blir du en dårlig avslutter.

Link to comment
Share on other sites

Et sultent Gunners lag slo endelig knock-out på Big Sam.

En høyst fortjent seier og endelig scoret midtbanegutta.

En annen ting er vel at Rosicky sannsynligvis leverte sin beste kamp

for sesongen og viste sin kreativitet.

Når det blir diskutert hands på Mozart så viser vel alle bildene nokså klart at hands var det ikke. Eboue handset men der var vi heldige.

Link to comment
Share on other sites

Ja,endelig en seier,og jeg var der ;)

Fabregas var bare helt konge.Pluss at det var artig og se Lehmann drøye tid med og bruke is pose på hode,men jeg regarte sterkt da Kevin Davies slo Jens.Bra spilt av gutta.

Link to comment
Share on other sites

Imers: Jeg greier ikke å åpne filen som du la ut om Rosicky sitt mål!? Har VLC-player. Hvis jeg dobbelklikker på filen åpnes den i bildefremvisning, så det virker som om PCen ikke kan lese filen ?:S

Det er en RAR-fil, så du må pakke den ut med WinRar først etter at du har lastet ned filen (Rosicky målet). Dersom du ikke har WinRar, kan du laste det ned her: http://www.rarlabs.com/rar/wrar362no.exe. Når du har lastet det ned og installert det, så høyre klikker du på Rosicky filen og velger "pakk ut her". Da kan du spille av den filen som er en videofil ;)

Link to comment
Share on other sites

Imers: Jeg greier ikke å åpne filen som du la ut om Rosicky sitt mål!? Har VLC-player. Hvis jeg dobbelklikker på filen åpnes den i bildefremvisning, så det virker som om PCen ikke kan lese filen ?:S

Det er en RAR-fil, så du må pakke den ut med WinRar først etter at du har lastet ned filen (Rosicky målet). Dersom du ikke har WinRar, kan du laste det ned her: http://www.rarlabs.com/rar/wrar362no.exe. Når du har lastet det ned og installert det, så høyre klikker du på Rosicky filen og velger "pakk ut her". Da kan du spille av den filen som er en videofil ;)

 

Tusen takk! Funket nå ;) Og det var nok ikke hands nei ..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...