Jump to content

Landslagsfotball


Rosicky07

Recommended Posts

  • Replies 308
  • Created
  • Last Reply

Mener noe av det samme skjedde sist de var på besøk.

 

Ikke uventet, men jeg lurer litt på hvordan de kan ha fått med alt dette gjennom sikkerhetskontrollen? De burde vel ha forutsett noe av dette?

 

Kast ut "supporterne"! :)

De fyrverkeriet er frykteliget små, at de nester er umulig å finne de. Sikkerhetskontrollen skal ha vert bedre enn på Gardemoen. Men slik skal jo ikke skje! Fryktelig tåpelig oppførsel av noen i Bosnia-gjengen. De som var mest fryktelig var at vi så barn fra Bosnia som grein, pga de hadde kommet for å se kamp, men det var heller enn brann!

 

0-2 til Bosnia til pause. Norge har vert best, men de har akkurat de samme problemet som Arsenal. De klarer ikke å få hull på byllen! :D

Link to comment
Share on other sites

Mener noe av det samme skjedde sist de var på besøk.

 

Ikke uventet, men jeg lurer litt på hvordan de kan ha fått med alt dette gjennom sikkerhetskontrollen? De burde vel ha forutsett noe av dette?

 

Kast ut "supporterne"! :angry:

De fyrverkeriet er frykteliget små, at de nester er umulig å finne de. Sikkerhetskontrollen skal ha vert bedre enn på Gardemoen. Men slik skal jo ikke skje!

 

Rakettene er knøttsmå. Det gjør at de kan være gjemt hvor som helst!

 

Men sikkerheten kan neppe ha vært lignende den på Gardermoen. Da måtte evt. Ullevaal blitt bygd om etc. for å få plass til røntgen-lesere til sekker osv... Umulig å få til på så kort tid!

Link to comment
Share on other sites

Mener noe av det samme skjedde sist de var på besøk.

 

Ikke uventet, men jeg lurer litt på hvordan de kan ha fått med alt dette gjennom sikkerhetskontrollen? De burde vel ha forutsett noe av dette?

 

Kast ut "supporterne"! :angry:

De fyrverkeriet er frykteliget små, at de nester er umulig å finne de. Sikkerhetskontrollen skal ha vert bedre enn på Gardemoen. Men slik skal jo ikke skje!

 

Rakettene er knøttsmå. Det gjør at de kan være gjemt hvor som helst!

 

Men sikkerheten kan neppe ha vært lignende den på Gardermoen. Da måtte evt. Ullevaal blitt bygd om etc. for å få plass til røntgen-lesere til sekker osv... Umulig å få til på så kort tid!

 

CAREW herlig :P vansklig og se rakettene i en kontroll var kunn 6-10 cm store

Link to comment
Share on other sites

Har hørt rykter om at dette er små saker. Men jeg lurer fremdeles litt på om det er så enkelt. Uventet bør det ikke ha vært for NFF. Tipper at det her vil bli reagert mot begge fotballforbundene.

 

Ellers imponerer Norge som vanlig... Herregud så trist!

Link to comment
Share on other sites

Men sikkerheten kan neppe ha vært lignende den på Gardermoen. Da måtte evt. Ullevaal blitt bygd om etc. for å få plass til røntgen-lesere til sekker osv... Umulig å få til på så kort tid!

Jeg sier bare de TV2 sa!

Link to comment
Share on other sites

Rakettene er knøttsmå. Det gjør at de kan være gjemt hvor som helst!

 

Men sikkerheten kan neppe ha vært lignende den på Gardermoen. Da måtte evt. Ullevaal blitt bygd om etc. for å få plass til røntgen-lesere til sekker osv... Umulig å få til på så kort tid!

 

Hadde vel ikke klart å se bittesmå fyrverkeribiter festet mellom beina eller inni skoen, evt ved stålplaten i en sekk. Uansett hadde tatt veldig lang tid skulle en sånn prosedyre gjennomføres.

 

 

Utrolig skuff å tape 2-1 hjemme mot Bosnia. Er bare helt utrolig hvor dårlige Norge er på hjemmebane. Greit at vi ikke kan forvente at Norge skal eie kvaliken eller noe , men at vi skal slå BosniaB hjemme må vel kunne forventes. Skuffende av Myhre, kanskje heller en keeper som spiller fotballkamper til dagen burde stå i mål? Samme gjelder vel forsåvidt Hagen, lager mye unødvendige frispark og kunne med litt vassere innsats hindret 2-0 samt scort ett(Det burde han virkelig!). Skal sies at det ikke er noe særlig å ta av. Blir vinn eller forsvinn til uken nå,og jeg tror et revansjesugent Norge kan ha sjanse, men det er avhengig at Tyrkia ikke spiller som i dag.

Link to comment
Share on other sites

Men sikkerheten kan neppe ha vært lignende den på Gardermoen. Da måtte evt. Ullevaal blitt bygd om etc. for å få plass til røntgen-lesere til sekker osv... Umulig å få til på så kort tid!

Jeg sier bare de TV2 sa!

 

Jeg hørte akkurat det samme, og jeg skrev ikke det for å henge ut deg elns.. jeg sa bare min mening om saken! Trenger ikke alltid tenke så negativt!

 

OnT:

Synd Norge tapte i dag.. I motsetning til de fleste andre, så mener jeg at det var ufortjent at Norge taper i dag! Foruten at Misimovic var usedvanlig god, og gjorde store deler av jobben for at Bosnia vinner, så var Norge bedre enn B&H. Det står jeg for fullt og helt!

 

Forøvrig var det en bra kamp mellom Spania og Danmark nettopp, som endte 2-1 til Spania. Underholdende kamp! Må legge til at jeg ikke liker kommentatorene på nrk!

Link to comment
Share on other sites

Mener noe av det samme skjedde sist de var på besøk.

Ikke uventet, men jeg lurer litt på hvordan de kan ha fått med alt dette gjennom sikkerhetskontrollen? De

De fyrverkeriet er frykteliget små, at de nester er umulig å finne de.

Rakettene er knøttsmå. Det gjør at de kan være gjemt hvor som helst!

vansklig og se rakettene i en kontroll var kunn 6-10 cm store

Vet ikke noe om rakettene, men det var ikke bare det som ble kastet på banen. Da var også røde nød-bluss som ble kastet utpå der. Disse blussene er på størrelse med en halvliters brusflaske. Har sett bluss på nært hold mange ganger, og tro meg: De skal ikke være veldig vansklig å kjenne eller se.. Dårlig sikkerthet på stadion... Det ble også revet løs stoler på tribunen! Helt idiotisk!

Link to comment
Share on other sites

Hareide spiller ikke fotball slik utvalget av spillere tilsier, han prøver å spille fotball etter sin egen filosofi.

Drilloæraen var kanskje ikke så kult å se på, men han vant fotballkamper og kom til turneringer. Han la opp spillet etter de spillerene og spillertypene han hadde. Og han lagde gull av gråstein!

 

Norge har faktisk ingenting å gjøre i et EM/VM slik ståa er i dag, så kanskje like greit at vi uteblir. :angry:

Link to comment
Share on other sites

jaja.... Skjønner ikke det helt, det var vell nesten b-laget til bosnia, mens vi stiller opp med de beste vi har . i går var det bare Carew som fønka, "Gamst" Pedersen, bare latterlig å se på, Riise ikke så latterlig, men litt, når innleggene kommer fra kantene så er vi en mann inn foran boksen, men det nytter ikke når baller fyker over han som står inn foran boksen ... Men,men Norge bør få en ny taktikk og få pl spillerene og de andre til og sammspille seg ..

Link to comment
Share on other sites

Der er ikke bare norges prestasjon i kampen som er flaut, men Supporterne å!

Herregud, klarer ikke å selge ut en mer enn 19.000 biletter, + at 17.000 er småe barn, gjennom hele kampen høres småe barn som roper i kor: Noge Norge... Herregud skikkelig flaut!

Når skal kampene bynne å spilles i Bergen eller Trondheim?

Ut med Åge Hareide!

Link to comment
Share on other sites

Sick!

BRENNE! 1-0 til Norge! Noen som ser kampen? Vet ikke om den går på noen kanaler = ser ikke selv...

 

Tror Tyrkia kommer tilbake da..

 

EDIT:

Hehe.... vel! Kan se ut til at jeg tok litt feil der ja...

2-0 til Norge... Min navnebror scoret..

Link to comment
Share on other sites

Sick!

BRENNE! 1-0 til Norge! Noen som ser kampen? Vet ikke om den går på noen kanaler = ser ikke selv...

 

Tror Tyrkia kommer tilbake da..

 

EDIT:

Hehe.... vel! Kan se ut til at jeg tok litt feil der ja...

2-0 til Norge... Min navnebror scoret..

TV3 Viasat, jeg ser den :P

Herlig, noe av det beste jeg har sett på lenge av Norge!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...