Jump to content

2007.03.31 Liverpool B


Imerslundinho

Recommended Posts

  • Replies 151
  • Created
  • Last Reply

Jo, det er sant, kizzan. Vet ikke om det går an å redigere inn en i et allerede eksisterende topic, dog.

 

Men, det er jo en god løsning å ha det i et kamptopic som allerede er laget. Godt forslag. Uansett, det er regler for kamptopicene, så det må vel godkjennes først.

 

Håper for all del Gilberto ikke spiller stopper. Blir jo ikke så lett å sette opp noen startelver og med at vi sikkert får noen skadet i de nærmeste dagene. Blir faktisk rimelig håpløst merket jeg nå :rolleyes:

 

Enig, men uansett så har vi vel Clichy tilbake, så det blir nok Gilberto på midtbanen.

Link to comment
Share on other sites

Ok, stopp den håpløse quotinga nå da.

Link to comment
Share on other sites

Blir gilberto frisk til i morgen eller ? :o

Link to comment
Share on other sites

Har store forhåpninger til denne matchen. Føler vi går ut på Anfield-teppet som underdogs og at det kommer til å passe oss bra. Får bare inderlig håpe at vi klarer å få til det berømte kontringsspillet vårt, noe vi har slitt med den siste tiden. Tror vi tar en 1-0 seier med dette laget:

 

Lehmann

 

Eboue-Toure-Gallas-Clichy

 

Ljungberg-Fabregas-Diaby-Rosicky

 

Adebayor-Baptista

 

JEg mener helt klart at dette laget er mer enn bra nok til å ta skalpen på Pool.

Link to comment
Share on other sites

Bruker vi dette laget har vi store sjenser til å vinne:

 

Lehmann

 

Ebouè, Tourè, Gallas, Clichy

 

Hleb, Fabregas, Gilberto(hvis han er frisk), Rosicky

 

Ade, Baptista

 

Benk: Almunia, Diaby, Senderos, Denlison, Aliadiere

Link to comment
Share on other sites

Blir gilberto frisk til i morgen eller ? :unsure:

 

Han skulle testes i dag sa Wenger :)

Så da får vi håpe på det beste.

Tror ikke det har så mye å si for å være ærlig. Diaby har sikkert fått en boost etter landslagsdebuten og er et like godt alternativ som Gilberto, tror jeg. Selv om rutinen til Gilberto alltid er god å ha så tror jeg ikke Diaby er noe dumt alternativ.

Link to comment
Share on other sites

Tror ikke det har så mye å si for å være ærlig. Diaby har sikkert fått en boost etter landslagsdebuten og er et like godt alternativ som Gilberto, tror jeg. Selv om rutinen til Gilberto alltid er god å ha så tror jeg ikke Diaby er noe dumt alternativ.

 

Diaby er ikke et dumt alternativ, men vil nokk heller ha gilberto frisk en diaby inn

Link to comment
Share on other sites

Har en god følelse foran denne kampen. Tipper på dette laget:

 

Lehmann

Eboue-Toure-Gallas-Clichy

Ljungberg-Fab-Diaby-Rosicky

Adebayor-Baptista

 

Håper at Hleb starter, men tror nok Ljungen får prøve seg fra start..

Link to comment
Share on other sites

Får virkelig håpe på seier i morgen. Dette trur jeg vi skal klare med dette laget: TIPS: 0-1 (Adebayor)

 

Mad-Jens

 

Eboue-Toure-Gallas-Clichy

Hleb-Fabregas-Diaby-Rosicky

Adebayor-Baptista

 

Subs: Almunia, Djourou, Denilson, Ljungberg og Aliadiere

Link to comment
Share on other sites

Aliadiere er som sakt skade så :unsure:

 

Lehmann

 

Eboue-Toure-Gallas-Clichy

Hleb-Fabregas-Diaby-Rosicky

Adebayor-Baptista

 

Skal bli deilig med Adebayor på topp igjen :) Og sefølgelig sist men ike minst den sterke firer rekken bakerst ;)

Link to comment
Share on other sites

Dette kommer nok en gang til å bli en vanskelig kamp.

Vi har slått de tre ganger denne sesongen, hadde vært så morsomt om vi klarte å slå de nok en gang.

Nå har vi hatt en god å lang pause fra PL, og vi har fått tilbake begge backene våre pluss Adebayor.

Det skal bli spennende å se hvem som skal score for oss i dag..hvis vi gjør det. Man regner vell med at det er Ade som skal gjøre det, men han er heller ikkje noe god avslutter..

 

Nå som Bert er skadet starter nok wenger med Diaby sentralt.

Diaby er et fantastisk talent, men jeg tror at han skal få problemer med å komme seg forbi sissiko.

Godt med en arsenal kamp igjen, men forventer ikkje noe fyrverkeri av en kamp. Som de sier i england så går 13.45 kampene i et labert tempo.

 

satser på dette laget:

Jens

Eboue kolo Gallas Clichy

 

Hleb Cesc Diaby Rosicky

 

Julio

Ade

almunia, senderos, hoyte, denilson, ljungberg

Link to comment
Share on other sites

Dette kommer nok en gang til å bli en vanskelig kamp.

Vi har slått de tre ganger denne sesongen, hadde vært så morsomt om vi klarte å slå de nok en gang.

Nå har vi hatt en god å lang pause fra PL, og vi har fått tilbake begge backene våre pluss Adebayor.

Det skal bli spennende å se hvem som skal score for oss i dag..hvis vi gjør det. Man regner vell med at det er Ade som skal gjøre det, men han er heller ikkje noe god avslutter..

 

Nå som Bert er skadet starter nok wenger med Diaby sentralt.

Diaby er et fantastisk talent, men jeg tror at han skal få problemer med å komme seg forbi sissiko.

Godt med en arsenal kamp igjen, men forventer ikkje noe fyrverkeri av en kamp. Som de sier i england så går 13.45 kampene i et labert tempo.

 

satser på dette laget:

Jens

Eboue kolo Gallas Clichy

 

Hleb Cesc Diaby Rosicky

 

Julio

Ade

almunia, senderos, hoyte, denilson, ljungberg

 

Blir nok det laget!

I dag braker det løs :)

Link to comment
Share on other sites

Er så typisk for vår sesong at me taper mot Everton, men slår Liverpool. Har god tru på at det skjer. Hadde vore utruleg deilig med 4 av moglege sigrar mot Liverpool i år.

 

Håper Wenger bruker dette laget og 4-5-1

 

Jens

Eboue/Hoyte - Kolo - Gallas - Clichy

Hleb - Diaby - Cesc - Denilson - Rosicky

Ade

 

Men trur desverre at det blir Baptista inn på topp... Jaja. Får vell berre håpe på at han fortsett i same stil som forrige kamp mot Liverpool!

Link to comment
Share on other sites

Dette er en kamp som jeg gleder meg veldig til, tror de kommer til og bli en jevn match hele veien, men håper at vi går av med seieren til slutt.

 

laget mitt:

 

---------------Lehmann---------------

 

Hoyte----Toure-----Gallas-----Clichy

 

Hleb-----Diaby-----Fabregas---Rosicky

 

----------Ade-------Baptista--------------

 

tror det blir 2-1, Rosicky og Ade.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...