Jump to content

2007.03.31 Liverpool B


Imerslundinho

Recommended Posts

  • Replies 151
  • Created
  • Last Reply

Hvis me skulle vere så dumme og kjøpe Baptista, vil eg svært gjerne ha grunnen! Har neppe sett noko verre ikle seg Arsenal drakta.

Ellers speler me ein forferdelig kamp og blir enkelte gonger rundspelt av Liverpool. Lurer bare på når me skal lære på deffansiv dødball? Syns og Wenger bør komme med ein god grunn på kvifor Rosicky ikkje starta.

Begredelig kamp, rett og slett. Hadde ikkje vore så vondt og svelge hvis me hadde vist litt innsats men det gjer me ikkje. Stryk til samtlige, bortsett frå Gallas og Diaby som i alle fall prøver.

Link to comment
Share on other sites

Har alltid sagt at Baptista er for dårlig og vi fikk det bekreftet en gang for alle.

 

Om han er det eneste alternativet på topp i en kamp vil jeg heller ha Senderos på topp!

kan ikke få sagt det bedre selv! De enese lyspunktene idag er at ljunberg er god, rosicky er god og at adebayor endelig er tilbake. Vi skal vel ikke få overtalt Bergkamp til å spille resten av sessongen for oss? En svak kamp av Arsenal. Gleder meg til sessongslutt, da er det sandefjord som gjelder :huh:

Link to comment
Share on other sites

Hleb er rævva, Baptista er rævva, Eboue svak, Toure svak, Denilson svak, Clichy svak, Lehmann svak, Fabregas under pari, Diaby litt bra men mye svakt også. Hva står vi igjen med da? Jo en midtstopper som kan få godkjent og en spiss som får ok. Det holder ikke!!!!

Hva er det som skjer med Hleb? Han har vært helt rææææv i hele år!! Virker som at dess mer penger Wenger bruker på en spiller dess mindre lykkes han i Arsenal (Hleb, Reyes, Wiltord har aldri helt slått til og de er alle 100 000 000++ spillere...)

Link to comment
Share on other sites

Hleb er rævva, Baptista er rævva, Eboue svak, Toure svak, Denilson svak, Clichy svak, Lehmann svak, Fabregas under pari, Diaby litt bra men mye svakt også. Hva står vi igjen med da? Jo en midtstopper som kan få godkjent og en spiss som får ok. Det holder ikke!!!!

Hva er det som skjer med Hleb? Han har vært helt rææææv i hele år!! Virker som at dess mer penger Wenger bruker på en spiller dess mindre lykkes han i Arsenal (Hleb, Reyes, Wiltord har aldri helt slått til og de er alle 100 000 000++ spillere...)

 

 

Merkelig nok, så har du et poeng der. Men Wiltord var ikke så dårlig. Han var bedre en de to andre du nevner. Hleb roter kun bort ballen, og veldig sjelden får sendt en pasning i rett retning. Reyes, ramlet og søyt...... Så da er sprøsmålet; har Wenger mistet teften? Eller finnes det ikke ny Vieira der ute? eller Henry, Tony Adams?

Link to comment
Share on other sites

Hleb er rævva, Baptista er rævva, Eboue svak, Toure svak, Denilson svak, Clichy svak, Lehmann svak, Fabregas under pari, Diaby litt bra men mye svakt også. Hva står vi igjen med da? Jo en midtstopper som kan få godkjent og en spiss som får ok. Det holder ikke!!!!

Hva er det som skjer med Hleb? Han har vært helt rææææv i hele år!! Virker som at dess mer penger Wenger bruker på en spiller dess mindre lykkes han i Arsenal (Hleb, Reyes, Wiltord har aldri helt slått til og de er alle 100 000 000++ spillere...)

 

 

Merkelig nok, så har du et poeng der. Men Wiltord var ikke så dårlig. Han var bedre en de to andre du nevner. Hleb roter kun bort ballen, og veldig sjelden får sendt en pasning i rett retning. Reyes, ramlet og søyt...... Så da er sprøsmålet; har Wenger mistet teften? Eller finnes det ikke ny Vieira der ute? eller Henry, Tony Adams?

 

Greit at Hleb hadde en dårlig dag, men å si at Wiltord var bedre synes jeg er ufint mot vår kjære hviterusser.

Link to comment
Share on other sites

Hleb er rævva, Baptista er rævva, Eboue svak, Toure svak, Denilson svak, Clichy svak, Lehmann svak, Fabregas under pari, Diaby litt bra men mye svakt også. Hva står vi igjen med da? Jo en midtstopper som kan få godkjent og en spiss som får ok. Det holder ikke!!!!

Hva er det som skjer med Hleb? Han har vært helt rææææv i hele år!! Virker som at dess mer penger Wenger bruker på en spiller dess mindre lykkes han i Arsenal (Hleb, Reyes, Wiltord har aldri helt slått til og de er alle 100 000 000++ spillere...)

 

 

Merkelig nok, så har du et poeng der. Men Wiltord var ikke så dårlig. Han var bedre en de to andre du nevner. Hleb roter kun bort ballen, og veldig sjelden får sendt en pasning i rett retning. Reyes, ramlet og søyt...... Så da er sprøsmålet; har Wenger mistet teften? Eller finnes det ikke ny Vieira der ute? eller Henry, Tony Adams?

Jeg synes ikke Hleb er så dårlig. Problemet med han er at han er glimrende og alltid en av banens beste i medgang mens i motgang er han ditto dårlig. En jeg vil beholde. Har faktisk vært en av Arsenals beste denne sesongen om man mimrer litt

Link to comment
Share on other sites

det eg lurer på er kvifor Hleb fekk lov til å spele heile kampen. Samt kor lang tid det skal gå før laget starter å trene på dødball imot. Er det slik at Wenger syns corner er kjedelig så difor blir den delen av spelet nedprioritert?

Link to comment
Share on other sites

Det er uten tvil noe positivt å ta med seg fra denne kampen. Wenger MÅ se det samme som oss at stallen ikke er god nok, og den seneste tidens resultater vil garantert gjøre at vi ser ett par solide forsterkninger til sommeren.

 

Forøvrig litt skummelt å se det som er vår antatte beste forsvars firer slite så til de grader. Toure har en meget svak kamp og Gallas er som vanlig innblandet i en del rart. Litt nonchelant kanskje?

Link to comment
Share on other sites

Hleb er rævva, Baptista er rævva, Eboue svak, Toure svak, Denilson svak, Clichy svak, Lehmann svak, Fabregas under pari, Diaby litt bra men mye svakt også. Hva står vi igjen med da? Jo en midtstopper som kan få godkjent og en spiss som får ok. Det holder ikke!!!!

Hva er det som skjer med Hleb? Han har vært helt rææææv i hele år!! Virker som at dess mer penger Wenger bruker på en spiller dess mindre lykkes han i Arsenal (Hleb, Reyes, Wiltord har aldri helt slått til og de er alle 100 000 000++ spillere...)

 

 

Merkelig nok, så har du et poeng der. Men Wiltord var ikke så dårlig. Han var bedre en de to andre du nevner. Hleb roter kun bort ballen, og veldig sjelden får sendt en pasning i rett retning. Reyes, ramlet og søyt...... Så da er sprøsmålet; har Wenger mistet teften? Eller finnes det ikke ny Vieira der ute? eller Henry, Tony Adams?

 

Greit at Hleb hadde en dårlig dag, men å si at Wiltord var bedre synes jeg er ufint mot vår kjære hviterusser.

 

Wiltord var en klasse spiss bare Wenger som var så tett i nøtta og brukte han som ving, alle så jo det at han ikke var go der, han har vist i Lyon at han er klart best som spiss.

 

Hleb er ubrukelig mot Engelske lag, han miset balle ofte og han er grunnen til at vi har fått mange mål mot oss med å miste ballen uten for egen 16 meter.

 

Vi var helt ræva i dag og vært ræva hele denne mnd nå, nei Wenger burde ha henta 2-3 spillere når overgansk viduet var åpent, serlig når vi har spillere som ikke tåler en dritt og blir skada alt for ofte.

 

Vi har får mange spillere som ikke passer inn i England, de spiller 1-2 kamper å blir skada for de dem ikke tåler den tøffe engelske spille stilen. De siste 2 åra har vi hatt klart mest skader av samtlige lag i England, det er klart bevis på at de ikke passer inn i den Engelske ligan :huh:

Link to comment
Share on other sites

Hleb er rævva, Baptista er rævva, Eboue svak, Toure svak, Denilson svak, Clichy svak, Lehmann svak, Fabregas under pari, Diaby litt bra men mye svakt også. Hva står vi igjen med da? Jo en midtstopper som kan få godkjent og en spiss som får ok. Det holder ikke!!!!

Hva er det som skjer med Hleb? Han har vært helt rææææv i hele år!! Virker som at dess mer penger Wenger bruker på en spiller dess mindre lykkes han i Arsenal (Hleb, Reyes, Wiltord har aldri helt slått til og de er alle 100 000 000++ spillere...)

 

 

Merkelig nok, så har du et poeng der. Men Wiltord var ikke så dårlig. Han var bedre en de to andre du nevner. Hleb roter kun bort ballen, og veldig sjelden får sendt en pasning i rett retning. Reyes, ramlet og søyt...... Så da er sprøsmålet; har Wenger mistet teften? Eller finnes det ikke ny Vieira der ute? eller Henry, Tony Adams?

 

Greit at Hleb hadde en dårlig dag, men å si at Wiltord var bedre synes jeg er ufint mot vår kjære hviterusser.

 

Wiltord var en klasse spiss bare Wenger som var så tett i nøtta og brukte han som ving, alle så jo det at han ikke var go der, han har vist i Lyon at han er klart best som spiss.

 

Hleb er ubrukelig mot Engelske lag, han miset balle ofte og han er grunnen til at vi har fått mange mål mot oss med å miste ballen uten for egen 16 meter.

 

Vi var helt ræva i dag og vært ræva hele denne mnd nå, nei Wenger burde ha henta 2-3 spillere når overgansk viduet var åpent, serlig når vi har spillere som ikke tåler en dritt og blir skada alt for ofte.

 

Vi har får mange spillere som ikke passer inn i England, de spiller 1-2 kamper å blir skada for de dem ikke tåler den tøffe engelske spille stilen. De siste 2 åra har vi hatt klart mest skader av samtlige lag i England, det er klart bevis på at de ikke passer inn i den Engelske ligan :huh:

DEN wenger som var så tett i nøtta at han brukte Wiltord som ving var vel den samme som hadde spiss paret Henry Bergkamp. Ikke så lett å sette ut Henry, og heller ikke så smart eller enkelt å sette ut mannen som tildels gjorde Henry til verdens beste spiss.

Link to comment
Share on other sites

det eg lurer på er kvifor Hleb fekk lov til å spele heile kampen. Samt kor lang tid det skal gå før laget starter å trene på dødball imot. Er det slik at Wenger syns corner er kjedelig så difor blir den delen av spelet nedprioritert?

Meiner å ha lest for ikkje så lenge sidan, at Wenger faktisk har byrja å trene dødballar; både for og imot. Problemet slik eg ser det, er at me rett og slett ikkje har nok spelerar med forutsetningar for å vinne hovudduellar. Eg blir sikkert slakta for å seie dette, men: I dag savna me Senderos, og ikkje minst Gilberto.

Link to comment
Share on other sites

det eg lurer på er kvifor Hleb fekk lov til å spele heile kampen. Samt kor lang tid det skal gå før laget starter å trene på dødball imot. Er det slik at Wenger syns corner er kjedelig så difor blir den delen av spelet nedprioritert?

Meiner å ha lest for ikkje så lenge sidan, at Wenger faktisk har byrja å trene dødballar; både for og imot. Problemet slik eg ser det, er at me rett og slett ikkje har nok spelerar med forutsetningar for å vinne hovudduellar. Eg blir sikkert slakta for å seie dette, men: I dag savna me Senderos, og ikkje minst Gilberto.

 

er ikke helt enig dær,synes vi hadde et lag idag som skulle være sterkere på hodet enn det vi normalt har.

Både gallas,ade,diaby,baptista,tildels toure og eboue burde være istand til å gi oss nok luftstyrke.

Tror heller det går på organiseringen der bak,feks hvem som skal ta seg av di forskjellige spillerene.

Link to comment
Share on other sites

Det er nå Wenger må innse at han bør kjøpe spillere i sommer ! I hvertfall en spiller som KAN score !!!! ........ Når vi taper mot pool 4-1 så kan vi ikke kalle oss selv toppklubb ! Men hadde ikke forventet 4 strake seiere over pool denne sessongen, men når først taper skal vi ikke taper 4-1, jeg blir rett og slett flau, men herregud hva har skjedd me crouch etter opprasjonen :huh:

Link to comment
Share on other sites

det eg lurer på er kvifor Hleb fekk lov til å spele heile kampen. Samt kor lang tid det skal gå før laget starter å trene på dødball imot. Er det slik at Wenger syns corner er kjedelig så difor blir den delen av spelet nedprioritert?

Meiner å ha lest for ikkje så lenge sidan, at Wenger faktisk har byrja å trene dødballar; både for og imot. Problemet slik eg ser det, er at me rett og slett ikkje har nok spelerar med forutsetningar for å vinne hovudduellar. Eg blir sikkert slakta for å seie dette, men: I dag savna me Senderos, og ikkje minst Gilberto.

 

er ikke helt enig dær,synes vi hadde et lag idag som skulle være sterkere på hodet enn det vi normalt har.

Både gallas,ade,diaby,baptista,tildels toure og eboue burde være istand til å gi oss nok luftstyrke.

Tror heller det går på organiseringen der bak,feks hvem som skal ta seg av di forskjellige spillerene.

Diaby, Eboue og Baptista har tidlegare vist seg å vere ganske dårlege i luftduellar. Litt dårleg formulert av meg kanskje, sidan alle tre har forutsetningar for å vere gode i lufta. Likevel var det største problemet i dag at ingen klarte å hamle opp med Crouch i lufta. Han fekk ta ned oppspel etter oppspel, og fôrte kantane og Gerrard med gode ballar heile tida. Senderos og Gilberto kunne vore greie å hatt der.

Link to comment
Share on other sites

Synes ikke dette er noe å le av :(

 

Virker som om gutta har tatt tidlig sommerferie denne sesongen.

Lite proff synes jeg. Det er flere som bør bruke de siste kampene på å bevise at de fortjener å ikle seg drakta.

Som Wenger sier etter kampen. "Vi er ikke sikret 4 plass enda"

Link to comment
Share on other sites

Har ikke sett kampen.. skulle se den i opptak, til jeg uten vilje fikk vite at Arsenal hadde tapt. Derfor bare spurte jeg onkel [som tok opp kampen til meg] om resultatet, og om kampen var bra. Tror dere jeg så kampen? Neeh!

Hørtes lavmål ut!

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Diaby gjør nok en god kamp i mine øyner, og bør bli et førstevalg neste år fortsetter han slik han gjør om dagen. Han er en virkelig god ballvinner, bare synd vi aldri klarer å utnytte det. Nå er det bare å krysse fingre på at ikke 4 plassen og CL ryker for det vil bli et knekk uten like! Og det at man skal vise tålmodighet med ung gutta er en ting men men skal også huske at mange unge kan starter karieren bra men så falle sammen. For å si det en gang til; Vi er ganske naive om vi tror at alle ung gutta skal blomstre til rutinerte klasse spillere etter å ha imponert i noen kamper.

Vi har alle sett det denne og til dels store deler av forgje sesong at arsenal mangler mye før de er i nærheten av der de var for noen år siden! Det jeg ser meg lei av er de uendelige undskyldningene om at vi er for unge, vi er for slitne, vi er for ukonsentrerte, vi har ny stadio, vi manglet "litt" edge, vi mangler Henry, Henry er sliten. trenger litt mer erfaring, spilt for mange kamper osv. Noen grunner er selvfølgelig viktige og korekte, men når vi hele tiden undskylder oss, sier ikke det at det har blitt gjort mange gale valg gjennom årene? Neste sesong vil bli ganske så lik, føler det på hele kroppen! Nå gruer jeg meg til Wenger undskylder nok en gang på arsenal.com om hva som gikk galt og vi manglet "litt" ditt og datt...

For å si noe som begynner å bli en trademark her på forumet; vi mangler et par klasse spillere som kan komme inn og gi den erfaringen og kvaliteten som mangler!

 

En frustrert gooner etter en lang og hard uke! :(

Link to comment
Share on other sites

Det er nå Wenger må innse at han bør kjøpe spillere i sommer ! I hvertfall en spiller som KAN score !!!! ........ Når vi taper mot pool 4-1 så kan vi ikke kalle oss selv toppklubb ! Men hadde ikke forventet 4 strake seiere over pool denne sessongen, men når først taper skal vi ikke taper 4-1, jeg blir rett og slett flau, men herregud hva har skjedd me crouch etter opprasjonen :(

 

Kanskje de ga han litt dop :D Men Liverpool kan da heller ikke kalle seg et topplag som tapte 3-6 mot reservene våre.

Link to comment
Share on other sites

Kjedelig tap. Men Liverpool er bedre enn oss idag. Eller, Crouch er bedre enn oss i dag. Makan til oppvisning. At ikke han spiller fast på L'pool og landslaget er en skandale!

Med Senderos på banen hadde vi vært mye bedre rustet i kampen mot Crouch. Toure hadde rett og slett en forferdelig dag. Gallas er utrolig nonchalant til tider. Det må han kutte ut!

 

Jeg vet ikke helt hva jeg skal si om Hleb.. Han var jo så strålende før jul! Men vi var ikke så dårlige som mange vil ha det til. Ja, vi var UTROLIG tafatte i forsvar. Når de kom en mot en, gikk de forbi nesten hver gang. Men jeg er fornøyd med måten vi svarte på etter 0-3-målet. Vi kjørte offensivt og ville dra hjem med æren i behold.

Baptista får godkjent av meg i dag. Jeg synes han kommer seg. Gallas vår bestemann i dag, selv om han ofte rydder opp i egne feil. Adebayor var også god. Jeg har aldri sett Gael Clichy så dårlig før. Hva var det med han i dag? Det virket ikke som han satte opp farten èn gang i dag. Han kan jo umulig være treigere enn Pennant.

 

Liverpool var gode i dag. Pasningen satt, og de hadde Mascherano som taklet bort alle farligheter.

Nei, denne kampen må vi bare legge bak oss!

Link to comment
Share on other sites

Et smart trekk hadde vel vært å hentet inn George Graham som en slags defensiv koordinator, man kan si hva man vil om de lagene han vant ligaen med, men forsvare seg det kunne de, både på cornere og frispark i mot.

 

En annen ting er at vi kanske har for mange "pinglete" spillere, det er vel og bra med mye teknikk og finesser på laget, men hva hjelper det når de er skadet halve sesongen? Kanskje på tide å kjøpe noen robuste spillere som har vært i krigen før. Kanskje noen skikkelige og "ekte" kantspillere hadde vært nøkkelen. f.eks en Shaun Wright-Phillips og en Stewart Downing. Vi kan gjerne selge noen "etablerte" for å finansiere disse kjøpene. Personlig kunne jeg nok erstattet Gilberto med Kevin Nolan. Charlton's Darren Bent er nok noe som kunne vært verdt å kikke litt ekstra på også.

Link to comment
Share on other sites

Må si jeg finner det en smule merkelig at etter et tap roper plutselig alle på "det stor mobbeofferet" senderos. Hadde han spillt i dag ville han garantert blitt utpekt som den store syndebukken og grunnen til at alt gikk til h...

 

Alle? Jeg har sett èn...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...