Jump to content

2007.03.31 Liverpool B


Imerslundinho

Recommended Posts

  • Replies 151
  • Created
  • Last Reply

Dette er rett og slett trist. Me blir latterligjort av Liverpool på alle mulige måtar. Hleb er heilt elendig, og Fabregas og Denilson på sentral midtbane funker rett og slett ikkje. Diaby og Gallas har vært gode. Baptista og Hleb har vært elendige. Resten har vært midt på treet.

Link to comment
Share on other sites

Spillerne er uinspirerte, kan ikke markere i forsvar og vi skaper ikke sjanser.

 

Spiller rett og slett crap! :)

 

Og hvorfor spiller ikke Rosicky?

Vi har jo en viktig kamp til uka, eller nei det har vi ikke. Er Liverpool det .. Så hvorfor skal vi spille så dårlig da. Selvom det ikke er så mye mer å spille for kan man ihvertfall late som. Tror spillerene var like sikre på tap som mange her var før kampen. Og til å ha 2 av verdens beste stoppere der bak er det mye panikk og tull. Mangler også en skikkelig målscorer. Synes noen av dere som er for Baptista kan komme med noen gode argumenter for å beholde han, synes han har levd lenge nok nå på den ligacup kampen. Arsenal er jo sterke i 2.omgang og kan vel kanskje klare uavgjort

Link to comment
Share on other sites

Baptista spiller over evne i dag synes jeg. Mange nydelige løp og flote avslutninger. Bra vi har førsterett på å kjøpe han i sommer, tipper det er svært mange lag som har lyst på the beast etter hans fantastiske vårsesong!

 

 

Nå håper jeg du var ironisk..... :huh:

Link to comment
Share on other sites

Baptista spiller over evne i dag synes jeg. Mange nydelige løp og flote avslutninger. Bra vi har førsterett på å kjøpe han i sommer, tipper det er svært mange lag som har lyst på the beast etter hans fantastiske vårsesong!

 

 

Nå håper jeg du var ironisk..... :huh:

 

Kan ikke forstå noe annet.

 

Huff. Det er sørgelig å se hvor dårlig Arsenal er. Griner jeg.

Link to comment
Share on other sites

Baptista spiller over evne i dag synes jeg. Mange nydelige løp og flote avslutninger. Bra vi har førsterett på å kjøpe han i sommer, tipper det er svært mange lag som har lyst på the beast etter hans fantastiske vårsesong!

 

 

Åja! Blir kamp om å få underskriften hans nå as. Det ryktes at flere storlag er interessert i hans fantastiske tjenester

Link to comment
Share on other sites

Flere ute på banen i dag som ikke fortjener å spille i Arsenal sin trøye.

 

Uhyre svakt som vanlig.

 

Henger meg på her, Hleb har vært katastrofal i dag, Fab usynlig og Clichy virker nervøs.

Triste greier!

Link to comment
Share on other sites

...Jeg med mange maste for noen sesonger siden om at yngre spillere måtte få slippe til. Men nå må jeg bite det i meg. Få inn rutine og spillere med "hår på brøstet"....... Forrige og denne sesongen har vært mildt sagt begredelige med unntak av en finale i ch.l, har det ikke vært så mange lys punkter.... Ser fram til sesongen er over, slik at man slipper å lide mere.....

 

jippi 3-1 gallas?

 

Kjøss mæ ræva for en gjeng med dåsemikkela! 4-1 og hatrick av Crouch!!

Link to comment
Share on other sites

Uten Henry, van Persie og fotballferdigheter vinner vi ikke kamper...

Link to comment
Share on other sites

Pool - Arsenal

11 Total Shots 10

7 Shots on Target 3

0 Blocked Shots 0

4 Shots off Target 7

1 Corners 7

0 Offsides 2

15 Fouls 9

 

Pool er mer effektive enn oss i dag, synes ikke vi blir rundspilt i det hele tatt. Men det er tydelig at vi mangler målscorere utpå der.

Link to comment
Share on other sites

Pool - Arsenal

11 Total Shots 10

7 Shots on Target 3

0 Blocked Shots 0

4 Shots off Target 7

1 Corners 7

0 Offsides 2

15 Fouls 9

 

Pool er mer effektive enn oss i dag, synes ikke vi blir rundspilt i det hele tatt. Men det er tydelig at vi mangler målscorere utpå der.

 

 

Målscorere mangler vi, det er helt sikkert. Uheldigvis er det ikke bare det som er problemet, husk vi har faktisk sluppet inn 4 mål også.

Link to comment
Share on other sites

Pool - Arsenal

11 Total Shots 10

7 Shots on Target 3

0 Blocked Shots 0

4 Shots off Target 7

1 Corners 7

0 Offsides 2

15 Fouls 9

 

Pool er mer effektive enn oss i dag, synes ikke vi blir rundspilt i det hele tatt. Men det er tydelig at vi mangler målscorere utpå der.

Vi taper 4 - 1, da betyr den statistikken der 0

Link to comment
Share on other sites

Tror mange av spillerene idag bør vurdere om di har noe å gjøre i denne klubben.

Skjønner heller ikke at wenger velger å starte med denilson ,når vi har freddy og rosicky klare.

Denilson blir bra han,men det er ennå en stund til han er på gerrard og alonso nivå.

Mener selv at diaby bør spille sentralt når gilberto er borte,han er 1 av få som jeg synes gir litt idag.

Link to comment
Share on other sites

Gjentar gladelig meg selv, mange der ute i dag som ikke fortjener å spille i Arsenal sin drakt. Ikke til å blande saft en gang.

 

Ingen respekt for navnet, drakten eller fansen.

 

Å slippe inn 4 mot Liverpool er overbevisende. De sliter med å score mål også. Interessant at det skjer mot det som skal være beste forsvarsfirer.

 

Og Ø Alsaker er en forferdlig kommentator. Jeg driter i legendariske speakere på Anfield. Og jeg fikk inntrykk av at Liverpool var utrolige hver gang de kom over midtbanen. Rart han står først nevnt blant "fotball ekspertene" på C+ sine hjemmesider.

 

Up the Arse

Link to comment
Share on other sites

Trist rett og slett.

Syns ikke Arsenal har vært til å kjenne igjen siste månedene (med få unntak) og det er tydelig at spillerne nå føler de har ingenting å spille for.

De er ukonsentrerte, slappe og uinspirert nesten hele kampen.

 

Vi hadde en liten god periode etter Gallas-scoringen og et par stolpeskudd, men resten er begredelig.

Blir jo umulig særlig lettere neste kampene heller hvis ikke spillere tar seg sammen.

 

Man kan jo spørre seg hvorfor det samme skjer...gang på gang....over 2 år.

Da tenker jeg på lite aggresivitet og markering defensivt. Usikkerhet og konsentrasjonssvikt.

Link to comment
Share on other sites

Alt for mange Arsenal-spelerar er kun gode i medgang. Mesteparten stikk og gøymer seg når Liverpool herjer som verst utpå der. Det er kun ein periode på 10 minutt etter redusering at me speler brukbart.

 

Toure, Denilson, Clichy, Fabregas, Hleb og Baptista er samtlige altfor dårlige i dag

Link to comment
Share on other sites

Nå må tålmodigheten til Wenger være slutt når det gjelder Baptista, han kunne brukt Rosicky i den posisjonen.

Det ville vært hjernedødt å kjøpe Baptista.

Vi fortjener to mål ettersom vi skjøt to skudd i stanga. Baptista gjorde en bra ting i dag og det var å legge et bra innlegg til Ade som heada i stanga. Hvis ikke vi skjerper oss kommer vi ikke til å havne på topp 4.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...