Jump to content

2007.03.31 Liverpool B


Imerslundinho

Recommended Posts

  • Replies 151
  • Created
  • Last Reply

Vansklig kamp mot Pool's...

Ikke så lett nå som i Carling Cupen og i FA-Cupen.

Tror på en målløs kamp.

Laget:

Lehmann

Eboue-Toure-Gallas-Clichy

 

Hleb-Gilberto-Fab.-Rosicky

 

Ade-Julio

 

Så støtter Rosicky's!! lag

:)

Link to comment
Share on other sites

Går foreløpig for dette laget, samtidig som jeg gjør meg klar for kritikk.

 

Lehmann

Eboue - Toure - Gallas - Clichy

Hleb - Fabregas - Gilberto - Rosicky

Ljungberg

Adebayor

 

Vi har ikke oddsene for oss, men Liverpool er dog et lag vi kan slå, selv på Anfield. Uten å ta utgangspunkt i cupkampene der, så bør det fremdeles være mulig, og jeg tror vi kan greie det. Går for et dristig tipp: 2-0 etter mål av Gilberto og Adebayor.

Link to comment
Share on other sites

Tap.

Seier.

 

Uavgjort.

 

Tap.

 

Uavgjort :/

Tap.

 

Hvor lenge fortsetter dette da? :P

 

Seier.

 

Helt til vi blir enige om seier! :)

 

Vi taper så klart dette, vi er det store taper lage både på skadesiden og i alle cuper og Liver Pool tar 3 plassen uten problemer. For de vi ikke er go nok og Wenger ikke henter inn bare pingler som ikke tåler de hare Engelske spille stilen, vi hadde like mye skader i fjor ogspå.

 

Tap.

Seier.

 

Uavgjort.

 

Tap.

 

Uavgjort :/

Tap.

 

Hvor lenge fortsetter dette da? :P

 

Seier.

 

Helt til vi blir enige om seier! :D

 

Vi taper så klart dette, vi er det store taper lage både på skadesiden og i alle cuper og Liver Pool tar 3 plassen uten problemer. For de vi ikke er go nok og Wenger bare henter inn bare pingler som ikke tåler de hare Engelske spille stilen, vi hadde like mye skader i fjor også.

Link to comment
Share on other sites

Enig med Torstein.

Se heller på det positive, du kan jo grave frem så mye negativt du vil, men hvis du vil, så er det mye positivt også. F.eks Arsenal har vunnet tre kamper mot Liverpool denne sesongen og to av de har vært på Anfield og Arsenal er ubeseiret mot de store laga denne sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Tap

Seier

Uavgjort

Tap

Uavgjort

Tap

Seier

Tap

Herlighet, for en negativ gjeng!

Stillinga er:

H:lllll

U:ll

B:ll

 

Bare håpe at Arsenalspillerne ikke har samme innstilling som en del her har :D

 

 

BTW: Vi er komt til 23.mars og fortsatt ønsker du oss en god jul, Helmik'n?

Jaja, får ha en hjertelig god jul tilbake, da :)

Link to comment
Share on other sites

Tap

Seier

Uavgjort

Tap

Uavgjort

Tap

Seier

Tap

Herlighet, for en negativ gjeng!

Stillinga er:

H:lllll

U:ll

B:ll

 

Bare håpe at Arsenalspillerne ikke har samme innstilling som en del her har :P

 

 

BTW: Vi er komt til 23.mars og fortsatt ønsker du oss en god jul, Helmik'n?

Jaja, får ha en hjertelig god jul tilbake, da :angry:

 

Kjønner ikke ass. Dette blir en lett seier uten tvil

Link to comment
Share on other sites

sitter her og irriterer meg over hvor mange quote det er her nå, men jeg tror på seier.

 

Håper på dette laget

------------Lehmann-------------

-Hoyte--Toure--Gallas--Clichy-

-Hleb--Fabregas--Gilberto--Rosicky-

--------Adebayor--Aliadiere----------

 

Vi vinner 3-1, etter soring av Fabregas(!), Adebayor, og Rosicky. For liverpool scorer Gerrard.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor irriterer du deg over qoutene, Kizzan?

 

fordi jeg må scrolle så mye for å lese lenger ned, jeg synes det er greit og qoute et par innlegg, men dette var 10 :P

Hehe, jeg synes det er helt okay, må prøve å slå verdensrekorden som er på 54,3 :angry:

Link to comment
Share on other sites

Hvis dere tror dere kan sette rekordforsøk i antall quotes, så må jeg skuffe dere med å si at i et forum som det her (Invision), er det en maksgrense på 25 quotes (er jeg ganske sikker på), med mindre den er stilt på, noe jeg tviler på at den er.

 

Når det gjelder kampen, skal visstnok Crouch være tilbake for Liverpool.

Link to comment
Share on other sites

Etter at så mange har tippet om det blir seier, uavgjort eller tap så hadde det vært kult med en poll til hver kamp!? :rolleyes:

 

Høres ut som god ide!

Håper det kan bli et fast innslag i alle kamptråder, så slipper vi en del oneliner

 

btt:med seier her er vi et godt hestehode foran i kampen om seriebronsen. Håper for all del Gilberto ikke spiller stopper. Blir jo ikke så lett å sette opp noen startelver og med at vi sikkert får noen skadet i de nærmeste dagene. Blir faktisk rimelig håpløst merket jeg nå :(

Jeg synes ikke Hleb skal få spille for en lav sko, vi trenger duellstyrke ikke enda en lettbeint tekniker som gjør spillet vårt veldig omstendelig.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan ta jobben, jeg.

Men jeg vet ikke om mod og sånt syns det er så greit, med tanke på at det blir jo en poll/tråd for hver kamp, akkurat som kamptrådene.

Men hvis det er greit, så kan jeg starte med engang så sant dere andre også, ikke er misfornøyd med meg :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...