Jump to content

Straffeskytter


moen22

Recommended Posts

  • Replies 97
  • Created
  • Last Reply

Jeg foretrekker Gilberto som straffeskyter! Deretter van Persie og så kanskje Eduardo.

 

(Litt usikker)

Det var tross alt kun en straffe på den filmen, og det kan vær den verste straffen han har tatt, som allikevel ble mål. Så det er ikke lett å bedømme det med kun en av kanskje 10 straffer.

Link to comment
Share on other sites

Jeg foretrekker Gilberto som straffeskyter! Deretter van Persie og så kanskje Eduardo.

 

(Litt usikker)

Det var tross alt kun en straffe på den filmen, og det kan vær den verste straffen han har tatt, som allikevel ble mål. Så det er ikke lett å bedømme det med kun en av kanskje 10 straffer.

Joda, men bare la den ut! :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg foretrekker Gilberto som straffeskyter! Deretter van Persie og så kanskje Eduardo.

 

(Litt usikker)

Det var tross alt kun en straffe på den filmen, og det kan vær den verste straffen han har tatt, som allikevel ble mål. Så det er ikke lett å bedømme det med kun en av kanskje 10 straffer.

Tenk vis det var den beste :P

Link to comment
Share on other sites

Van Persie er iskald og har en glimrende skuddfot.

Så han og Gilberto bør ta straffene.

 

Ikke så glad i brasilianske straffeskyttere lenger. Baptista skremte meg, samt gilberto hadde ett par merkelige straffer. For min del kan gjerne RVP ta dem :P

Link to comment
Share on other sites

Er ganske sikker på at Van Persie kommer til å ta de fleste straffer i sesongen som kommer B)

Og selv håper jeg at det blir slik :P

 

 

Tror ikke det er for ingenting at gilberto har tatt så godt som alle straffene i henrys fravær. Tipper:

1. Gilberto

2. Van Persie

3. Cesc

4. Adebayor

5. Rosicky

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Gilberto tror eg blir 1 valg som straffe skytter, selv om han bommet både i en CL kamp og mot man u i fjor, så føler eg han er rett mann til den oppgaven, selv om van Persie og Adebayor hadde gode straffer i fjor, spesielt van Persie!

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror ihvertfall at Gilberto, Toure og Van Persie kommer til og ta mange av straffene.

 

Fordi alle tre er sikre :)

Jeg tror egentlig ikke at Toure kommer til så mange straffer i år. Både Gilberto og RvP, som du skriver over her, kommer nok til å være foran han i køen. I tillegg har vi Eduardo(?) og Rosicky som jeg tror også er foran han i køen.

 

Men enig i at Toure er god straffeskytter han også :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg er veldig usikker på hvem jeg synest skal ta straffene, så lenge Henry var her så var det jo verken spørsmål om hvem som skulle ta de eller om de gikk i mål. Tror RvP har fått mer enn nok ansvar, Rosicky er nok min favoritt. Han har spilt noen år og har en god skuddfot. Gilberto er ikke noen stor mann på straffer, det viste han i fjor, det toppet seg jo borte mot ManU da han presterte å tryne han når han skulle skyte. La rosicky ta straffene og hvis han er skadet kan Eduardo eller Toure ta de(Litt for vill i nikkersen?).

Link to comment
Share on other sites

Jeg er veldig usikker på hvem jeg synest skal ta straffene, så lenge Henry var her så var det jo verken spørsmål om hvem som skulle ta de eller om de gikk i mål. Tror RvP har fått mer enn nok ansvar, Rosicky er nok min favoritt. Han har spilt noen år og har en god skuddfot. Gilberto er ikke noen stor mann på straffer, det viste han i fjor, det toppet seg jo borte mot ManU da han presterte å tryne han når han skulle skyte. La rosicky ta straffene og hvis han er skadet kan Eduardo eller Toure ta de(Litt for vill i nikkersen?).

Gilberto scoret på straffe i viktige kamper som Hamburg borte, spurs og chelsea . Så det blir tullete å stemple han bare fordi han bomme på én straffe. Toure er ikke kald nok for å ta straffe synes jeg. van Persie har ikke bommet på en eneste straffe i arsenaldrakta, så han synes jeg bør være førstevalget foran Gilberto. Rosicky, som du har foreslått, er et godt 3. valg. Dudu er nok sikker han også vil jeg tro.

Link to comment
Share on other sites

for meg så er van persie et klart 1 valg som straffeskytter

 

 

Helt enig...

Van Persie har vell ikkje bommet på en straffe i sin arsenal karriere. Nå har han ikkje tatt så mange heller... men med det venstre benet så er det ingen tvil, Van Persie er nr 1 i køen...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...