Jump to content

2007.02.14 Bolton B


Imerslundinho

Recommended Posts

  • Replies 216
  • Created
  • Last Reply

What a team! what a team! what a team!! :D

En helt fantastisk fotballkamp og en helt fantastisk arbeidsinnsats av gutta i dag! :D Med to straffebommer og en bom på åpent mål så klarer vi allikevel å vinne 3-1.

 

Vi fortjente seieren i dag også uten tvil! Vi rundspilte jo Bolton til tider i løpet av kampen og bare uflaks som ikke gir oss flere mål, men Bolton hadde jo også sine muligheter så klart. Glad vi slapp straffekonk og nå er det på tide å køye! B)

Link to comment
Share on other sites

Endelig seier mot Bolton på Reebok. Deilig! Da Freddie kom inn, tenkte jeg for meg selv, "han scorer idag". Det gjorde han og reddet oss. Adebayor scorer to mål, men kunne ærlig talt scoret det andre målet litt før slik at vi slapp ekstraomgagner. Burde helt klart satt den ballen i mål da han rundet keeper. Men uansett, vi er videre! BRA

 

p.s. Våre Brasilianere er skikkelig gode på straffer:)

Link to comment
Share on other sites

Å herre min hatt for en syk kamp! B)

 

Ble en happy ending da heldigvis. Skal være forbudt å bomme på 2 straffespark, men må bare beundre gutta hvordan de kjemper seg tilbake i 2. ekstraomg.

 

Syns Bolton hadde flaks som fikk det overtidsmålet og må innrømme jeg ikke akkurat hadde trua i 1. ekstraomg., men Ali og Freddie ville det annerledes!

 

Må si jeg ble mektig imponert over unge Denilson spesielt i ekstraomgangene. Viser løpsvilje og styrer midtbanen på slutten av kampen. Imponerende!

 

En flott lagseier og beviser at vi er det beste cuplaget i England.

Endelig grusa vi Bolton på Reebok! Herlig!! :D

Link to comment
Share on other sites

Dette er noe av det villeste jeg har sett av en fotball kamp!! Herlig digg kamp!

2 straffer, 3 stolpeskudd, rødt og gule kort (skulle vell vært rødt til Anekla) og masse store sjangser! Villt og rå fotball!

Dette var fullt fortjent! Gutta viser innsats og moral i dagens kamp! Noe er det bare å gjøre akkurat det samma mot Rovers! Samma lag, samma score og semi'n er komplett!

For en dag <33

Link to comment
Share on other sites

FOr en kamp, for et lag for noe spillere, synes synd på våre to brasser idag, Gil og Bap tenker jeg på da, men du verden for ett spill. En fantastisk kombinasjon av The Beautiful Game og knokkelkamp, vi burde ha ledet med 4 når de utlingna.

Og jeg må få gi Ljungberg en unskyldning, Jeg trodde han var ferdig som spiller for oss, og jeg kritiserte han underveis, men så går han hen og tar en Ljungan spesial, og den vippen på slutten der....Magnefic.

Men unskyld for at jeg tvilte på deg Ljungber, du beviste meg feil! Du er Arsenal throug and throug!!

FOR EN FANTASTISK KAMP!!!!

Og tar virkelig av meg hatten for Hleb og Rosicky idag, de var jo bare heilt fantastiske, sammen med vår tredje brasse, Denilson,nye Fabregas anyone???

 

Ha en fortryllende natt B)

Link to comment
Share on other sites

Haha dette var mildt sagt spennende. Mer spennende enn det burde vært iallefall! Gubba så dårlig Baptista var idag, dårlig dag gitt, men vi vet han kan bedre. Virkelig flott spill til tider, fremhever Clichy, Denilson, Hleb & Rocisky til kandidater til MoM. Mulig jeg glemmer noen. Jaja 5. runde, her kommer vi!

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk deilig at vi drar det i land til slutt!!!

Likevel egentlig tullete å sløse så inn i helvete med sjansene på 1-0, men det er tilgitt nå(kanskje ikke baptista B) ).

Flott å se Freddie tilbake, fantastisk at han kommer inn og setter sin første sjanse.

Godt innhopp av Aliadiere som avgjorde mye. Håper virkelig ikke Rosicky ble alvorlig skadet, fordi i den formen han viste i dag er han en av verdens alle beste midtbanespillere: Løper mye, godt skudd, teknisk og veldig gode pasninger samt et bra blikk for spillet.

 

Nå tar vi Blackburn på lørdag så er vi i kvarten!:D

Link to comment
Share on other sites

Clichy må også nevnes for han har virkelig steppet opp og blitt helt fantastisk!! Rosicky og Hleb var fantastiske og synes alt i alt at Rosicky var banens beste. Denilson er en fryd og se på og Adebayor bare vokser og vokser og vokser B) Baptista hadde en forferdelig kamp også får vi da endelig håpe at brassene slutter å ta straffespark! Ganske merkelig da Gilberto etter min mening er en elendig avslutter og Baptista har da en forferdelig dårlig kamp, også er det de som tar straffene.. Får håpe dette ikke tar pusten fra dem ang Blackburn kampen til helgen, men da er nå Henry og Fabregas tilbake(kanskje Gallas og Eboue også?!)

Nei, dette er virkelig det som skaper denne spesielle cup festen, så nå får vi håpe det går helt til Wembley :D

 

Arsenal = Love Love = Arsenal!!!!

Link to comment
Share on other sites

Nå er det 20 min til kick off, tippa 3- 1 seier til oss idag på oddsbomben, så regner med dette blir grei skuring....

Lykke til alle sammen, og ha en fortrefflig kamp med Thor Eggen bak spakan :D Idag blir det mye forechecking :P

Og om han brukte grove gloser igår kveld under straffekonken, så blir det vel ingenting mot hva han sier ikveld, dette er mannen som sammenligner Song med Ronaldinho :D

 

 

Møtes vel til en heftig diskusjon her etter kampen ikveld B)

 

COME ON YOU GUNNERS!!!

 

 

Det ble 3-1 til arsenal etter ekstraomganger! vann du noke? eller var resultatet du tippa ment for 90 min?

Link to comment
Share on other sites

Klarte ikke unngå å se Big Sam smile og le i det kampen ble avgjort med mål nr tre for oss - og dommerne like etter blåste av kampen. Det er ganske stort av en manager å ha gangsynet såpass i orden at han kan le av en slik avslutning, slike sjanser (også sløste, ja) og en slik kamp. For å være helt ærlig har jeg litt vanskelig for å se for meg den godeste Wenger flire etter å ha tapt 3-1. Men kanskje er det nettopp det som gjør han til en vinner? B)

Link to comment
Share on other sites

B) Sinnsykt for en spennende kamp.

Den lagmoralen og innsatsen Arsenal viste i dag,ja den lukte d gull av.

Denilson inponert stort i dag,utholden og teknisk god,og han e 17år :D .

Heile laget kjempa som om d va finale,herlig herlig herlig.

D e jo svarten ikke rart man elske football og Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...