Jump to content

2007.02.14 Bolton B


Imerslundinho

Recommended Posts

  • Replies 216
  • Created
  • Last Reply

JAAAAAA! Endelig seier på reebok! We love you Freddie, because Arsenal trough and trough... Herlig lagseier, nydelig forarbeid av Jeremie og vakker avslutning av Freddie. Denilson var tiltider god i dag og viser hva han kan bli.

 

Gil og Beast må dessverre slutte å spille band og heller treffe ballen under tverrliggeren. Synd for Denilson at han må danse alene men... B) Nå er forbannelsen brutt og jeg trodde det vill skje idag. Kanskje det var nøkkelseieren for årene framover. At vi spiller Campo, Anelka og co på ræva! Alle veggspillene til Arsenal gjorde vel slik at Fat Sam mistet tyggegummien! Trodde vel at vi skulle spille 4-5-1 og prøve å ta dem på styrke. Men vi gjorde det vi kan og vi er best på det!... Imponerende seier og til helga er det bare å ta Julio til psykolog og si at der er ligacup extra semifinale!

 

Always proud to be a gooner! Well done kids!

Link to comment
Share on other sites

B) Sinnsykt for en spennende kamp.

Den lagmoralen og innsatsen Arsenal viste i dag,ja den lukte d gull av.

Denilson inponert stort i dag,utholden og teknisk god,og han e 17år :D .

Heile laget kjempa som om d va finale,herlig herlig herlig.

D e jo svarten ikke rart man elske football og Arsenal.

Hvis en skal pirke litt så er gutten 18 år og 364 dager! Blir nitten på fredag :D

Link to comment
Share on other sites

Satan gutta spilte bra i dag. De viste klasse og skikkelig vilje hele kampen. Jeg er littt misfornøyd med sjansesløsing, men vi vant og det var fullt fortjent. Er det ikke typisk at Bolton får et heldig mål på overtid???

Hleb , Rosicky og Clichy var sykt gode i dag, men spesielt Hleb imponerte meg mest. Artig at svensken får seg et kjempemål med engang han får sjansen. Dette øker selvtilliten i laget.

Kanskje rundspiller vi Bolton nestegang vi møtes? Tror det sitter mest i hodet på spillerne, og det fikk vi se litt i dag. Det kunne vært avgjort etter første omgangen.

 

Det blir straffeøvelser fremover nå B) .

 

Gratulerer alle Gooners, dette var gledelig, og kanskje tar vi oss til en finaleplass i denne cupen oxo.

Link to comment
Share on other sites

Denilson er vel alt man behøver å si. For en spiller.

 

Kunne ikke vært mer enig.. Makan! B)

Var deilig å endelig slå Bolton på deres gress også.

 

Champions? :D

 

Denilson har det til felles med Fabregas at dei har ein vidunderleg ro over seg. Dei let seg ikkje stresse av noko. For ein duo dette vert med tida. Det er berre å krysse fingrar og alt som er, og vone dei vert værande i mange år framover.

Link to comment
Share on other sites

Denilson var lysende i dag, stort talent absolutt. Diaby og for den saks skyld.

Vi må nok terpe straffer og passe på å ikke falle bakpå og sikre inn en sier.. for det er vi fryktelig dårlige på!!

 

Det er vel bare defensive hjørnespark vi er fryktelig dårlige på, synes vihar rimelig bra kontroll på de kampene vi prøver å ro i land.....helt til vi får hjørnespark i mot. Og vi er nesten like dårlige på offensive hjørnespark, motstandere bare pælmer vekk ballen over dørlinjen, og ler av oss etterpå, for de vet at 95% av de ender i absolutt ingenting. Samme med lagene som kommer til Emirates, de legger seg bakpå og venter på at de får et hjørnespark, for det kommer før eller siden, så stjeler de med seg 1 poeng. Skal bare forte meg å pressisere at jeg ikke har studert noen form for statistikk for dette og at det er satt noe på spissen, det er bare et intrykk jeg sitter igjen med, etter å ha sett the gunners spille de siste 2 sesongene spesielt.

 

Savner nesten epoken med Steve Bould og Tony Adams, det var skjeldent noe rølping med hjørnesparkene da, begge veier. Hvist hadde de også sine dager hvor ikke alt var like bra, men stort sett så rydda de godt unna på hjørnespark i mot, og de var en konstant trussel på hjørnespark for oss også.

Link to comment
Share on other sites

Sånn dagen derpå, hva tycks ni? Det var da en steikje artig kamp i går kveld, eller hur? Selv om undertegnede nikket bifalende da yngstepoden kom med følgende replikk etter at Gille sendte kula himmelhøyt over mål fra 11 meteren: "Nå utligner Bolton på overtid". Jeg visste jo at gutten hadde helt rett. Og ja, jeg slet med både blodtrykk og senkning etterhvert som Baptista & co sløste med den ene sjansen etter den andre. Det trenger da ikke være så jævlig vanskelig "å drepe" en kamp?

 

Men, men, Ali var frisk som en sønnavind da han kom innpå, og det var både vel fortjent og forløsende da Freddie tok vel vare på Ali`s glimrende forarbeid til 2-1 målet. Hawaifotballen etter dette var jo bare stor underholdning.

 

Kampens høydepunkt? Campo`s skjeive flir etter at han fikk gult kort for filming. Han visste hva han gjorde, og han visste hva som kom. You`re a nice lad, Ivàn. :-) Og Big Sam skal faktisk ha for fliret etter 3-1 scoringen vår. Er ikke sikker på om proffen hadde gjort det samme. :lol:

 

Avslutningsvis; trenger vi ny keeper? Ikke pokker. Jens og Manuel står i minst 5 år til de!

 

Bring on Gamst`n!!!

Link to comment
Share on other sites

Dette er noe av det beste jeg har sett av Arsenal.

Midtbanen med Rosicky og Hleb som de toneangivende.Disse 2 spillerne

har en enorm lekende teknikk som er en fryd å se på.

Spesielt Hleb tror jeg kan drible 8 mann i en telefonboks.

Disse 2 var et nivå høyere enn resten av gutta på banen idag.

Helt fantastisk.

 

Diaby stor og sterk og han og Denilson imponerte stort sentralt.

Her har vi 2 spillere som kan gi både Fab og Gilberto konkurranse sentralt.

Diaby's sugende løp hadde jeg stor sans for.

 

Gilberto og Clichy i forsvaret fungerte imponerende godt.Vil påstå at Clichy blir en bedre venstreback enn Cole. Makan til angrepsvåpen har jeg ikke sett.

 

Ade og Baptista fungerte godt sammen men Baptista bør terpe avslutninger og løp.Han virket en smule ubesluttsom i avgjørende øyeblikk,men han blir bedre og bedre.

 

Bortsett fra 2 straffebom og en arrogant Kolo baki der var dette en imponerende forestilling.

Jeg vil også påstå at jeg tror Alumunia kan erstatte Lehmann uten problem skulle han gå.

Alumunia har vært sikkerheten selv i cupkampene.

 

Dette smakte fugl gitt.Ha en god dag alle Goonere!!

Link to comment
Share on other sites

Sånn dagen derpå, hva tycks ni? Det var da en steikje artig kamp i går kveld, eller hur? Selv om undertegnede nikket bifalende da yngstepoden kom med følgende replikk etter at Gille sendte kula himmelhøyt over mål fra 11 meteren: "Nå utligner Bolton på overtid". Jeg visste jo at gutten hadde helt rett. Og ja, jeg slet med både blodtrykk og senkning etterhvert som Baptista & co sløste med den ene sjansen etter den andre. Det trenger da ikke være så jævlig vanskelig "å drepe" en kamp?

 

Men, men, Ali var frisk som en sønnavind da han kom innpå, og det var både vel fortjent og forløsende da Freddie tok vel vare på Ali`s glimrende forarbeid til 2-1 målet. Hawaifotballen etter dette var jo bare stor underholdning.

 

Kampens høydepunkt? Campo`s skjeive flir etter at han fikk gult kort for filming. Han visste hva han gjorde, og han visste hva som kom. You`re a nice lad, Ivàn. :-) Og Big Sam skal faktisk ha for fliret etter 3-1 scoringen vår. Er ikke sikker på om proffen hadde gjort det samme. :D

 

Avslutningsvis; trenger vi ny keeper? Ikke pokker. Jens og Manuel står i minst 5 år til de!

 

Bring on Gamst`n!!!

 

 

Er Almunia den beste igangsetteren i PL? Han kaster og sparker på en slik måte at kontringspillet vårt får en helt annen dimensjon når han står i mål..

 

Ali, Diaby, Hleb, Rosicky, Denilson var meget bra igår, men Baptista fikk ikke flere fans igår heller spør du meg...

 

En ting kan jeg si da etter en parodi av en fotballkamp vi kunne vunnet 10-3...

 

Sier Thor Eggen "Ringerusten" en gang til, sier jeg opp hele viasat pakken... :lol:

Link to comment
Share on other sites

Enig med Chaz, Almunia var solid i går og var faktisk ikke utrygg på han i det hele tatt. Hjelper kanskje å få beskjeden om at; viser du deg frem nok, er plassen din. Det funka når Jens fikk beskjeden om det på landslaget og Manuel ser ut til å dra nytte av og ikke minst utnytte det faktum at Jens er en (som man sier i FM) kontraktrebell.

 

Gutta gjorde det litt for spennende i går, men spilte morsom fotball til tider og Ali kom inn å utgjorde forskjellen.. raidet hans før Freddie sitt mål var det klasse over.

 

Gamst og co bør nok lese en bok eller to om breakdown og lange (flate) baller før dem stiller opp på Lørdag.. detta går veien.

 

Håper forøvring Thor Eggen konsentrerer seg litt mer om å kommentere fotballen og ikke komme med all verdens analogier om kinasjakk, ludo og kefirblå hud, riktig nok lo jeg en nervøs latter for meg selv under kampen, men det var fordi kroppen var under unormalt harde psykiske påkjenninger. Døft av Eggen å dra nytte av dette.

 

God Torsdag!

Link to comment
Share on other sites

Deilig morgen gitt! Hadde på følelsen at dette gikk bra, selv når Bolton scoret på overtid. Allikevel smaker det ikke godt å spille en halvtime ekstra og bomme på åpne mål og 2 straffer. Hadde vi ikke vunnet kunne det vel ikke vært verre.

 

Mozart og Alex storspilte i går og pluss at Cecs og Gil kan få mye mer vile nå som vi har Denilson og Diaby. Jeg tror vi knuser Bolton neste oppgjør, hjemme med første elleveren, gleder meg. Er også for å ha Almunia hvertfall 5 år til. Han er vel 29 nå, 30 i mai, så gutten har mye bra i vente. Nå har vi slått United X2, knust Liverpool X3, spilt ut Bolton og både tapt og vunnet, minutter også fra å slå Chelsea på the Bridge. Bare tilfeldigheter at vi ikke har vunnet alt på Ashburton, hadde vi det kunne vi også vunnet serien. Framtiden er lys og mye sølv og pusse!

 

Blackburn på lørdag, PSV i Champions League og Chelsea i finalen på ei god uke :lol:

 

Edit: Ja, Baptista er for dårlig!

Link to comment
Share on other sites

Ble så imponert over hele laget i går. Det eneste minuset var Baptista som hadde en dårlig dag, men vi vet jo at han kan så mye bedre. Denilson imponerer meg bare mer og mer!

 

Rosicky og Hleb gir oss en fantasisk dimensjon på kantene. Jeg tror Rosicky/Hleb kombinasjonen kommer til å bli bedre og bedre. Begge to har vanvittig bra teknikk. De kommer med gode løp og smarte stikkere.

 

Det er ganske sinnsykt å se på når vi slår kontra, når du ser Bolton angriper først, mens noen sekunder etterpå så er vi i full fart fremover og skaper farlige muligheter.

Link to comment
Share on other sites

Nå er det 20 min til kick off, tippa 3- 1 seier til oss idag på oddsbomben, så regner med dette blir grei skuring....

Lykke til alle sammen, og ha en fortrefflig kamp med Thor Eggen bak spakan :D Idag blir det mye forechecking :P

Og om han brukte grove gloser igår kveld under straffekonken, så blir det vel ingenting mot hva han sier ikveld, dette er mannen som sammenligner Song med Ronaldinho B)

 

 

Møtes vel til en heftig diskusjon her etter kampen ikveld :lol:

 

COME ON YOU GUNNERS!!!

 

 

Det ble 3-1 til arsenal etter ekstraomganger! vann du noke? eller var resultatet du tippa ment for 90 min?

 

 

Var etter 90 min det da, burde strengt tatt vært 3-1 da, med tanke på straffa og Ade sitt raid, men vant på langoddsen :D Så det blei jo noe i hvertfall...

Link to comment
Share on other sites

Tar det her jeg; Kan ikke noen av dere flinke kamptråde-startere snart lage en Blackburn tråd? :D Det er jo torsdag i dag!! Vi må snart komme i gang med diskusjonen til matchen :lol:

 

Henger meg på den jeg også. Dette er jo feil sted å ta opp sånt, men før lå alltid kamp tråden for de to-tre neste kampene ute. Hva har skjedd med Andain?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...