Jump to content

2007.02.14 Bolton B


Imerslundinho

Recommended Posts

Bolton - Arsenal

Onsdag 14. februar 2007 kl. 21:05, norsk tid - Reebok Stadium

 

TV-kanaler:

SportN

BBC One

 

Streams:

Myp2p.eu

Freesoccer.us

Forumets stream-tråd

 

Nedlastning av de ulike stream programmene:

Myp2p.eu

 

Dommer:

Chris Foy (Merseyside)

 

Suspensjoner:

Jens Lehmann

Philippe Senderos

 

Skader:

Injury news

 

Klipp fra kampen:

Arsenalclips.tk

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 216
  • Created
  • Last Reply

Er litt skeptisk til om vi kommer til å vinne denne kampen. Det ville vært synd å ryke ut av FA-cupen nå, så jeg håper på en god innsats av laget. Ljungberg er kanskje er tilbake til denne kampen. Det hadde vært bra, for høyrekanten har vært svak i det siste.

Link to comment
Share on other sites

Hvem er det som IKKE er skadet? De blir nok skadet i den kampen her...

 

Værmeldingen sier regn på onsdag, i tillegg til nedbør og usikkert vær fram til onsdag også. Det betyr vel et jorde av en bane og en knokkelkamp. Knokkelkamper vinner vi vel fortsatt ikke er jeg redd.

 

Kevin Davies er ute for Bolton, heldigvis, men de har fortsatt spillere som Stelios, Campo, Nolan og Anelka. Det lukter det ganske svidd av også...

Link to comment
Share on other sites

Denne kampen er faktisk Bolton favoritter. Arsenal har virkelig slitt på rebook-stadium de seneste årene.

Dette gjør at jeg faktisk har en god følelse.. Jeg sitter med følelsen av at en gang må det snu og jeg tror at det denne gangen snur på Onsdag..

Link to comment
Share on other sites

Herregud for en nedtrykt stemning, vi skal ikke bare drite i å spille likegjerne? Når det faktum at vi VANT over Wigan atpåtil blir brukt som argument for at vi kommer til å TAPE mot Bolton, kan man jo lure på hvilken tro man har på spillerne våre.

 

Selvsagt blir det en vanskelig kamp, bevares, men selv om vi spilte uavgjort sist, synes jeg vi taklet spillestilen til Bolton langt bedre enn på lenge.

Nå har vi også gang på gang sett at det bor fightervilje i gutta gjennom at vi nærmest i hver kamp må ta igjen et mål eller to i mot oss.

Skal vi vinne FA cupen må vi vel for helvete klare å tro på at vi kan slå Bolton på Reebok, selv om det er februar.

 

Hilsen Nilsen

Link to comment
Share on other sites

Vinner vi, tipper jeg det blir 1 - 0 til arsenal. Taper vi så tror jeg 2 - 1 til Bolton. Blir en fryktelig vanskelig kamp, og etter min mening en av de tøffeste kampene så langt i sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Med Djorou som siste tilskudd til den solide skadelista vår så kan lagoppstillingen mot Bolton bli ganske så spennende.. Håper på denne:

 

Almunia

 

Hoyte-Toure-Gilberto-Clichy

 

Walcott-Fabregas-Diaby-Rosicky

 

Baptista-Adebayor

 

Benken er jeg utrolig usikker på..KOmmer ikke helt på hva vi har av forsvarere for tiden..!

 

Har tro på gutta jeg.. Selvom enkelte svartmaler denne kampen helt så må vi ikke glemme at Arsenal er i kjempeform og har vist at de takler disse knokkelkampene bedre enn de gjorde før.. Så tipper 2-1 til Arsenal.. Walcott og Baptista scorer!

 

COME ON, GUNNERS! :)

Link to comment
Share on other sites

Gode skadenyheiter å lese på arsenal.com i dag. Både Hleb og svensken er tilbake frå skade, men på den annen side blir Henry og Lehmann kvilt. Håper også at Fabregas blir kvilt.

 

Ikkje mange positive her inne foran denne kampen. Det har eg eigentleg vanskelig for å forstå. Bolton har hatt eit tøft kampskjema også, og har ikkje vore i sin beste form. I tillegg er den beste spelaren deiras mot oss, Davies, skada. Det er viktig sidan Senderos er ute for oss. Dette laget slår Bolton 3-2:

 

Almunia

 

Hoyte - Toure - Djourou - Clichy

 

Hleb - Diaby - Gilberto - Rosicky

 

Adebayor - Aliadiere

Link to comment
Share on other sites

Tipper vel kanskje at uvanen til Arsenal med å ligge under 1 - 0, blir et faktum i denne kampen også, etter et nokså tidlig mål av Anelka. Men som så mange ganger før slår gutta tilbake, og vinner en overbevisende 1 - 2 seier ;)

Er vel ikke for optimistisk her?

Link to comment
Share on other sites

Gode skadenyheiter å lese på arsenal.com i dag. Både Hleb og svensken er tilbake frå skade, men på den annen side blir Henry og Lehmann kvilt. Håper også at Fabregas blir kvilt.

 

Ikkje mange positive her inne foran denne kampen. Det har eg eigentleg vanskelig for å forstå. Bolton har hatt eit tøft kampskjema også, og har ikkje vore i sin beste form. I tillegg er den beste spelaren deiras mot oss, Davies, skada. Det er viktig sidan Senderos er ute for oss. Dette laget slår Bolton 3-2:

 

Almunia

 

Hoyte - Toure - Djourou - Clichy

 

Hleb - Diaby - Gilberto - Rosicky

 

Adebayor - Aliadiere

Djourou er skadet...

Link to comment
Share on other sites

Gode skadenyheiter å lese på arsenal.com i dag. Både Hleb og svensken er tilbake frå skade, men på den annen side blir Henry og Lehmann kvilt. Håper også at Fabregas blir kvilt.

 

Ikkje mange positive her inne foran denne kampen. Det har eg eigentleg vanskelig for å forstå. Bolton har hatt eit tøft kampskjema også, og har ikkje vore i sin beste form. I tillegg er den beste spelaren deiras mot oss, Davies, skada. Det er viktig sidan Senderos er ute for oss. Dette laget slår Bolton 3-2:

 

Almunia

 

Hoyte - Toure - Djourou - Clichy

 

Hleb - Diaby - Gilberto - Rosicky

 

Adebayor - Aliadiere

Djourou er skadet...

 

Neida, han er klar til kampen.

Link to comment
Share on other sites

Herregud for en nedtrykt stemning, vi skal ikke bare drite i å spille likegjerne? Når det faktum at vi VANT over Wigan atpåtil blir brukt som argument for at vi kommer til å TAPE mot Bolton, kan man jo lure på hvilken tro man har på spillerne våre.

 

Selvsagt blir det en vanskelig kamp, bevares, men selv om vi spilte uavgjort sist, synes jeg vi taklet spillestilen til Bolton langt bedre enn på lenge.

Nå har vi også gang på gang sett at det bor fightervilje i gutta gjennom at vi nærmest i hver kamp må ta igjen et mål eller to i mot oss.

Skal vi vinne FA cupen må vi vel for helvete klare å tro på at vi kan slå Bolton på Reebok, selv om det er februar.

 

Hilsen Nilsen

 

Ja, det er smått absurd.

Heia Nilsen.

Link to comment
Share on other sites

Gode skadenyheiter å lese på arsenal.com i dag. Både Hleb og svensken er tilbake frå skade, men på den annen side blir Henry og Lehmann kvilt. Håper også at Fabregas blir kvilt.

 

Ikkje mange positive her inne foran denne kampen. Det har eg eigentleg vanskelig for å forstå. Bolton har hatt eit tøft kampskjema også, og har ikkje vore i sin beste form. I tillegg er den beste spelaren deiras mot oss, Davies, skada. Det er viktig sidan Senderos er ute for oss. Dette laget slår Bolton 3-2:

 

Almunia

 

Hoyte - Toure - Djourou - Clichy

 

Hleb - Diaby - Gilberto - Rosicky

 

Adebayor - Aliadiere

Djourou er skadet...

 

Neida, han er klar til kampen.

Heldigvis ja. Tror det hadde blitt enda vanskeligere med Gilberto og Kolo bak.

Flott at Freddie og Hleb er tilbake, tror disse kan være med på å avgjøre kampen. Håper Diaby får tillit og at Cesc blir hvilt. Ønsker Ali på topp sammen med Ade. Så vil jeg at Freddie får starte hvis Wenger mener han er klar for det.

 

Almunia

Hoyte-Toure-Djourou-Clichy

Hleb-Diaby-Gilberto-Freddie

Ade-Ali

Link to comment
Share on other sites

Gode skadenyheiter å lese på arsenal.com i dag. Både Hleb og svensken er tilbake frå skade, men på den annen side blir Henry og Lehmann kvilt. Håper også at Fabregas blir kvilt.

 

Ikkje mange positive her inne foran denne kampen. Det har eg eigentleg vanskelig for å forstå. Bolton har hatt eit tøft kampskjema også, og har ikkje vore i sin beste form. I tillegg er den beste spelaren deiras mot oss, Davies, skada. Det er viktig sidan Senderos er ute for oss. Dette laget slår Bolton 3-2:

 

Almunia

 

Hoyte - Toure - Djourou - Clichy

 

Hleb - Diaby - Gilberto - Rosicky

 

Adebayor - Aliadiere

Djourou er skadet...

 

Neida, han er klar til kampen.

Heldigvis ja. Tror det hadde blitt enda vanskeligere med Gilberto og Kolo bak.

Flott at Freddie og Hleb er tilbake, tror disse kan være med på å avgjøre kampen. Håper Diaby får tillit og at Cesc blir hvilt. Ønsker Ali på topp sammen med Ade. Så vil jeg at Freddie får starte hvis Wenger mener han er klar for det.

 

Almunia

Hoyte-Toure-Djourou-Clichy

Hleb-Diaby-Gilberto-Freddie

Ade-Ali

Hva med Baptista?

Link to comment
Share on other sites

Hva med Baptista?

Jeg vil ha Ali fra start, altså Baptista på benken, sammen med Denilson, Rosicky, Poom og et par unggutter. Vil helst at Cesc og Theo hviler. Dette er ingen kamp for en Theo med dårlig selvtillit. Men det kan godt hende Wenger lar Cesc starte, selv om han helst burde hatt en pause nå..

Link to comment
Share on other sites

jeg syns vi burde hatt med Henry i troppen ihverfall. Har vist varibel form, men er og blir en matchvinner.

 

Vi sliter alltid mot Bolton borte og trenger alle mann spør du meg. Heller hvile et par i en eventuell neste runde. Da er vi på hjemmebane.

 

njaa...skeptisk....sier no jeg..dette blir tøft.

Link to comment
Share on other sites

Tror vi vinner denne kampen i de siste minuttene eller ekstra omganger

 

Her er laget:

 

Almunia

 

Hoyte-Toure-Djourou-Clichy

 

Hleb-Gilberto-Fabregas-Rosicky

 

Ali-Ade

 

Enig med denne lagoppstillingen bortsett fra at jeg ville byttet ut Ali med Baptista

 

Med det laget vinner vi ;)

Link to comment
Share on other sites

Har det tørnet for Wenger?

Først skade sentrale spillere (les:Eboue og Hleb) og gi slitasjoe på sentrale spillere (les:Fabregas og Toure) i ligacupen(Hva er det for noe? jeg har ikke hørt om det før jeg). Så hvile vår desidert viktigste spiller Henry i en FA-cupkamp. Han hvilte i begge kampene mot Tottenham i Ligacupen og siden han har vært ute lenge med skade er det bare bra for han at han får spille mye. En FA-cuptittel er en av de tingene som kunne reddet en ellers litt skuffende sesong. Håpet er fortsatt der, men det kan bli tøft. Jeg håper virkelog vi scorer først i morgen, hvis ikke tror jeg dessverre vi ryker.

Link to comment
Share on other sites

Har det tørnet for Wenger?

Først skade sentrale spillere (les:Eboue og Hleb) og gi slitasjoe på sentrale spillere (les:Fabregas og Toure) i ligacupen(Hva er det for noe? jeg har ikke hørt om det før jeg). Så hvile vår desidert viktigste spiller Henry i en FA-cupkamp. Han hvilte i begge kampene mot Tottenham i Ligacupen og siden han har vært ute lenge med skade er det bare bra for han at han får spille mye. En FA-cuptittel er en av de tingene som kunne reddet en ellers litt skuffende sesong. Håpet er fortsatt der, men det kan bli tøft. Jeg håper virkelog vi scorer først i morgen, hvis ikke tror jeg dessverre vi ryker.

 

Vi har vel ved flere anledninger vist at vi er bedre uten Henry på laget, at moralen får et boost. Da hviler det mer ansvar på andres skuldre og det kan være positivt.

Kanskje Wenger sjekker ut om det har noen effekt. Dessuten har Henry vært utrolig dårlig (iht. vanlig Henry-standard) så langt i 2007.

 

Jeg tror det er et lurt valg av Wenger. Ellers håper jeg at laget er nogenlunde likt det vi startet mot Wigan, men kanskje en Hleb eller Ljungberg på høyrekant og Denilson for Fab. Kunne vært spennende, selv om jeg tror Fabregas er for viktig for laget til å ikke brukes i en slik kamp.

 

Jeg tror på seier.

 

God kamp!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...