Jump to content

2007.02.14 Bolton B


Imerslundinho

Recommended Posts

Tar det her jeg; Kan ikke noen av dere flinke kamptråde-startere snart lage en Blackburn tråd? B) Det er jo torsdag i dag!! Vi må snart komme i gang med diskusjonen til matchen :D

 

Henger meg på den jeg også. Dette er jo feil sted å ta opp sånt, men før lå alltid kamp tråden for de to-tre neste kampene ute. Hva har skjedd med Andain?

 

Dere kan starte en selv, så lenge dere følger oppsettet. Se på en tidligere post, så har dere malen. :lol:

 

Lykke til

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 216
  • Created
  • Last Reply

Fytti rakkern for en kamp! En cupklassiker!

 

Meget imponerende av Arsenal. I denne kampen klarte vi å vise Bolton hvor skapet skulle stå. Bolton kom til kort med sitt kjente fysiske spill. Det var en ren nytelse å se på. Spillerne jobbet maks og ga alt i duellene.

 

Selvsagt ble kampen mer spennende enn hva jeg med flere hadde satt pris på. Kampen burde ha vært avgjort i vårt favør på et tidlig tidspunkt. Ble ikke akkurat overrasket da Bolton dundret inn 1-1 på overtid. Fordømt typisk.

 

Spillerne imponert, men det er utrolig irriterende at vi brenner to straffer i en og samme kamp. Neste gang kan det koste oss langt mer. Baptista er nevnt, og det er fortjent. Ikke venn med ballen i dag, roter det til når han nærmer seg kassa. Men jeg velger å ha en stort tro på denne spilleren. Etter hva han utrettet mot Spudz og Pool, vet vi alle hva som bor i han.

 

Kampens største beholdning var å se Big Sam tygge tyggis på linje på Sur Alex, samtidig som kjeften gikk i et sett. Nesten like deilig å se dette som å se Martin Jol i grilldressen. Bare nesten altså.. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Vel, det strides vel de lærde om.

 

Pkt. 1 TH14 hadde satt de to straffene.

Pkt. 2 TH14 hadde satt MINST to av sjansene som Baptista sløste vekk.

Pkt. 3 TH14 hadde skaffet seg så mange sjanser på egen hånd mot et MEGET åpent Bolton forsvar, i det minste periodevis, at Ted Drake`s klubbrekord på 7 mål i en og samme kamp hadde stått i fare.

 

Konklusjon; nei vi er bedre med TH14 på banen.

Link to comment
Share on other sites

Ser ingen andre som har laga ein spillerbørs, så får lage ein. Det blei mykje følelser igår, så kan hende den blir litt prega av det..

 

Almunia - 8 - Solid, noen kjemperedninger, og blir ikkje for stressa på dødballene mot.

Clichy - 9 - Var litt skeptisk til om Clichy kunne fylle skoa til Cole, men trur jaggu denne gutten snart må ha større... Verdens kjappeste back. At han ikkje er på det franske landslaget er ei gåte. Dominerte offensivt og defensivt.

Toure - 8,5 - Igjen klippa bak der

Gilberto - 8 - Solid. Rydder unna (ein gang nesten til sjølmål). Spiller nok midtstopper for å være sterkere i lufta, og det blir vi! Straffebommen trekker ned, og du som hadde to knallstraffer mot spuds.

Djourou - 7 - Har bra kontroll. Ikkje like komfortabel offensivt, og litt ser at det er uvant for han defensivt, men likevel godkjent.

Rosicky - 8 - Meget god. Kreativ, bra bevegelse, og eit konstant uromoment for Bolton.

Denilson - 9 - Blei litt sliten, men for eit talent. Denne gutten har alt, og viser det. Styrke, teknikk, løpskraft, overblikk og pasningsfot. Følte seg litt fram dei første 10 min. Etter det dominerte han. Og når han mister ballen ein sjelden gang, så jobber han hardt tilbake. Tofotsfinta/pasninga før 1-0 må ses!!!

Diaby - 7,5 - Til tider litt rusten, men viser eksempler som minner VELDIG om Vieira. Måten han vender ved å lobbe ballen over seg sjøl og/eller ein motspiller, det lange steget, drivet med ball, OG dessverre av og til litt rare enkle balltap minner veldig. Tilfører duellstyrke, og jobber knallbra. Må huske at han har vært ute i LAAAAANG tid med skade. Kan bli ein viktig spiller i framtida.

Hleb - 8,5 - For ein teknikk på fyren. Umulig å ta ballen frå igår. Litt usynlig i perioder.

Baptista - 6 - Du prøver, det skal du ha for, men synes du virker nervøs. Timing i pasninger i forhold til medspillernes løp er litt "off". Dårlig straffe. Bra finte til første straffe. Bra arbeidsinnsats har du, og det skal du ha ros for. Fortsett med det, så kommer nok resten..

Adebayor - 8 - Jobber som alltid bra. Løper nesten konstant. Mangler litt på timing han også, og tar ikkje alltid rette valg, men for all del ein god kamp. 2 mål, burde vært 3. Ingen tvil om at han er vanskelig å demme opp imot.

 

Subs:

Ljungberg - 7 - Fantastisk avslutning, som i "gamle dager" når du var skikkelig målfarlig. Jobber bra, men er litt lett å runde defensivt.

Hoyte - 7 - Gjør ein grei jobb på backen.

Aliadiere - 7,5 - For eit raid før 2-1. Fantastisk! Jobber bra begge veier.

 

Når det gjelder man of the match, så står det meldom Clichy og Denilson. Klarer ikkje å bestemme meg, så får sei uavgjort. Noen innspill på det kanskje? Sikkert noen som er heilt uenig, men det er slik eg husker kampen...

Link to comment
Share on other sites

Vel, det strides vel de lærde om.

 

Pkt. 1 TH14 hadde satt de to straffene.

Pkt. 2 TH14 hadde satt MINST to av sjansene som Baptista sløste vekk.

Pkt. 3 TH14 hadde skaffet seg så mange sjanser på egen hånd mot et MEGET åpent Bolton forsvar, i det minste periodevis, at Ted Drake`s klubbrekord på 7 mål i en og samme kamp hadde stått i fare.

 

Konklusjon; nei vi er bedre med TH14 på banen.

 

 

En Thierry Henry i form hadde nok kunne stått for de to første punktene dine.. Men han jeg så mot Wigan hadde nok ikke nådd opp..

Link to comment
Share on other sites

Fytti rakkern for en kamp! En cupklassiker!

 

Meget imponerende av Arsenal. I denne kampen klarte vi å vise Bolton hvor skapet skulle stå. Bolton kom til kort med sitt kjente fysiske spill. Det var en ren nytelse å se på. Spillerne jobbet maks og ga alt i duellene.

 

Selvsagt ble kampen mer spennende enn hva jeg med flere hadde satt pris på. Kampen burde ha vært avgjort i vårt favør på et tidlig tidspunkt. Ble ikke akkurat overrasket da Bolton dundret inn 1-1 på overtid. Fordømt typisk.

 

Spillerne imponert, men det er utrolig irriterende at vi brenner to straffer i en og samme kamp. Neste gang kan det koste oss langt mer. Baptista er nevnt, og det er fortjent. Ikke venn med ballen i dag, roter det til når han nærmer seg kassa. Men jeg velger å ha en stort tro på denne spilleren. Etter hva han utrettet mot Spudz og Pool, vet vi alle hva som bor i han.

 

Kampens største beholdning var å se Big Sam tygge tyggis på linje på Sur Alex, samtidig som kjeften gikk i et sett. Nesten like deilig å se dette som å se Martin Jol i grilldressen. Bare nesten altså.. ;)

Martin Jol sin grilldress er jo ein skandale!!! Han skjemmer ut engelsk fotball, slikt er då ikkje morsomt?? :P

 

Når det gjeld kampen, så skal eg innrømme at eg var skuffa etter 90 minutt, men kva gjer vel det? Fantastisk moral i laget, som gjer at me klarar å vinne denne kampen i ekstraomgongane. Rosicky var banens beste, og fantastisk å sjå Hleb tilbake igjen. Eg har ikkje vore Freddies største fan i det siste, men i går redda han oss verkeleg med ei fantastisk avslutning. Denilson blir bare bedre og bedre.

Eg er utruleg fornøyd og letta etter denne kampen, men vil trekke fram ein negativ ting. Defansiv dødball, spesielt corner er med skandaløst dårlege på. Var alt anna enn overraska då målet i mot kom.

Link to comment
Share on other sites

Fytti rakkern for en kamp! En cupklassiker!

 

Meget imponerende av Arsenal. I denne kampen klarte vi å vise Bolton hvor skapet skulle stå. Bolton kom til kort med sitt kjente fysiske spill. Det var en ren nytelse å se på. Spillerne jobbet maks og ga alt i duellene.

 

Selvsagt ble kampen mer spennende enn hva jeg med flere hadde satt pris på. Kampen burde ha vært avgjort i vårt favør på et tidlig tidspunkt. Ble ikke akkurat overrasket da Bolton dundret inn 1-1 på overtid. Fordømt typisk.

 

Spillerne imponert, men det er utrolig irriterende at vi brenner to straffer i en og samme kamp. Neste gang kan det koste oss langt mer. Baptista er nevnt, og det er fortjent. Ikke venn med ballen i dag, roter det til når han nærmer seg kassa. Men jeg velger å ha en stort tro på denne spilleren. Etter hva han utrettet mot Spudz og Pool, vet vi alle hva som bor i han.

 

Kampens største beholdning var å se Big Sam tygge tyggis på linje på Sur Alex, samtidig som kjeften gikk i et sett. Nesten like deilig å se dette som å se Martin Jol i grilldressen. Bare nesten altså.. ;)

 

enig med deg ;) skrev så og si alt jeg hadde lyst og skrive..

 

deilig og se på FAT SAM, grinete og jævlig, og så når han hele uken har gått og snakket drit om arsenal og wenger..

 

baptista ikke venn med ballen men samtidig sinnsykt mye involvert, velger som deg og tro at det kommer fra han.

denilson og diaby rett og slett helt rå, kommer til bli helt sjuk begge to :P

Link to comment
Share on other sites

Fatastisk! Synes alle gutta var helter igår.

 

Baptista var dårlig, men han kom til sjanser og med et par justeringer er han der han skal være..

 

Til slutt Aliadière. Synes denne mannen er en spiller for framtiden, Men bruk han som kant.

Han har et enormt potensiale i denne posisjonen og ferdighetene hans kommer bedre til rette der en som spiss.. :P ;) ;) :D :D

Link to comment
Share on other sites

Vel, det strides vel de lærde om.

 

Pkt. 1 TH14 hadde satt de to straffene.

Pkt. 2 TH14 hadde satt MINST to av sjansene som Baptista sløste vekk.

Pkt. 3 TH14 hadde skaffet seg så mange sjanser på egen hånd mot et MEGET åpent Bolton forsvar, i det minste periodevis, at Ted Drake`s klubbrekord på 7 mål i en og samme kamp hadde stått i fare.

 

Konklusjon; nei vi er bedre med TH14 på banen.

 

Virker rart for meg at enkelte tror at Arsenal er bedre uten Thierry når

vi ser uttalelse på uttalelse fra Arsenalspillere som skryter uhemmet av

Henry og hans funksjon i laget.

Henry er en av verdens beste fotballspillere og scoringsraten for oss sier det meste.

Som Brekke sier.Thierry hadde satt 4-5 mål igår....uten tvil.

Link to comment
Share on other sites

Sånn dagen derpå, hva tycks ni?

 

Hva tycks jeg? Vel, det var som å våkne opp av en drøm i dag tidlig. Logge fort på for å sjekke at det virkelig hadde skjedd. Gud så herlig det var å vinne på Reebook. STadion som har gitt oss så mye dritt opp gjennom de siste sesongene. Vi mistet ligagullet der 02/03. Røk ut av FA-cupen der i fjor. 2-0 tapet i 05/06 sesongen. Da tapte vi etter å ha hatt meget god form i november. Og det tapet var det første av 3 på rad. Rekord under Arsene Wenger. (De neste var mot Newcastle og Chelsea). 3-1 tapet der denne sesongen sitter også friskt i minne. En kamp hvor vi faktisk var bedre enn dem. Men likevel tapte med 2 mål.

 

Nei fy faen altså, så deilig det var å banke det møkkalaget. Og vi vant ved å spille Arsenal-fotball også. Vi behøvde ikke forandre spillet vårt for å slå Bolton. Vi trengte bare å ikke være redd for dem. Vi gikk ut hardt mot dem, og da vi scoret følte nok spillerne at dette er bare nok et middelmådig PL lag, og det er ingen grunn til at vi ikke kan slå dem. Hadde Bolton tatt ledelsen hadde vi neppe vunnet denne kampen. Den sentrale midtbanen var STOR. Diaby var rene Vieira-kopien utpå der. Litt rusten, men det kan jo skadene tale for. Utrolig sterk kamp til å ha vært ute så lenge. Noen som la merke til løpet hans i andre omgang? Da trudde jeg jaggu i meg vi hadde hentet tilbake Patrick i Januar. Denilson på sin side gjør en kamp av ren, pur klasse. Jeg har nesten løpt ut for superlativer for denne fyren. Fremtidig kaptein? Bare tanken på han og Fabregas sammen på midten gjør meg sulten. For man kan se hvilken fremtid dette laget har.

 

Med en robust sentral midtbane, rocket Rosicky og Hleb kantene da de var innpå. Kan endelig skjønne hvorfor Hleb ble kalt den hvite Ronaldinho. Teknikk og dribleferdigheter til tusan, og som noen her sa, han kan virkelig finte 8 mann i en telefonboks. Går desverre rykter om at han har slått opp skaden sin igjen, det ville vært utrolig surt. Rosicky har drivet vi har savnet litt de 2-3 siste sesongene. Kan egentlig ikke si noe annet enn at han var fantastisk i går, en kommende legende.

 

"Baki der" greide seg Gilberto meget bra som stopper, men desverre ser Kolo ut som om han kan trenge litt hvile. Gjorde meg svett noen ganger da han rotet bort ballen. Djourou veldig god på backen, og ble vel egentlig ikke satt på store prøvene. Clichy gjør nok en kjempekamp, samme med Almunia. Tar det som kommer, og sjanseløs på målet imot.

 

Fremover på banen gjør Adebayor en meget god kamp. Godt å se han putte igjen. Ser ut til å være på vei til formen han hadde før skaden sin. Burde kanskje ha satt en til, men det bryr vi oss ikke noe om så lenge han putta 2. Baptista var rett og slett dårlig i går. Ser ut til å spille med skyhøye skuldre og gjør nesten ingenting rett. Vi får vel la denne kampen gå i glemmeboka for mannen som fikk The Kop til å holde kjeft.

 

Ljungberg kommer inn og virker rusten helt frem til målet. Men ærlig talt, hvem annen kunne scoret et slikt mål? Ingen andre en Freddie himself. Trademark Freddie-mål. Løpet, og avslutningen helt inntil stolperota. Deilig. Forresten nydelig forarbeid av Ali, som ser ut til å ha god selvtillitt etter å ha fått spilletid denne sesongen.

 

Trenden snudd?

Link to comment
Share on other sites

Endelig!!

Nydelig å se Fat Sam tape mot vårt Arsenal..

Må si jeg er stolt av gutta, har ikkje sett maken til innsats.

Vi spiller uten Fabregas og Henry allikavell rundspiller vi de stort sett hele kampen.

 

Neste kamp er også i Fa cupen, og der hadde jeg likt å se Ali få en vellfortjent start...

Link to comment
Share on other sites

En flott seier. Hadde på følelsen av at Ljungberg skulle score, og jammen! Det kan sies mye positivt om kampen, men jeg bekymrer meg over at vi bommer på begge straffene. Gleder meg til å møte Blackburn. Jeg prøver meg på min første spillerbørs.

 

Startere:

Almunia - Virker trygg, og hadde et par flotte redninger. Fortjener definitivt spilletid. 8.5

Clichy - Plukker opp noen vanskelige baller, og arbeider bra. 8

Toure - Vimser og roter litt, men får vekk det meste som kommer i mot. 8

Gilberto - Var gøy å få sett Gilberto som midtstopper, noe jeg har lengtet etter. Han virket ikke helt komfortabel i posisjonen, men han gjorde jobben mer enn bra nok. Synd med straffen. 7.5

Djourou - Uvant å se Djourou på kanten, men det funket greit nok. 7

Rosicky - Passningsspillet fungerte utmerket. Han tar initiativ, og er med oppover. Virkelig bra kamp av Rosicky, i mine øyne banens beste. 9

Denilson - Står for mye bra spill, og god teknisk. Imponerende. 8.5

Diaby - Ikke det beste han har levert, men han har jo hatt en langtidsskade. Han spiller allikevel mer enn godkjent. 7

Hleb - Veldig bra. Han holder på ballen lenge, og serverer den videre på perfekt tidspunkt. Drar seg løs, og får oss fort fremover. 8.5

Baptista - Noe godt arbeid, men avslutningene funket dårlig i dag. Et frispark som fort kunne blitt farlig, men svak straffe. 6.5

Adebayor - Jobber godt, men skuddfoten var litt rusten i går. Litt ubesluttsom, men ballen fikk han som regel med seg og skoret 2. 7.5

 

Innbytterne:

Ljungberg - Som påpekt var han ikke mester defensivt. Allikevel gjorde han et bra innhopp, og er helt klart en farlig mann offensivt. Skorer, gjør han også. 7.5

Hoyte - Ikke så mye å si om innhoppet hans, men han virket stø med det defensive arbeidet. 7

Aliadiere - Får det til. Virkelig bra offensivt arbeid, og teknikken fungerte meget bra. Hadde fortjent et mål. Dette er en skarpere spiss en Baptista. 8

 

Arsene Wenger - Bra førstetouch, men feilpasning trekker ned. Usynlig store deler av kampen. :P

 

Takk til sandis for mal til å fylle ut.

Link to comment
Share on other sites

Thor eggen den iditoten, presterte å si at Adebayor var den eneste på dette Arsenal-laget som IKKE er en lagspiller. OG han så også at Diaby var den eneste på midtbanen som IKKE briljerte. Dette er bare latterlige kommentarer fra Liverpool-supporteren(Thor Eggen).

 

For de som lurer er han kommentator på sportN

 

EDIT: jeg så fiel, jeg skulle legge denne i Tottenham tråden :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...