Jump to content

2007.02.14 Bolton B


Imerslundinho

Recommended Posts

Noen lett kamp blir det ikke, og vanskeligere blir det når Henry ikke er med.

 

Heldigvis er Ljungberg, Hleb og Djourou med i troppen. Ellers har vi vist i en rekke kamper at vi faktisk kan imponere uten Henry.

 

Tipper på en jevn kamp. Det viktigste blir å spille bra bakover. Holder vi tett vil spillet vårt gi oss muligheter forover.

 

På tide at Gilberto putter igjen. :lol: 1-0 til Arsenal! Hadde vært deilig å fått parkert Big Sam en gang for alle!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 216
  • Created
  • Last Reply

Er det en manager som begynner å irritere meg er det Sam A.

 

Tror faktisk ikke det er så dumt å ta ut Henry.Kan nemlig ikke huske

en god kamp han har spilt mot Bolton.

Da tror jeg de mer musulære herrer Ade og Beast kan komme til sin rett.

 

Jeg er bekymra for denne kampen.

Link to comment
Share on other sites

Den gode nyheten; Flamini er skadet! Da er iallefall et svakt punkt eliminert.

 

At Henry skal hvile er ubegripelig. Jeg synes han har hvilt nok i de siste kampene, og han trenger nå flere kamper for å komme i godt gammelt slag.

 

For øvrig er jeg optimist når det gjelder videre avansement i fa-cupen. Denne gangen banker Arsenal traktorgjengen!

 

Skal vi spille i Norwich eller mot Ipswich, Oskar?!?!?

 

Og du, liker ikke du at noen av oss ser på Mad-Jens som en kultfigur, så synes ei heller jeg om at du "liker" at Arsenal spillere er skadet. Det er ufint. Vi tar en debatt på det neste gang jeg er i Kr.Sund. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes det er tragisk at Arsenal supportere gleder seg over enkelte av våre spillere er skadd. Nuff said....

 

Jeg sa det jo med et smil om munnen. Vanligvis er det selfølgelig alltid best at Wenger kan velge mellom alle spillerne i stallen når han skal sette opp. Både Senderos og Flamini er greie squadspillere som innimellom begge kan gjøre en god jobb for laget. For øyeblikket er ingen av de i en form de kan gjøre det.

Link to comment
Share on other sites

Kom igjen, Arsenal! Vis meg på valentinsdagen hvor mye jeg virkelig elsker dere!!

 

Men jeg vil legge til at her må det svensk modell-power til! Han er en av de eneste på Arsenallaget som kan kjempe Bolton-spillerne ut av stilen med sin sinnsyke løping! Det gjelder også fysikken til the Beast!

Link to comment
Share on other sites

For å vinne denne kampen må det være enorm arbeids kapasitet, rå styrke og full konsentrasjon! Jer er optimist før denne kampen! 2-0 seier vil være et bra resultat:

 

Almunia

 

Hoyte-King Kolo-Djorou-Clichy

 

Hleb-Diaby-Gilberto-Ljungberg

 

Baptista-Adebayor

 

Og alternativt Rosicky inn på venstre kant, og Ljungberg til høyre eller noe sånt

 

Sub: Poom, Eboue, Rosicky, Denilson, Ali

Link to comment
Share on other sites

hmm...så nettopp intervjuet med Wenger fra i går.

Sikkert bare en bagatell og at jeg kanskje tolket feil hva Wenger sa om hvem som skulle hviles, men syns da vitterlig han sa følgende:

"Well, I will rest Lehmann of couse, because Almunia plays...Henry and everybody else will be involved".

 

Det kan jo tolkes som kapteinen er med, men overalt på nettet, inkl. arsenal.com står det at Henry ikke er med til Bolton da... :P

 

Wenger har jo overrasket før, men får vel tro på det som står. Mulig han sa feil på intervjuet..hehe

 

Jeg syns uansett han bør spille i kveld.

Link to comment
Share on other sites

Jeg syns først og fremst det er motbydelig å like at egne spillere er skadd.

Dessuten så har Flamini vært god for oss i de kampene han har spilt, og han

er en skikkelig terrier som vi trenger i en bortekamp mot Bolton. Selv om

teknikken til Flamster'n ikke er varemerket hans, så løper han ihvertfall til fløyta går.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har et spm. er det denne kampen som spilles idag, eller er det den mot city. har sett reklame på canal+ på citykampen i helgen som var, og i dagens lokalavis her hvor jeg bor står det at det er city kampen i dag. Men jeg regner med at det er denne mot bolton som blir spilt...........

Link to comment
Share on other sites

Jeg har et spm. er det denne kampen som spilles idag, eller er det den mot city. har sett reklame på canal+ på citykampen i helgen som var, og i dagens lokalavis her hvor jeg bor står det at det er city kampen i dag. Men jeg regner med at det er denne mot bolton som blir spilt...........

 

http://www.arsenal.com/fixtures.asp?thisNa...t+Team+Fixtures

 

Kampen mot City er onsdag 28. feb.

Så den reklamen på C+ ja. Jeg la også merke til at de glemte å nevne datoen :P

Link to comment
Share on other sites

Nå er det 20 min til kick off, tippa 3- 1 seier til oss idag på oddsbomben, så regner med dette blir grei skuring....

Lykke til alle sammen, og ha en fortrefflig kamp med Thor Eggen bak spakan :P Idag blir det mye forechecking :P

Og om han brukte grove gloser igår kveld under straffekonken, så blir det vel ingenting mot hva han sier ikveld, dette er mannen som sammenligner Song med Ronaldinho ;)

 

 

Møtes vel til en heftig diskusjon her etter kampen ikveld :P

 

COME ON YOU GUNNERS!!!

Link to comment
Share on other sites

Laget: Almunia, Diaby(?), Toure, Djourou, Clichy, Hleb, Denilson, Gilberto, Rosicky, Baptista og Adebayor

 

Forstår ikkje heilt kven som skal spele høgreback, men det må vel bli Diaby. Satser på avansement i kveld sjølv om det blir tøft. 2-1 til Arsenal er mitt tips.

Link to comment
Share on other sites

Bolton

Jääskeläinen, Campo, Meite, Ben Haim, Gardner, Giannakopoulos, Teymourian, Speed, Nolan, Diouf, Anelka

Reserver:

Walker, Pedersen, Vaz Te, Tal, Fojut.

 

Arsenal

Almunia, Diaby, Toure, Djourou, Clichy, Hleb, Silva, Denilson, Rosicky, Adebayor, Julio Baptista

Reserver:

Poom, Ljungberg, Aliadiere, Hoyte, Walcott

 

Hentet fra http://live.vg.no

Link to comment
Share on other sites

Sett laget nå og mistenker at Gilberto spiller stopper i dag.

Almunia

Toure

DJ

Clichy

Diaby

Hleb

Gilberto

Denilson

Mozart

Baptista

Ade

Gilberto som stopper er også ein moglegheit, ja. Sjølv om eg vil helst ha litt rutine inn på sentral-midtbane. Me skal tross alt opp imot ringrevar som Campo og Speed i dag. Kan blir tøft for tenåringane Diaby og Denilson viss dette er tilfellet.

Link to comment
Share on other sites

Almunia

 

Djourou - Toure - Gilberto - Clichy

 

Hleb - Denilson - Diaby - Rosicky

 

Adebayor - Baptista

Vil anta at det blir slik de spiller i dag, er ikke lenge igjen til vi får se.

 

Edit: Ser at flere er inne på tanken med Gilberto som midstopper.

Link to comment
Share on other sites

Denilson på back er vel også et alternativ...

 

Ja, han spiller jo også der. Tror Diaby sentralt på midten sammen med Gilberto og denilson på høyreback er den beste konstellasjonen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...