Jump to content

Beskriv en spiller!!


T.Rosicky

Recommended Posts

Det var Archie jeg tenkte på ja, og etter en dobbeltsjekk på Wikipedia så ser jeg du har dobbel rett. Kun 43 landskamper. Godt gjort og over til deg.

Flott!

Simple one next:

Debuterte på landslaget fra tredje divisjon.

250 ligamål for en klubb.

Trakk seg fra et klubbytte pga press fra fansen.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.1k
  • Created
  • Last Reply

Flott!

Simple one next:

Debuterte på landslaget fra tredje divisjon.

250 ligamål for en klubb.

Trakk seg fra et klubbytte pga press fra fansen.

 

simple var den vel ikke..

Husker jeg en gang så en reportasje på britisk tv om en spiller som debuterte på landslaget tross dårlig klubb og divisjon.

Husker ikke nøyaktig hva han heter, tror det startet på S...Sam eller steve eller noe sånt.

Klubben han spilte i tror jeg var Wolverhampton, men jeg husker ikke hvilken klubb det var han nesten gikk til, husker ikke om det var nevnt i reportasjen.

Link to comment
Share on other sites

 

simple var den vel ikke..

Husker jeg en gang så en reportasje på britisk tv om en spiller som debuterte på landslaget tross dårlig klubb og divisjon.

Husker ikke nøyaktig hva han heter, tror det startet på S...Sam eller steve eller noe sånt.

Klubben han spilte i tror jeg var Wolverhampton, men jeg husker ikke hvilken klubb det var han nesten gikk til, husker ikke om det var nevnt i reportasjen.

Pretty close! :)

Link to comment
Share on other sites

 

simple var den vel ikke..

Husker jeg en gang så en reportasje på britisk tv om en spiller som debuterte på landslaget tross dårlig klubb og divisjon.

Husker ikke nøyaktig hva han heter, tror det startet på S...Sam eller steve eller noe sånt.

Klubben han spilte i tror jeg var Wolverhampton, men jeg husker ikke hvilken klubb det var han nesten gikk til, husker ikke om det var nevnt i reportasjen.

 

Sikkert Steve Bull da ..... som ikke gikk til Coventry.

Link to comment
Share on other sites

Siden det var 1990 Derby i budre det være Peter Shilton, men - what's funny?

 

Shilton er rett, og du har også rett i å stille spørsmålstegn ved om det er noe morsomt. Er ikke det.

 

Det var bare at jeg husket Ampadu som en ung og lovende spiller, da jeg selv hadde blitt stor. Shilton husker jeg som godt voksen da jeg var liten kid. 21 års aldersforkjell er det på Shilton og Ampadu. Ikke noe utrolig dramatisk, men allikevel syntes jeg det var litt festlig.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...