Jump to content

Beskriv en spiller!!


T.Rosicky

Recommended Posts

 

Det er helt riktig bergkamp88. Har du googla nå eller? ;)

 

Hehe nei, hadde flaks. Gikk en liten reportasje om Selley på TV2 PL for en liten stund sida. Had to be him.

 

 

Alright, nå kommer en litt annen vri :

 

Vi er 8 stykker som har vunnet Champions League OG spilt/spiller for Newcastle. Hvem er vi ?

(tror jeg har glemt en eller to, men 8 får holde!)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.1k
  • Created
  • Last Reply

Haha..Denne er genial. Fikk dette spørsmålet på en pubquiz for 1 måned siden, så denne har jeg friskt i minnet :)

 

Chris Waddle, Ronny Johnsen, Geremi, Patrick Kluivert, Nicky Butt, Andy Cole, Dietmar Hamann og Jon Dahl Tommason

Link to comment
Share on other sites

Haha..Denne er genial. Fikk dette spørsmålet på en pubquiz for 1 måned siden, så denne har jeg friskt i minnet :)

 

Chris Waddle, Ronny Johnsen, Geremi, Patrick Kluivert, Nicky Butt, Andy Cole, Dietmar Hamann og Jon Dahl Tommason

 

Denne hadde jeg trodd skulle ta litt tid! Artig den her ja:)

Dahl-Thomasson hadde jeg glemt. Og Waddle hadde jeg ikke.

 

Altså har jeg to som ikke er nevnt. Noen som tar dem kjapt? Men det er

selvsagt din tur Kim, 8 er 8!

Link to comment
Share on other sites

Det finnes 6 spillere som har spilt for to av de 4 store i England (Arsenal, United, Liverpool og Chelsea) i tillegg til en av de 2 store i Spania (Real Madrid og Barcelona). Hvem er disse seks spillerne?

Link to comment
Share on other sites

Slenger på Steve McManaman.

 

Jeg vet at McManaman har spilt for Liverpool og Real Madrid, men kan ikke husket at han har spilt for Arsenal, Chelsea eller United?

Link to comment
Share on other sites

- Var kaptein på et lag som har vunnet Premier League. Denne sesongen kom jeg selvfølgelig med på PFA Team of the Year.

- Det var en viss skotte som hentet meg til klubben som jeg vant serien med. Sesongen før vi vant serien havnet vi på andre plass i ligaen.

- I denne klubben fikk jeg nesten 250 kamper før jeg dro videre til en klubb som tapte en cupfinale mot laget jeg vant serien med.

- I klubben som jeg tapte cupfinalen med, har jeg nå en rolle som assisterende førstelagstrener. I denne klubben fikk jeg 93 kamper og scoret 12 mål.

- Har spilt for seks andre klubber i England og har også noen ytterst få kamper for Englands landslag.

 

Hvem er jeg?

Link to comment
Share on other sites

Alle 4 du har nevnt er riktig Orakelet. De tre franske spillerne du har nevnt vant EM i 2000, mens Schmeichel vant EM i 1992.

 

Barthez vant CL med Marseille i 92, Schmeichel med United i 99, Anelka med Real M i 00 og Henry med Barca i 09.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...