Jump to content

Beskriv en spiller!!


T.Rosicky

Recommended Posts

  • Replies 3.1k
  • Created
  • Last Reply

I og med at denne ikke har gått videre, poster jeg en ny utfordring:

 

Spilleren jeg er ute etter har skåret over 150 seriemål i en serie i Europa, og dette har han gjort for to forskjellige klubber, hvem er jeg ute etter?

 

Tips:

cloudSpikeCalloutLeft.gif

Link to comment
Share on other sites

Ok! Denne spilleren er født og oppvokst i USA, men spilte landskamper for et annet land på tross av at han aldri spilte klubbfotball i dette landet, eller noensinne har bodd der. Var innom flere klubber, deriblant en som ikke er så veldig populær her og hadde spesielt en strålende kamp mot Arsenal sent på 90-tallet som han fikk mye omtale for. Han la opp relativt tidlig på tross av sitt store talent, og er nå å finne i Londons mer dresskledde strøk der han regelmessig også deltar som ekspertkommentator på engelsk tv...

Link to comment
Share on other sites

Men et stort pluss til deg for korrekt svar, det var bare ikke det korrekte svaret jeg ville ha. Tips, denne spilleren spilte ikke for Tottenham. Er det noen som vet hvorfor det er en umulighet?

 

Det er flere lag som har vunnet the double, men spilleren jeg tenker på spilte for det eneste elskverdige laget som har klart denne bragden.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...