Jump to content

2007.02.03 M'boro B


Imerslundinho

Recommended Posts

Middlesbrough - Arsenal

Lørdag 3. februar 2007 kl. 18:15, norsk tid - Riverside Stadium

 

TV-kanaler:

channel_2_h10_06.gif

Premier League Plus

Canal Plus Sport HD

 

Streams:

Myp2p.eu

Freesoccer.us

Forumets stream-tråd

 

Nedlastning av de ulike stream programmene:

Myp2p.eu

 

Dommer:

Mike Riley

 

Skader og suspensjoner:

Emmanuel Eboue

Vassiriki Diaby

Julio Baptista

William Gallas

Robin van Persie

Aliaksandr Hleb

Fredrik Ljungberg

 

Klipp fra kampen:

Arsenalclips.tk

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 156
  • Created
  • Last Reply

Denne kampen MÅ vi vinne for å hålde følge med Chelski og evt. Man Shit.

 

Håper dette laget stiller:

 

Lehmann/Almunia

 

Hoyte-Toure-Djourou* - Clichy

 

Walcott/Denilson-Fabregas-Gilberto-Rosicky

 

Adebayor/Walcott-Henry

 

 

*Hvis han ikke er fit for fight så blir det Senderos

 

Hadde vært kjekt å se Denilson i en Premier League kamp fra start. Tviler på at det kommer til å skje, men hadde vært artig. Ellers tror jeg resultatet blir 0-4. Walcott, Henry, Henry og Baptista.

Link to comment
Share on other sites

Detta er en kamp som vi SKAL vinne. Er noen mangler enda - spesielt Robin Van Persie. skulle gjerne sett han i denne kampen...

 

Forruten det håper jeg vi stiller med mannskapet som har gjort sakene bra den siste tiden.

 

Lehmann

 

Hoyte - Toure - Senderos - Clichy

 

Walcott-Denilson-Fabregas-Rosicky

 

Baptista - Henry

 

Hoyte blir bare bedre og bedre - jeg vet at jeg klagde min del når han spilte på venstre, men man kan virkelig se at på høyre siden spiller gutten med enorm selvtillit, og kommer mer til sin rett. Offensiv meget god, og på tross av enkelte feil bakover så viser han at han virkelig er i ferd med å blomstre.

 

Clichy er vel mannen som gjorde at vi alle syntes at salget av Cole var en vinn-vinn situasjon. Vi får penger, samt at en spiller som er bedre enn Cole får blomstre enda mer. Godt å se han skadefri, og at han storspiller!

 

Walcott viser seg stadig med hurtighet og ballkontroll - eneste som mangler er at gutten skal få det første målet sitt. Da kommer skuldrene hans til å senke seg ca tusen hakk. Håper det kommer i denne kampen!

 

Denilson viste frem mye bra mot Tottenham. Jeg liker skuddfoten til denne gutten, og jeg tror han kan bli en enorm tilvekst i Arsenal laget. håper han får sjansen ifra start for første gang i PL!

 

Jeg håper på å få se Baptista i denne kampen med Henry - jeg tror disse to vil utfylle hverandre utmerket, og vil sørge for mange herlige mål og vakkert spill!

 

Resultat? hmm... 4-1. 2x Henry, Walcott og Baptista. M'boro får trøstemål etter at en Boro spiller blir grinete, og lafser i veien ett skudd fra 50meter som på tradisjonelt Arsenal vis går inn akkurat mellom tverrligger'n og Lehmann :)

Link to comment
Share on other sites

Kva med å prøve Theo på topp med Henry i denne? Det ser ut som han har gått seg fast ute på vingen, og eg frykter at han kjem til å stagnere dersom han må spele der for mykje. Ellers er vel både Ade og Baptista skada til denne. I fjor var det forsvaret, i år er det angrepet me har skadeproblemer med...

 

Den store formspelaren i Boro er Downing som har fått ekstremt med skryt dei siste kampane. Det blir viktig at Hoyte gjer jobben sin bra og hindrer at Downing kjem til altfor mange innlegg. Då kan det bli strevsomt for Phil og Kolo i midtforsvaret.

 

Mad-Jens

 

Justin - Kolo - Big Phil - Gael

 

Denilson - Gilberto - Cesc - Rosicky

 

Henry - Theo

 

Har ein god kjensle før denne kampen. 3-1 til Arsenal. Lenge siden siste hatrick frå Henry nå...

Link to comment
Share on other sites

Arsenal.com melder at Baptista, Gallas, Ljungberg, Diaby og Hleb iallefall er ute for denne kampen, mens Eboue og Adebayor må ta en fitness-test for å se om de er klare for kampen.

Diaby vrei kneet mot Spurs og det er enda uvisst hvor lenge han er ute.

 

Hvis Ade ikke kan spille begynner det å bli litt tynt på topp, jeg synes man kan prøve (som nevnt tidligere her) Walcott på topp og kanskje dytte Ali ut på kanten eller evnt. Denilson.

 

Vi har faktisk ganske mange alternativer på midten, men jeg føler vi mangler en ren ving. Jeg tror dette laget kunne skapt problemer for et vaklende Boro-forsvar:

 

Almunia

Hoyte/Eboue - Toure - Senderos - Clichy

Rosicky - Fab - Gilberto - Ali

Walcott - Henry

 

Dette kan også fort gjøres om til en 4-5-1, noe vi hadde stor suksess med i CL i fjor. Farten på topp her må jo være vårt sterkeste våpen, men i beste fall bli Ade klar og overtar for Walcott. Tror nok vi kan trenge litt tyngre skyts mot Boro.

Link to comment
Share on other sites

Kva med å prøve Theo på topp med Henry i denne? Det ser ut som han har gått seg fast ute på vingen, og eg frykter at han kjem til å stagnere dersom han må spele der for mykje. Ellers er vel både Ade og Baptista skada til denne. I fjor var det forsvaret, i år er det angrepet me har skadeproblemer med...

 

Den store formspelaren i Boro er Downing som har fått ekstremt med skryt dei siste kampane. Det blir viktig at Hoyte gjer jobben sin bra og hindrer at Downing kjem til altfor mange innlegg. Då kan det bli strevsomt for Phil og Kolo i midtforsvaret.

 

Mad-Jens

 

Justin - Kolo - Big Phil - Gael

 

Denilson - Gilberto - Cesc - Rosicky

 

Henry - Theo

 

Har ein god kjensle før denne kampen. 3-1 til Arsenal. Lenge siden siste hatrick frå Henry nå...

Håpar på dette laget eg og. Men er desverre ganske sikker på at Flamstern kjem inn på midten og Henry aleine på topp. Henry pleier å vere god mot Boro, så håpar og trur på ett par mål frå han.

Ellers er dette ein veldig viktig kamp for å henge med både Chelski og Pool.

Veldig viktig at me ikkje kjem under tidlig, og begynner å stange. Då legg dei seg med 11 bak ballen, som dei gjorde på Emirates, og gjer det vanskelig for oss.

Har ein god følelse foran denne kampen. Eg trur og håpar at me vinn!

Link to comment
Share on other sites

Meget viktig kamp på bakgrunn av resultater i midtuken hvor Arsenal var opptatt med å knuse bakgårds laget.

 

Hvis Eboue skulle bli spille klar skulle jeg gjerne sett en høyrekannt bestående av Hoyte på backen og Eboue på kanten. Ønsker ikke noen 4-5-1 formasjon. ser ut som Wenger også har insett at 4-4-2 fungerer best.

Link to comment
Share on other sites

Ser fram til denne kampen, vi MÅ vinne skal vi holde følge med de tre lagene foran oss som alle vant overbevisende i midtuken. dette laget vil jeg bruke mot Middlesborough:

Almunia

Hoyte-Toure-Djourou-Clichy

Eboue-Fab-Gilberto-Rosicky

Adebayor-Henry

 

Skulle Eboue være ute synes jeg Denilson bør komme inn der, og hvis Adebayor er ute synes jeg Walcott skal in på topp sammen med Henry.

 

Uansett om Eboue og Adebayor skule være$ ute, er Middlesborough et lag vi Skal slå. Pool har tøft derby mot Everton hjemme, ManU tøff motstand i Tottenham borte mes Chelsea med kaptein Terrific tilbake lett henter tre poeng borte mot Charlton.

 

Lykke til!

Link to comment
Share on other sites

En kamp vi må vinne for å holde følge....Jeg har en noe dårlig følelse før denne kampen, basert på M'boros form samt at vi har slitt med dem tidligere!

 

Vi stiller med det beste laget vi kan, men det holder dessverre bare til 1 poeng...1-1 etter scoring av Rosicky.

 

Lehmann

 

Hoyte Toure Senderos Clichy

 

Walcott/Eboue Fab Gilberto Rosicky

 

Adebayor/Aliadiere Henry

 

 

Enig med dem som kunne tenkte seg å se Denilson fra start i Premier League, men kan jo kanskje velge en noe enklere debut enn denne...F eks hjemme mot Wigan!Det er uansett ingen tvil om at vi her har nok et meget stort talent i Arsenal. Selv om gutten bare er 18 viser han en utrolig modenhet i spillet sitt...overblikk, fysikk og teknikk!

Link to comment
Share on other sites

Håper Ade blir klar til denne, kan trenge en stor sterk spiss på bortebane mot et Boro som har funnet formen. Midtbanen med Cesc og Gilberto er bankers, og Theo og Rosicky på kantene. Syns Theo fortsatt bør få tillit utpå kanten så han kanskje kan få tilbake selvtilliten. Hvis ikke kan vi la Ali få prøve seg på høyre, med Rosicky på venstrekant.

 

Theo/Ali-Gilberto-Cesc-Rosicky

 

Henry og Ade på topp. Hvis Ade ikke blir klar, vil jeg se Ali på topp. Bak er det ingen tvil om at vi må starte med:

 

Jens

Hoyte-Kolo-Senderos-Clichy.

Link to comment
Share on other sites

Ja Ade er klar det så vi mot Tottenham, men er ikke veldig imponert over skuddferdighetene hans

 

Hvis ikke Ade starter håper jeg Walcott får prøve seg på topp. Han er ikke i slag om dagen men det er bare en måte han kan bli bedre på. Spille kamper...fra start :)

 

Å sette en ung usikker spiller utpå i en kamp som dette vil nok være mer ødeleggende enn utviklende for han. Når jeg skrev i posten min at Walcott skulle steppe inn for Adebayor hvis han er ute, glemte jeg Aliadiere. Aliadiere er en formspiller og bør såabsolutt få sjansen ved siden av Henry hvis Adebayor er uaktuell. Det er og feil at Walcott kun kan utvikle seg gjennom å spille kamper fra start, ved å være i et treningsmiljø med verdensklassespillere som vanPersie,Henry og Fabregas lærer han nok mye. Selvsagt må han og etterhvert spille kamper, men ikke tøffe fysiske kamper som åttpåtil er veldig viktige.

Link to comment
Share on other sites

Ja Ade er klar det så vi mot Tottenham, men er ikke veldig imponert over skuddferdighetene hans

 

Hvis ikke Ade starter håper jeg Walcott får prøve seg på topp. Han er ikke i slag om dagen men det er bare en måte han kan bli bedre på. Spille kamper...fra start :)

 

Å sette en ung usikker spiller utpå i en kamp som dette vil nok være mer ødeleggende enn utviklende for han. Når jeg skrev i posten min at Walcott skulle steppe inn for Adebayor hvis han er ute, glemte jeg Aliadiere. Aliadiere er en formspiller og bør såabsolutt få sjansen ved siden av Henry hvis Adebayor er uaktuell. Det er og feil at Walcott kun kan utvikle seg gjennom å spille kamper fra start, ved å være i et treningsmiljø med verdensklassespillere som vanPersie,Henry og Fabregas lærer han nok mye. Selvsagt må han og etterhvert spille kamper, men ikke tøffe fysiske kamper som åttpåtil er veldig viktige.

Bourogh er ikke noe storlag og alle kamper er på en måte viktige i Premier League så der må jeg si meg uenig

 

Det var ikke på grunn av din topic jeg sa det for den har jeg aldri vært inne på ;)

Link to comment
Share on other sites

Boro er ikke noe storlag nei,men di er i god form og kan uten tvil skaper problemer for arsenal.

Tror di som forventer seg en lett match for kan få seg en overaskelse.

Håper og tror at vi vinner,men er rimelig sikker på at dette blir en tøff kamp for gutta.

Det var ikke på grunn av din topic jeg sa det for den har jeg aldri vært inne på

Link to comment
Share on other sites

Ja Ade er klar det så vi mot Tottenham, men er ikke veldig imponert over skuddferdighetene hans

 

Hvis ikke Ade starter håper jeg Walcott får prøve seg på topp. Han er ikke i slag om dagen men det er bare en måte han kan bli bedre på. Spille kamper...fra start B)

 

Å sette en ung usikker spiller utpå i en kamp som dette vil nok være mer ødeleggende enn utviklende for han. Når jeg skrev i posten min at Walcott skulle steppe inn for Adebayor hvis han er ute, glemte jeg Aliadiere. Aliadiere er en formspiller og bør såabsolutt få sjansen ved siden av Henry hvis Adebayor er uaktuell. Det er og feil at Walcott kun kan utvikle seg gjennom å spille kamper fra start, ved å være i et treningsmiljø med verdensklassespillere som vanPersie,Henry og Fabregas lærer han nok mye. Selvsagt må han og etterhvert spille kamper, men ikke tøffe fysiske kamper som åttpåtil er veldig viktige.

Bourogh er ikke noe storlag og alle kamper er på en måte viktige i Premier League så der må jeg si meg uenig

 

Det var ikke på grunn av din topic jeg sa det for den har jeg aldri vært inne på ;)

 

http://www.barclayspremiership.com/fa-prem...ompetition.html

 

Boro er på femteplass i formtabellen i linken over og når vi i tillegg er svekket i alle ledd blir det tøft. Det blir på en måte like tøft som at vi skulle møte et topplag med alle spillere tilgjengelig. Denne kampen er særs viktig fordi et tap her kan hekte oss av i verste fall kampen om medaljene. Hadde vi vært i Liverpools situasjon hadde kampen ikke vært SÅ viktig. Men selvfølgelig, hver ligakamp gir tre poeng for seier og et for uavgjort så sånn sett er alle kamper like viktige.

At du ikke svarte på min post er vel egentlig sinnsykt irrelevant. Hvis det skal være sånn at man kun kan diskutere en til en kunne vi jo bare møtest inne på MSN da!

Link to comment
Share on other sites

Tipper dette laget i vår 2-0 seier over boro;)

 

-------Jensemann-------

Hoyte--Kolo--Djourou--Clichy

Denilson--FAB--Gilberto--Ros

-----------Ade---Henry--------

 

Innbyttere: Almunia, Senderos, Flamini, Ali, Theo.

 

Kanskje litt usanssynlig lag, da tenker jeg spesielt på plassene til Djourou og Denilson.

 

Tipper Henry og Ali scorer.

Link to comment
Share on other sites

Enig med bergkampje, bare at eg ville hatt Senderos istaden for Djourou. Trur vi klarer og vinne 2-1 med Henry mål i det 80-minutt. M'boro må vi ikkje ta lett på, det har vert mange mange gonger vi har tapt eller spelt uavgjort borte mot dei. Håper vi klarer å snu trenden i morgon.

Blir spennende å sjå kva lagoppstilling vi starter med, sund eg ikkje får sjå kampen p.g.a. familieselskap B)

 

But Wenger knows!

Link to comment
Share on other sites

Ja Ade er klar det så vi mot Tottenham, men er ikke veldig imponert over skuddferdighetene hans

 

Hvis ikke Ade starter håper jeg Walcott får prøve seg på topp. Han er ikke i slag om dagen men det er bare en måte han kan bli bedre på. Spille kamper...fra start ;)

 

Å sette en ung usikker spiller utpå i en kamp som dette vil nok være mer ødeleggende enn utviklende for han. Når jeg skrev i posten min at Walcott skulle steppe inn for Adebayor hvis han er ute, glemte jeg Aliadiere. Aliadiere er en formspiller og bør såabsolutt få sjansen ved siden av Henry hvis Adebayor er uaktuell. Det er og feil at Walcott kun kan utvikle seg gjennom å spille kamper fra start, ved å være i et treningsmiljø med verdensklassespillere som vanPersie,Henry og Fabregas lærer han nok mye. Selvsagt må han og etterhvert spille kamper, men ikke tøffe fysiske kamper som åttpåtil er veldig viktige.

Bourogh er ikke noe storlag og alle kamper er på en måte viktige i Premier League så der må jeg si meg uenig

 

Det var ikke på grunn av din topic jeg sa det for den har jeg aldri vært inne på :D

 

http://www.barclayspremiership.com/fa-prem...ompetition.html

 

Boro er på femteplass i formtabellen i linken over og når vi i tillegg er svekket i alle ledd blir det tøft. Det blir på en måte like tøft som at vi skulle møte et topplag med alle spillere tilgjengelig. Denne kampen er særs viktig fordi et tap her kan hekte oss av i verste fall kampen om medaljene. Hadde vi vært i Liverpools situasjon hadde kampen ikke vært SÅ viktig. Men selvfølgelig, hver ligakamp gir tre poeng for seier og et for uavgjort så sånn sett er alle kamper like viktige.

At du ikke svarte på min post er vel egentlig sinnsykt irrelevant. Hvis det skal være sånn at man kun kan diskutere en til en kunne vi jo bare møtest inne på MSN da!

Svært så ute etter meg du er da B)

 

Du er ikke Arsene Wenger hvis du tror det ;)

Link to comment
Share on other sites

Tipper dette laget i vår 2-0 seier over boro;)

 

-------Jensemann-------

Hoyte--Kolo--Djourou--Clichy

Denilson--FAB--Gilberto--Ros

-----------Ade---Henry--------

 

Innbyttere: Almunia, Senderos, Flamini, Ali, Theo.

 

Kanskje litt usanssynlig lag, da tenker jeg spesielt på plassene til Djourou og Denilson.

 

Tipper Henry og Ali scorer.

 

Enig med laget ditt. Ali kommer innpå for Ade mot slutten..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...