Jump to content

2007.02.03 M'boro B


Imerslundinho

Recommended Posts

Baptista er kanskje tilbake til neste kamp. Er litt usikker på laget, så jeg setter ikke opp noe, men jeg tror vi kan vinne denne 2-0, begge av Henry. Han setter ett i hver omgang.

 

Noe lett kamp blir det nok ikke, men vi har Gilberto tilbake, og vi greide 2-0 borte mot Blackburn med 10 mann, så hvorfor ikke?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 156
  • Created
  • Last Reply

Ser fram til denne kampen, vi MÅ vinne skal vi holde følge med de tre lagene foran oss som alle vant overbevisende i midtuken. dette laget vil jeg bruke mot Middlesborough:

Almunia

Hoyte-Toure-Djourou-Clichy

Eboue-Fab-Gilberto-Rosicky

Adebayor-Henry

 

Skulle Eboue være ute synes jeg Denilson bør komme inn der, og hvis Adebayor er ute synes jeg Walcott skal in på topp sammen med Henry.

 

Uansett om Eboue og Adebayor skule være$ ute, er Middlesborough et lag vi Skal slå. Pool har tøft derby mot Everton hjemme, ManU tøff motstand i Tottenham borte mes Chelsea med kaptein Terrific tilbake lett henter tre poeng borte mot Charlton.

 

Lykke til!

håper på laget ditt i denne kampen ;) enig i alt du skriver her..

 

men har en følelse på at kampen ikke blir enkel, men er et lag vi må og skal slå..

 

tipper 3 - 1 til arsenal , cesc ade og titi B)

Link to comment
Share on other sites

ser ut som at dette er troppen til Arsenal:

 

Lehmann, Hoyte, Toure, Senderos, Clichy, Rosicky, Fabregas, Gilberto, Walcott, Aliadiere, Henry, Almunia, Adebayor, Denilson, Flamini, and Connolly.

 

 

en sterk tropp mot en sterk motstander, så dette vil utvilsomt bli et jevnt oppgjør med seier i favør the gunners.

 

det var vel litt tvil om Denilson og Dj kunne spille, men Denilson er nå ihvertfall klar.

Link to comment
Share on other sites

Laget i kveld:

 

Lehmann

Hoyte

Toure

Senderos

Clichy

Flamini

Cesc

Gilberto

Rosicky

Adebayor

Henry

 

Subs: Almunia, Djourou, Denilson, Aliadiere, Walcott

 

 

Trolig at Flamini starter på høyre da. Ville heller hatt Walcott eller Denilson der men..

Jeg er litt spent på hvordan denne kampen går. Mange kamper i det siste og Boro i god form.

 

Vi gjør det sjelden bra på disse bortekampene kl. 18.15 også. :)

 

 

Men...tror på 3 poeng!

2-1 til Arsenal

Link to comment
Share on other sites

Likte ikkje at Flamini starter på høyrekant, ville mye heller ha sett Denilson der. Tror nok dette kan bli en meget vanskelig kamp.

Men får håpe at Cesc, Henry og Tomas finner på noe magisk... som vanelig!

Flamsteren er satt på høyre for å demme opp for formspilleren Downing. Han er nok mannen som må stoppes slik at Yakubu og evt. Viduka for minst mulig innlegg fra den kanten. Ser positivt på dette laget og tror på seier!

Link to comment
Share on other sites

L'pool klarte bare uavgjort mot byrivalene i dag, nå skal vi kapre tredjeplassen. Jeg er faktisk rimelig optimistisk angående akkurat det. Eller vent, vi blir liggende et poeng bak med en kamp mindre spilt om vi vinner i dag?

 

 

trur det er to poeng bak dei om me vinn i dag.

Link to comment
Share on other sites

En kjedelig og dårlig omgang av begge lag. Kan si mye om Flamini men når det gjelder fotballferdigheter mangler han mye. Med Hleb og Eboue ute er vi fryktelig hemmet på høyrekanten. Vil se Denilson på kanten nå, han kan ihvertfall slå passninger ordentlig

Link to comment
Share on other sites

Tam førsteomgang. Ingen av lagene skaper noe spesielt. Downing er den eneste på Boro som kan virke truende for meg etter hva som er vist så langt. Ade finner på mye rart og Flamsteren får ikke til mye ute på høyre. Synes faktisk Phil har vært beste halvveis!

Link to comment
Share on other sites

tragisk første omgang, helt ræva..

 

ser ikke interesert ut i det hele tatt, og senderos må slutte med de langpasningene sine as...

 

senderos ut DJ inn, ut med flamseren inn med denilson eller theo kansje det blir litt mer fart da..

 

men kjenner jeg wenger rett venter vi med og bytte til vi har spilt 77 min

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...