Jump to content

Adebayor ut?


gooner14

Recommended Posts

Leste dette om Adebayor på Nettavisen i dag og det er nok bare et løsrykte, men det kunne jo vært greit å kvitte oss med Adebayor og heller satse mer på Walcott og Bendtner og de andre ung-guttene.

Link to comment
Share on other sites

Rubbish. NOTW som kommer med ryktet, og selvfølgelig bare tull. Wenger hentet han inn for 1 år siden, og nå som han begynner å levere varene skal han selges til Manure? Oppspinn fra ende til annen.

Link to comment
Share on other sites

Sur Alex kan bare glemme å se på muligheten for å kjøpe Adebayor, og vi må huske på at Ade også er ung. Vi burde satse på de andre ungguttene i ligacupen. Hvis Sur Alex skal kjøpe han, må han nok ut med en del millioner. Ade har vist i år at han er et enormt potensiale, og at vi burde satse på han. Og til slutt tror jeg nok dette bare er et løsrykte.

Link to comment
Share on other sites

Rubbish. NOTW som kommer med ryktet, og selvfølgelig bare tull. Wenger hentet han inn for 1 år siden, og nå som han begynner å levere varene skal han selges til Manure? Oppspinn fra ende til annen.

 

Visste ikke at det kom fra NOTW, hadde jeg gjort det så hadde jeg aldri lagt det ut her. Synes det er dårlig av Nettavisen å ikke oppgi kildene sine.

Link to comment
Share on other sites

Leste dette om Adebayor på Nettavisen i dag og det er nok bare et løsrykte, men det kunne jo vært greit å kvitte oss med Adebayor og heller satse mer på Walcott og Bendtner og de andre ung-guttene.

Satse på de unge gutta? Er du klar over hvor gammel Adebayor er? Mannen er født februar 1985, dvs. at han blir 22 om ca 1 mnd. Er ikke han ung og en vi bør satse på, så vet ikke jeg as!! :S

 

Back to topic.. Jeg tror ikke Wenger kjøpte inn Ade forså å selge han videre til en av sine rivaler etter kun ett år.. Ade har heller ikke vært noe dårlig i Arsenal så hvorfor skulle Wenger selge han?

Når Arsenal kjøpte han, sa Wenger: "Adebayor er en flott tilvekst i vår stall. Han har vist for Monaco og Togo at han vil tilføre oss offensive kvaliteter, sa manager Arsene Wenger". Jeg tror ikke dette var noe Wenger sa for å si noe om han, jeg tror han vet hva han snakka om og mente det. Så igjenn, hvorfor skulle han selge en spiller som han sa dette om? Jaja, vi får se :)

 

 

Edit, off topic: Undskyld meg, men hva er dette?

 

Joined: 30-June 05

Member No.: 498

Warn: (0%) ----- <-- ?!

 

Bare jeg som har sånn? Noe nytt her på forumet? Sorry for offtopic, men måtte spørre!

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor er man kronisk negativ til Adebayor? Etter det han har gjort for oss de siste månedene og etter hva Wenger har sagt om han og hans potensiale håper jeg at han aldri blir solgt.

Han er en heeelt anderledes spiller en Henry, men det tror jeg vi trenger i visse kamper. Jeg mener Adebayor kan bli storscorer for Arsenal. Selvfølgelig har vi et luksusproblem når Bendtner kommer tilbake, men det er alltid greit å ha en rekke med gode spisser. Nå ser det jo ut til at Stokes og Lupoli forsvinner.

 

Jeg sier bare: Adebayor for president!

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor er man kronisk negativ til Adebayor? Etter det han har gjort for oss de siste månedene og etter hva Wenger har sagt om han og hans potensiale håper jeg at han aldri blir solgt.

Han er en heeelt anderledes spiller en Henry, men det tror jeg vi trenger i visse kamper. Jeg mener Adebayor kan bli storscorer for Arsenal. Selvfølgelig har vi et luksusproblem når Bendtner kommer tilbake, men det er alltid greit å ha en rekke med gode spisser. Nå ser det jo ut til at Stokes og Lupoli forsvinner.

 

Jeg sier bare: Adebayor for president!

Kunne ikke vært mer enig med deg der as!! :)

Link to comment
Share on other sites

 

Edit, off topic: Undskyld meg, men hva er dette?

 

Joined: 30-June 05

Member No.: 498

Warn: (0%) ----- <-- ?!

 

Bare jeg som har sånn? Noe nytt her på forumet? Sorry for offtopic, men måtte spørre!

Hvis du ser i Nye Moderatorer, har Helmik'n forklarte!

Link to comment
Share on other sites

Har virkelig begynt å få sansen for Adè.

Men allikevel hvis vi får litt cash så kanskje vi kan kjøpe en

spiss med ferdigheter som Anelka, eller van Nistelrooy!!

Det er det jeg savner....en radar-partner med Henry

 

 

Vi har allerede en god partner til henry,og det er persie.

Link to comment
Share on other sites

Rubbish. NOTW som kommer med ryktet, og selvfølgelig bare tull. Wenger hentet han inn for 1 år siden, og nå som han begynner å levere varene skal han selges til Manure? Oppspinn fra ende til annen.

 

Visste ikke at det kom fra NOTW, hadde jeg gjort det så hadde jeg aldri lagt det ut her. Synes det er dårlig av Nettavisen å ikke oppgi kildene sine.

 

De gjør da det:

 

"Ifølge News of the World, skal Sir Alex ha kontaktet Arsenal og forhørt seg om muligheten for å kjøpe 22-åringen."

 

:)

Link to comment
Share on other sites

Leste dette om Adebayor på Nettavisen i dag og det er nok bare et løsrykte, men det kunne jo vært greit å kvitte oss med Adebayor og heller satse mer på Walcott og Bendtner og de andre ung-guttene.

Satse på de unge gutta? Er du klar over hvor gammel Adebayor er? Mannen er født februar 1985, dvs. at han blir 22 om ca 1 mnd. Er ikke han ung og en vi bør satse på, så vet ikke jeg as!! :S

 

Back to topic.. Jeg tror ikke Wenger kjøpte inn Ade forså å selge han videre til en av sine rivaler etter kun ett år.. Ade har heller ikke vært noe dårlig i Arsenal så hvorfor skulle Wenger selge han?

Når Arsenal kjøpte han, sa Wenger: "Adebayor er en flott tilvekst i vår stall. Han har vist for Monaco og Togo at han vil tilføre oss offensive kvaliteter, sa manager Arsene Wenger". Jeg tror ikke dette var noe Wenger sa for å si noe om han, jeg tror han vet hva han snakka om og mente det. Så igjenn, hvorfor skulle han selge en spiller som han sa dette om? Jaja, vi får se :)

 

 

Edit, off topic: Undskyld meg, men hva er dette?

 

Joined: 30-June 05

Member No.: 498

Warn: (0%) ----- <-- ?!

 

Bare jeg som har sånn? Noe nytt her på forumet? Sorry for offtopic, men måtte spørre!

jeg også har det, hva er det??

 

MÅ JO IKKE FINNE PÅ Å SELGE ADE, han er for meg en helt allerede, å han er viktig!!

Link to comment
Share on other sites

er ikke bare der det står.

 

Man Utd sound out Arsenal striker Adebayor

tribalfooball.com - January 06, 2007

 

Arsenal are ready to hand striker Manu Adebayor a new contract to ward off attention from Manchester United.

 

The News of the World says Adebayor, who joined Arsenal last January from Monaco for £7million, has been in stunning form this season - and United boss Alex Ferguson has enquired about his availability.

 

It's reported United representatives contacted Adebayor's advisors to find out if the frontman would be willing to make a switch to Old Trafford.

 

The Gunners star is fast becoming a cult hero at the Emirates but his salary of £20,000 a week is dwarfed by the £120,000 that Thierry Henry reportedly pockets.

 

Adebayor's contract runs until 2010 and he will get a one-year extension with a significant wage hike to reflect his rising status at Arsenal.

 

 

http://www.tribalfootball.com/article.php?id=24281

 

kommer ikke til og skje!!!

 

tok meg lang tid og like ade og når han først begynner og vise noe så skal vi liksom selge han...

Link to comment
Share on other sites

NEEI!! Dette kan ikke skje!??? Håper på at Wenger sier nei, men for å være helt ærlig tror jeg han takker ja :) Fa**!!!!!!!!!!!!#"%"#&"#¤ Men som Mangnus87 nevner har jo Ade sagt at han ville spilt i arsenal gratis.. Tror han satt det litt på spissen, men det sier litt om hvordan han trives i Arsenal...

Link to comment
Share on other sites

Adebayor er en helt annet spisstype enn Henry og RvP. Vi trenger en b-plan og en som er god i slitekamper der RvP ofte blir sparket ut av banen. Ade er ung og vil bare bli bedre. Nå som i tilegg har spilt strålende i de siste kampene han spilte før skaden er jeg ikke i tvil når jeg sier at vi må beholde han. Hvis vi hadde solgt Ade og plutselig hadde fått en langstidsskade på RvP eller Henry ville laget slitet veldig. Ade er klar over at han er tredjevalget og har godtatt det. I Man U vil han jo også bli tredjevalget - bak Rooney og Saha. Litt lønnsøkning vil ikke få vår spiss til å flytte på seg. Han har jo til og med sagt tidligere at han kunne spilte for Arsenal gratis, og det sier vel sitt om hvor lite han bryr seg om penger. Han er blitt en favoritt hos fansen og har kommet godt inn i spillegruppen.

Link to comment
Share on other sites

Leste dette om Adebayor på Nettavisen i dag og det er nok bare et løsrykte, men det kunne jo vært greit å kvitte oss med Adebayor og heller satse mer på Walcott og Bendtner og de andre ung-guttene.

Satse på de unge gutta? Er du klar over hvor gammel Adebayor er? Mannen er født februar 1985, dvs. at han blir 22 om ca 1 mnd. Er ikke han ung og en vi bør satse på, så vet ikke jeg as!! :S

 

Back to topic.. Jeg tror ikke Wenger kjøpte inn Ade forså å selge han videre til en av sine rivaler etter kun ett år.. Ade har heller ikke vært noe dårlig i Arsenal så hvorfor skulle Wenger selge han?

Når Arsenal kjøpte han, sa Wenger: "Adebayor er en flott tilvekst i vår stall. Han har vist for Monaco og Togo at han vil tilføre oss offensive kvaliteter, sa manager Arsene Wenger". Jeg tror ikke dette var noe Wenger sa for å si noe om han, jeg tror han vet hva han snakka om og mente det. Så igjenn, hvorfor skulle han selge en spiller som han sa dette om? Jaja, vi får se ;)

 

 

Edit, off topic: Undskyld meg, men hva er dette?

 

Joined: 30-June 05

Member No.: 498

Warn: (0%) ----- <-- ?!

 

Bare jeg som har sånn? Noe nytt her på forumet? Sorry for offtopic, men måtte spørre!

 

Jo takk, jeg vet godt hvor gammel han er, men kan du lese? det står tross alt "de andre ung-guttene" :P Det jeg mener er at vi har mange andre ung-gutter som kan ta over for plassen hans, jeg mener absolutt ikke at vi bør selge han ettersom han gir laget en annen dimensjon enn de andre spissene våre, men jeg prøver bare å få sagt at det ikke er verdens undergang om vi selger han.

Link to comment
Share on other sites

Leste dette om Adebayor på Nettavisen i dag og det er nok bare et løsrykte, men det kunne jo vært greit å kvitte oss med Adebayor og heller satse mer på Walcott og Bendtner og de andre ung-guttene.

 

Samme skriver vg http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=151807 kor kan dei ha fått da fra????

Adebayor blir ikkje selt. Og Walcott og Bedtner vil nok få sine sjanser

 

News of the World så det var der det kom fra

Link to comment
Share on other sites

Syns definitivt vi bør kvitte oss med Ade.Heller satse på yngre spillere.Det er mye mer seriøst.

 

Jeg tar sjansen på å varsle om ironi i dette innlegget før noen andre tenner på alle plugger ;)

 

Adebayor blir nok neppe solgt. Kjøpt for £7m for et år siden, og begynner nå å vise en fin utvikling. Dersom Wenger selger til United sier han samtidig at han ikke lenger anser United som en konkurrent, eller at vi ikke har mål om å vinne ligagull.

Link to comment
Share on other sites

Syns definitivt vi bør kvitte oss med Ade.Heller satse på yngre spillere.Det er mye mer seriøst.

 

Helt klart. Han blir ikke yngre med årene han heller. La oss få litt frisk satsning med unge spillere.

 

Selvsagt skal ikke Adebayor selges i januar. Makan til sludder.

Link to comment
Share on other sites

Har virkelig begynt å få sansen for Adè.

Men allikevel hvis vi får litt cash så kanskje vi kan kjøpe en

spiss med ferdigheter som Anelka, eller van Nistelrooy!!

Det er det jeg savner....en radar-partner med Henry

 

Du banner i kjerka gutt :)

 

Jeg for min del klarer meg brillefint uten stupe-ferdighetene til Horseface og tale-ferdighetene til Anelka.

Link to comment
Share on other sites

Ade er jo bare 23 år eller no, så å si at vi bør satse på talenter som walcott og bendter er litt for dumt syns jeg... jeg syns ade har vist fine takter i år, og med arsenal kommer han til å bli god, og han er jo veldig god venn med Henry, så om vi selger han mister kansje Henry litt tillit til wenger trur jeg... syns vi skal satse på ham jeg :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...