Jump to content

Adebayor ut?


gooner14

Recommended Posts

Ade er jo bare 23 år eller no, så å si at vi bør satse på talenter som walcott og bendter er litt for dumt syns jeg... jeg syns ade har vist fine takter i år, og med arsenal kommer han til å bli god, og han er jo veldig god venn med Henry, så om vi selger han mister kansje Henry litt tillit til wenger trur jeg... syns vi skal satse på ham jeg :D

jeg kan også finne på rykter :) "Barcelona er svært interessert i Alexandre Song og tilbyr Arsenal 22, 45 mill pund + Ronaldinho for stortalentet".

 

får jeg jobbe i News of the World eller VG.no nå tro?

 

selg fyren! han er for ung, kort og har vært alt for lenge i Arsenal uten å prestere. dessuten er Manchester United eller hva de nå heter bare en bakgårdsklubb vi bruker som farmerlag for spillere som sliter med formen. :)

Link to comment
Share on other sites

Har virkelig begynt å få sansen for Adè.

Men allikevel hvis vi får litt cash så kanskje vi kan kjøpe en

spiss med ferdigheter som Anelka, eller van Nistelrooy!!

Det er det jeg savner....en radar-partner med Henry

 

Du banner i kjerka gutt :lol:

 

Jeg for min del klarer meg brillefint uten stupe-ferdighetene til Horseface og tale-ferdighetene til Anelka.

Hehe, jeg banner ikke utafor engang :P

 

Tilbake til topic:

Jo, vi trenger virkelig en som kan skyte!!!

Arsenal må jo (litt overdrevet) helst drible ballen inn i mål.

 

Men ord isteden for van Nistelrooy og Anelka, en goalgetter ;)

Link to comment
Share on other sites

Har virkelig begynt å få sansen for Adè.

Men allikevel hvis vi får litt cash så kanskje vi kan kjøpe en

spiss med ferdigheter som Anelka, eller van Nistelrooy!!

Det er det jeg savner....en radar-partner med Henry

 

Ade kan fort bli et radarpar sammen med kongen, han er en utrolig god target man som kan vinne dueller på topp, har også scoret i en del viktige kamper, ikke minst på theatre of nightmares:D

Link to comment
Share on other sites

Ade er jo bare 23 år eller no, så å si at vi bør satse på talenter som walcott og bendter er litt for dumt syns jeg... jeg syns ade har vist fine takter i år, og med arsenal kommer han til å bli god, og han er jo veldig god venn med Henry, så om vi selger han mister kansje Henry litt tillit til wenger trur jeg... syns vi skal satse på ham jeg :blink:

 

 

Han blir 22 år, 26 Februar..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...