Jump to content

2006.11.25 Bolton Wanderers B


Magnus87

Recommended Posts

Bolton - Arsenal

Reebok Stadium, Lørdag 25. November, klokken 18:15

 

Lagoppstilling:

Bolton:22 Jääskeläinen

 

 

2 Hunt

26 Ben-Haim

5 Meite

17 Fortune

 

 

4 Nolan ©

25 Diagne-Faye

6 Speed

14 Davies

 

 

39 Anelka

21 Diouf

 

-

 

Arsenal:

1 Lehmann

 

 

27 Eboue

5 Toure

6 Senderos

22 Clichy

 

 

4 Fabregas

19 Gilberto Silva ©

16 Flamini

8 Ljungberg

 

 

32 Walcott

25 Adebayor

 

 

Dommer:

Mike Dean

 

TV kanaler:

Canal+ Sport 1

 

TV / Radio streams:

http://www.myp2p.eu/Matches/Match3.htm

 

Nedlastning av de ulike stream programmene:

http://www.streamingstar.com/download-p2ptv.htm

 

Skader/suspendert/utilgjengelig:

Rosicky (Arsenal)

Lauren (Arsenal)

Diaby (Arsenal)

Gallas (Arsenal)

RvP (Arsenal)

Henry (Arsenal)

Fortune (Bolton)

O'Brien (Bolton)

Gardner (Bolton)

 

Før avspark

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 126
  • Created
  • Last Reply

En kjip nyhet er at Nolan, typisk som der er, rekker akkurat kampen :blink:. Men Bolton er inne i en dårlig periode, og jeg tror vi ikke kunne møtt dem på et særlig bedre tidspunkt. Kjipt at vi mangler Rosicky i denne kampen, men han ville vel kanskje blitt sparket ut av kampen? Derfor er det vel bedre med Ljungen på banen isteden? Ellers ønsker jeg at Baptista tar plassen til Flamini slik at vi får kraft i midten, og vi dermed faktisk kan vinne midtbanekrigen mot Bolton. Spørmålet er hvem som skal bli vraket av Hleb, Ljungen og RvP. Personlig vil jeg kanskje vrake RvP med tanke på at de andre har bedre defensivt, noe vi trenger i denne kampen. På den andre siden er RvP den spilleren vår som er best i poengligaen, noe som sier mye om hvor ofte han er involvert i målene våre.

 

Denne kampen tror jeg vi vinner. Vi har allerede vunnet mot Man U borte, og det uten RvP og Henry! Forsvaret vårt kommer som alltid til å være overlegne på fart. Toure synes jeg er blitt bedre på hodet og sterke i duellene enn han var i fjor, noe som er viktig i denne kampen. Det at Gallas er skada ser jeg på en måte som en fordel. Ikke fordi jeg mener Senderos er en bedre spiller, men fordi Senderos sin store styrke er Gallas sin svakhet: Hodedueller. Og er det et område som Boton er gode på, så er det dette. Med Senderos, Gilberto, Toure og Baptista på banen kan jeg ikke se for meg at vi slipper inn mål på dødball. Da gjenstår det bare at vi klarer å score. Scorer vi det første målet, vinner vi garantert. Men hvis Bolton scorer tidlig, er jeg derimot ikke like optimistisk.

Link to comment
Share on other sites

vi er vel nødt til å tape denne kampen? Hater hater hater Bolton kamper. De går seriøst alltid til helvete. Bolton har alltid dommeren med seg, kan takle våre spillere ut av stilen, og gjøre som de vil. I tillegg skal alltid Stelios spille som en Gud, og den lille fyren putter til og med, med hodet mot oss. Ellers scorer en eller annen random som sjeldent scorer til vanlig. Men skal vi endelig ta dette fæle Bolton? Ta dem skikkelig? Håper det, vi trenger det. Ikke bare for resultatets skyld, men også for selvtillitens skyld. Dette må vi rett og slett vinne. Men er redd, Bolton er gode mot oss, og det gjør det jo ikke bedre at Nolan er med, og at Henry ikke er med pga nakkeskade som det blir nevnt? Håper bare Henry rekker kampen, er ikke tvil om at vi trenger en Henry i denne kampen. Håper/tror på dette laget:

 

--------Lehmann--------

Eboue--Kolo--Senderos--Clichy

Hleb--Cesc----Beast---Flamini

----------van Persie---Ade---

 

Mulig vi stiller 4-5-1, da går van Persie ut på venstrekanten, og Flamini blir trukket inn. Om Henry blir klar går han såklart inn for Ade.

Link to comment
Share on other sites

Robin van Persie suspendert grunnet fem gule kort..

 

Henry, Rosicky, Gallas ute med skade, og van Persie ute med suspensjon. I tillegg er vel fortsatt Gilberto et usikkerhetsmoment. Ikke særlig hyggelig lesning.

 

Tror på dette laget:

 

Lehmann

 

Eboue - Toure - Senderos - Clichy

 

Hleb - Fabregas - Flamini/Gilberto - Baptista - Ljungberg

 

Adebayor

 

Dersom Baptista klarer å krige fra seg tror jeg vi har gode muligheter. Det han viste forrige helg var alt annet enn kriging, og i denne kampen vil vi nok trenge en helt annen innsats. La oss håpe han har fått et kick av målet mot Hamburg.

 

Ser lysere på denne kampen enn på lenge. Nå er i det minste Arsenal vant til å spille mot krigende motstandere! Tror vi vinner 2-0 :blink:

 

Og det at Henry er ute kan vise seg å være positivt, tross alt!

Link to comment
Share on other sites

Hmm... Vanskelig å si mye om den kampen her. Den kan gå alle veier. Men jeg håper Arsenal kan vionne. Med Ljungberg tilbake trur jeg vi kan se lysere fram i tida. Litt synd Henry og RvP er ute, men får håpe Ade klarer å erstatte de to sånn nogen lunde. Men det får vi se på i mårre litt over 20.00. Håper Wenger kan stille opp med 4-4-2 i mårra og ikke den kjipe 4-5-1.

 

I kampen mot HSV når vi gikk inn i en mer 4-4-2 men fortsatt ganske lik 4-5-1 da syns jeg det gikk bedre.

 

Trur på detta laget!

 

Lehmann

 

Eboue-Toure-Senderos-Clichy

 

Hleb-Flamini-Fabregas-Walcott

 

----Ljungberg

---------------- Ade

Link to comment
Share on other sites

I morgen håper jeg virkelig på en uavgjort, tør ikke å sette høyere forhåpninger enn det foran en slik kamp mot Bolton. Håper Wenger satser på dette laget:

 

----------------Lehman-----------------

Eboue---Toure----Senderos---Clichy

Flamini--Cesc--Gilberto--Ljungberg

------------Baptista---Ali-------------

 

Benk: Almunia, Djourou, Hoyte, Walcott, Hleb.

 

Begrunnelse: Lehman sier seg selv, Det samme gjør for så vidt forsvarsfireren. Midtbanen: Her velger jeg å ha to arbeisjern på flankene og jeg holder ute både Hleb og Wacott på høyre fordi de alt for lett kan bli satt ut av kamper med røff behandling. Gilberto var i troppen som reiste nordover så da regner jeg med å se han på midten med Cesc. Baptista og Ali er for meg selvskrevne på topp, med aliadieres målteft og Baptistas styrke som kan sikre oss mål. Jeg har valgt å holde ute Adebayor, selvom jeg vet at han starter. Grunnen til dette er at han begynner å irritere meg veldig, han scorer aldri, han har dårlige mottak, han løper altfor ofte i offside, og han duger ikke i lufta heller. Dette er ikke noe jeg kommer med i sinne, jeg har sitti og sett igjennom mange kamper om igjen og om igjen og det irriterer meg å se hvor lite han faktisk gjør for laget. Synes han spilte bedre i fjor med en gang han kom. Dette kan fort komme rett i mot meg og selvfølgelig håper jeg han overasker meg med en glimrende kamp og et mål i morgen, men jeg er mer for at Ali skal få en sjelden sjanse, han har gjort seg mer fortjent til det.

Link to comment
Share on other sites

tror dette blir en vanskelig kamp, men tror det er en fordel at Henry er ute,

syns han har vært alltfor slapp i år..

ade og beast vil gjøre en bedre jobb når musklene skal vises..

 

Hater disse kampene mot Bolton, hater egentlig alle kamper med Bolton, et skikkelig MØKKALAG, som bare spiller på dirtytricks og stygt spill :blink:

 

men uansett, håper på 2-0 seier til oss, å dette laget:

 

------------Lehman---------------

--Eboue--Toure--Sende--Clichy

--Hleb--Flamini--Cesc--Freddie

--------Ade-----Beast----------

 

Velger Flamini istedet for Gilberto fordi jeg føler Flamini tråkker til mye mer, å alle vet jo at han løper til han stuper, plus bedre passninger.. minuset er posisjoneringa er ikke like bra som gilbertos, og hodestyrken..

 

2mål av "the beast", en på hodet, og et sykt hardt langskudd!!

Link to comment
Share on other sites

Bolton borte er alltid kjipt, har vel ikke vunnet der siden 01\ 02 sesongen 2-0, var vel der vi tapte gullet til utd i 03 også da de henta inn en 2-0 ledelse.

De spiller alltid langt over grensen av hva som burde vært tillatt, og denne el hadji diouf, værste spilleren jeg vet om sammen med robbie savage, +++++ en del cunter til da :blink:

 

men i år er ikke bolton som de pleier, når manure greier og vinne 4-0!!! da skal vi ha poeng,

 

2- 0 seier bør det bli, mål av cesc, og håper baptista kan putte ett og få opp boosten slik han var i sevilla.

 

men selvsagt en tøff kamp, men håper dette laget kan greier og gi oss en deilig helg.

 

Lehmann-------------------------------------------------------------------- Lehmann

 

Eboue - Kolo - Senderos - Clichy ---------------------------------------Eboue - Kolo - Senderos - Clichy

 

Theo - Hleb - Cesc - Ljungberg-----------------------------------------Hleb - Cesc - Baptista - Ljungberg

 

Baptista------------------------------------------------------------- Theo - Adebayor

 

Adebayor

 

 

Tror ikke Flamini er rett mann for denne kamppen, etter min meninga alt for svak til og være på midtbannen, jeg er ikke hans største fan, men føler Theo må spille denne kampen, farten hans kan bli veldig avgjørende tror jeg, god mulighet for hans første scoring i denne kampen, men Wenger tør vel ikk bruke han i en så fysisk kamp.

 

uansett, Arsene knows, fornøyd bare vi vinner jeg :D

Link to comment
Share on other sites

En skikkelig vrien kamp. Bolton borte har mange ganger gitt Arsenal store problemer. Håper imidlertid at vi denne gangen kan parkere Sam Allardyce.

 

Overhodet ingen fordel at både Henry og van Persie ikke er med. Typisk at all elendigheten skal komme i samme kamp. Adebayor kan klare dette på egenhånd. Det viktigste er å unngå å få et baklengsmål. Klarer vi å holde tett bakover, er det veldig gode muligheter. Regner med at Wenger har Walcott på benken, og at han kommer inn.

 

Ellers er det fordel at Bolton har vist dårlig form over lang tid. Måtte det fortsette.

 

Er for øvrig imponert over at van Persie har klart å høste fem gule kort allerede.

Link to comment
Share on other sites

Wenger har ifølge tv2 uttalt at han vurderer å bruke Walcott fra start, men det kommer an på følelsen han har før Bolton kampen.

 

Jeg tror faktisk ikke at vi vinner denne kampen, tror det blir uavgjort. Bolton er et utrolig merkelig lag som stjeler ufortjente poeng hos oss nesten hvert år.

 

PS! Er litt off topic, men nå skal visst Chelsea selge Wright-Phillips til West Ham! :P

Link to comment
Share on other sites

gilberto må tilbake i start oppstillingen til denne kampen, han stabiliserer midtbanen vår på en måte som ingen andre av de spillerne vi har gjør, og da får han heller slå en feil pasning eller to..

 

babtista som offensiv midtbane og kan samtidig hjelpe midebane når vi er fult organisert..

 

Lehmann

 

Ebouè, Tourè, Senderos, Clichy

 

Hleb, cesc, Gilberto, walcott

 

Baptista,

 

RVP

 

når begynner kampen egentlig?? står at den begynner 18:15 noen steder 16:00 andre steder???

Link to comment
Share on other sites

i 4-4-1-1 /4-4-2 Formasjon vil jeg ha:

 

Lehmann

 

Eboue - Toure - Senderos - Clichy

 

Hleb - Fabregas - GILBERTO/Flamini - Ljungberg

 

The Beast

 

Ade

 

 

i 4-5-1 formasjon vil jeg ha:

 

Lehmann

 

Eboue - Toure - Senderos - Clichy

 

Hleb - Fab - Baptista - GILBERTO/ Flamini - Ljungberg

 

Ade

Link to comment
Share on other sites

Vil tørre å påstå at vi står foran sesongens vanskeligste kamp.

Å møte Bolton på Reebok med det svake [fysisk sett] laget vårt nå kommer til å bli hardt.

Ser for meg en beintøff kamp der vi må kaste innpå alt vi har av muskler og løpsstyrke, derfor står jeg igjen med dette laget:

-----------------Lehmann---------------------

Eboue-----Toure------Senderos------Clichy

Baptista--Flamini--Gilberto--Cesc--Freddie

-----------------Adebayor--------------------

Benk:

Almunia - Djourou - Aliadiere - Song - Walcott

Med forbehold om at jeg har glemt noen

 

Her må vi la Adebayor være førsteforsvarer, og han må løpe seg vill og presse ballfører på topp slik at de ikke får til noe spill, og det samme, bare enda mer, må Flamini og Freddie gjøre det, de som vi vet er ekstremt løpssterke. Tror de to kan være betydelige i dag. Freddie må være kaptein, og holde laget oppe. Baptista tok jeg med på grunn av kroppsbygningen hans. Han er sinnsykt sterk! Gilberto må tilbake, som noen andre også sa, for han er bindeleddet mellom forsvar og midtbane, og er den veggen vi kommer til å trenge i dag, mot svære Okocha & co. Cesc er en selvfølge. Han representerer den offensive delen i dagens kamp, sammen med Julio, Adè og Eboue. Han må være klar for å ta i mot ball hele tiden, og må se etter muligheter fremover. Toure og Senderos må være sterke i dag, og de kan komme til å bli avgjørende. Må til slutt legge til at Walcott ikke bør komme på banen. Tenk å ødelegge et av de største talentene i verden på grunn av at det kommer en betongvegg og brekker ham i to. Trukke det nei. Prøv heller Song evt..

 

Edit:

 

Glemte resultat-delen.

Tror vi taper i dag jeg. Er pessimist foran vanskelige kamper jeg, for det er bedre å ha negative tanker på forhånd, og få positive overraskelser underveis, enn å ha positive tanker på forhånd, og få negative overraskelser underveis.

Tror vi taper 2-1.

Link to comment
Share on other sites

Nå begynner kjøret for Arsanal.. 2 kamper i uka til slutten av januar. Bolton idag, Tottenham neste helg, Chelsea helga etter det, og Fulham og Porto mellom der. Denne kampene er viktig, men det er alle framover. Håper gutta kan stå fram mot eit hardtkjempende Bolton. Forhåpentligvis får vi eit tidlig mål. På tide å vise muskler nå, kom igjen Arsenal!!!! Trur Fabregas blir kampens store spiller!!!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...