Jump to content

2006.11.25 Bolton Wanderers B


Magnus87

Recommended Posts

Vil tørre å påstå at vi står foran sesongens vanskeligste kamp.

Tror vi taper i dag jeg. Er pessimist foran vanskelige kamper jeg, for det er bedre å ha negative tanker på forhånd, og få positive overraskelser underveis, enn å ha positive tanker på forhånd, og få negative overraskelser underveis.

Tror vi taper 2-1.

 

Uff, pessimist! Jeg har vært sånn i tyve år. For to år siden snudde jeg om.

Finnes grenser for hvor mye pessimisme og negativitet vi skal spre rundt oss før, under

og eventuelt etter en fotballkamp.

 

Nei, i dag tar Arsenal Bolton-skalpen. Jeg går for 1-0 med skoring av Walcott to minutt før slutt

etter et voldsomt krigersk oppgjør med to utvisninger pr lag og mange gule kort.

 

Det hadde vært en herlig krig å vinne, og kanskje vi da hadde fått en slutt på de uttalelsene som

Allardyce har kommet med i forkant av denne kampen!!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 126
  • Created
  • Last Reply

Glemte resultat-delen.

Tror vi taper i dag jeg. Er pessimist foran vanskelige kamper jeg, for det er bedre å ha negative tanker på forhånd, og få positive overraskelser underveis, enn å ha positive tanker på forhånd, og få negative overraskelser underveis.

Tror vi taper 2-1.

 

Hehe.. Når sant skal sies er jeg helt enig der! Men jeg tror det blir en "typisk" arsenal kamp som ender 1-1 [ikke spillemessig, men resultatmessig]

Link to comment
Share on other sites

De fleste av de beste er skada og må stå over den værste borte kampen som Arsenal alltid taper tror jeg skal sette sikker Bolten på oddsen, er stykt skat men vi taper alltid alltid borte mot dem. Henry som jeg har sakt så mange ganger så tåler han ingen ting lenger han er jo skada så utrolig ofte. Han er den spilleren som har vært mest skada av alle de siste 2 sesongene. Så har han blitt en så utrolig mye dårligere spiller også, de siste 2 åra er han ikke til å kjenne i gjen. Men er låv å håpe på et under slik som mot Man Utd borte. Men vi spiller med et halv b lag og det tror jeg neppe holder mot lag som Bolten som sparker Arsenal i stykker tipper 2-0 eller 2-1 til Bolten beklager folkens :P

Link to comment
Share on other sites

Arsenal har kanskje mange skader, men vi har ingen skader på de viktigste spillerne i en slik kamp som dette: FIGHTERNE! Gilberto og Toure blir nøkkelspillere med tanke på ballvinning. Senderos med tanke på hodedueller. Fabregas med tanke på det offensive spillet. Adebayor kommer til å spille på topp i en kamp som kommer til å passe han som hånd i hanske.

 

Vet dere hva? Arsenal har vunet ALLE kampen Henry IKKE har spilt i år. Det skal nå sies at jeg alltid er veldig optimistisk, men jeg skjønner ikke hvorfor folk er så pessimistiske. Jeg ville heller hatt alle disse skadet enn om alle disse var friske og Toure var skada. Vi har de viktigste spillerne til denne kampen. Jeg er sikker på at vi vinner denne. jeg husker hvor pessimistiske alle var foran Man U kampen. Denne kampen kommer til å bli lik med tanke på resultat og spill, det er jeg helt sikker på!!!

Link to comment
Share on other sites

De fleste av de beste er skada og må stå over den værste borte kampen som Arsenal alltid taper tror jeg skal sette sikker Bolten på oddsen, er stykt skat men vi taper alltid alltid borte mot dem. Henry som jeg har sakt så mange ganger så tåler han ingen ting lenger han er jo skada så utrolig ofte. Han er den spilleren som har vært mest skada av alle de siste 2 sesongene. Så har han blitt en så utrolig mye dårligere spiller også, de siste 2 åra er han ikke til å kjenne i gjen. Men er låv å håpe på et under slik som mot Man Utd borte. Men vi spiller med et halv b lag og det tror jeg neppe holder mot lag som Bolten som sparker Arsenal i stykker tipper 2-0 eller 2-1 til Bolten beklager folkens :P

 

 

hva skjer med folk?? enig i at kampen er vanskelig, men er da mulig å vinne her..jeg mener det er en stor fordel at de "faste" er ute her, da må du unge å "sultne" stå fram, tror "the beast" kommer til å være stor idag :lol:

Link to comment
Share on other sites

LAGOPPSTILLING (4-5-1)

Arsenal

Lehmann

Eboue- Toure - Senderos - Clichy

Walcott - Fabregas - Silva - Flamini - Ljungberg

Adebayor

Substitutes:

 

24 Almunia, 09 Julio Baptista, 13 Hleb, 20 Djourou, 31 Hoyte

 

 

 

Hvem er "the Beast!"?

The Beast er Baptista

Link to comment
Share on other sites

Bytte flamini mot Baptista i pausen nå, så kanskje det kan skapes noe fremover...

 

2-1 til bolton...litt bedre det, kanskje vi har skjønt at det går ann å score mål. ?!?!

 

Skjønner ikke hvorfor Flamini spiller. Skulle tro han brukte alle kreftene sine mot Liverpool. Få inn Hleb.

Link to comment
Share on other sites

Bytte flamini mot Baptista i pausen nå, så kanskje det kan skapes noe fremover...

 

2-1 til bolton...litt bedre det, kanskje vi har skjønt at det går ann å score mål. ?!?!

 

Skjønner ikke hvorfor Flamini spiller. Skulle tro han brukte alle kreftene sine mot Liverpool. Få inn Hleb.

Blir litt irritert hvis Flamini starter neste kamp. Når Flamini går ut å sier at han fortjener fast plass på laget så får han jammen presterer bedre enn dette. Greit han scora for noen kamper siden men etter det har vi ikke sett snurten av han.

Link to comment
Share on other sites

Skuffende omgang, men bra i hvertfall at Gilberto får redusert rett før pause. Syns dommerne fortsetter å opptre ganske latterlig. Davies med en takling som burde kvalifisert til gult kort og så en dytt som også skulle kvalifisert til gult kort. Fortune hadde en stygg en mot Walcott, men det var neppe meningen.

 

At Ljungberg får gult kort fatter jeg ingenting av. Han hopper jo bare rundt etter å ha blitt takla, og at Lehmann fikk gult syns jeg også blir for tåpelig. Trodde dette var en mannfolk sport jeg, men tydeligvis ikke. Dommerne tåler jo ikke at noen kjefter, fordi det blir jo gult kort med en gang. Litt kjeftig og at spillere viser følelser syns jeg man bør få lov til.

Link to comment
Share on other sites

Dette er vel sesongværste. Men er vel som forventet. Ingenting fungerer. Dårlig passningspill og utretter lite. Fryktelig klønete og idiotisk å krangle på seg gule kort. Er jo nettopp dette Bolton spillerene vil, få oss frustrerte. Ellers så mangler vi en som kan utrette noe alene på toppen nå, og vi fikk igjen bevist hvor udugelige vi er på cornere. Sitter alltid med hjerte i halsen på defensive cornere

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...