Jump to content

2006.11.25 Bolton Wanderers B


Magnus87

Recommended Posts

  • Replies 126
  • Created
  • Last Reply

Det skal bare ikke være mulig!!! Vi MÅ begynne å sette sjansene våre! Som alltid er det det som avgjør. Vi har spillet, og muligheter men klarer ikke sette dem. Fy faen så utrolig urettferdig!!! Heading av Ljungberg i tverra og ut, store sjanser som vi pingleavslutter på mål!

Link to comment
Share on other sites

3. plassen bør vi kunne klare. Vi får prøve å gi alt i cupene istedet i år, og prøve å ta revansj for finaletapet i CL, i tillegg til å nå langt i FA-cupen.. Gullet er iallefall tapt

Hvordan skal vi klare å revansjere finaletapet og Cupenen når vi spiller fotball som dette ?

Ade har vist gang på gang han spiller bra hver 6 kamp eller no, og RVP presterer ikke hele tiden han heller. Og med Henry ute av form så ser det skummelt ut.

Link to comment
Share on other sites

3 skudd i stolpe/tverrligger. Denne kampen haddde vi fortjent å vinne, utrolig god innsats i 2 omgang. Fabregas viser at han har en flott skuddfot, og det 3 målet til Bolton var offside. Er faktisk ikke deppa etter denne kampen, fordi jeg trodde rett og slett ikke på seier.

Link to comment
Share on other sites

Kan nok glemme gull og sølv i år!! :( Satser vel da på bronse! :(

 

er faen så nitrist og se på dette laget...

tror vi skal være heldig om vi får uefa-cup til neste år :D

 

hver fall om wenger forsetter og handle spillere i fylla, slik som han gjore den 13 januar 2006

Link to comment
Share on other sites

Det er så frustrerende å se på disse kampene mot Bolton. Men i dag kan vi likevel se på flere lyse sider ved spillet vårt. Til tider rundspiller vi Bolton (iallefall i 2. omgangen) og skaper store sjanser som ender enten midt på keeper, i tverra eller over. I tillegg viser vi at vi nå tør å skyte på mål fra utafor 16meteren. Walcott fortsetter å gjøre positive ting framover på banen og skaper sjanser. Baptista viser styrken sin på midtbanen. Neste sesong tror jeg vi har større sjanse til å banke Bolton på Reebook.

Link to comment
Share on other sites

Stolt over prestasjonen til gutta! Det har jeg vært hele sesongen! Men er så sinnsykt forbanna på at vi aldri har hellet med oss!!!!!!!!!!!!

 

Åssen i h****** er det mulig å treffe treverket 3 ganger i løpet av en kamp????????????? Nei fy, dette er så trist... 6. plass på tabellen og 12 poeng bak United...................................

Link to comment
Share on other sites

Taper nok en kamp på grunn av sløsing av målsjanser og til tider naivt forsvarspill.

 

Det var vell ikkje noe bombe at Anelka skulle åpne scoringskontoen sin for bolton mot oss.

 

Synes Walcott ikke er der helt enda, han er inn og ut...

men hva skal man forvente, han er 17..

På grunn av at vi ikke kan vinne mot drittlag er dermed gullsjansene over for i år. Jeg hadde ærlig talt trodd at vi kunne utfordre gullet når jeg så på laget i sommer... men nok en gang må vi vente.

 

Men jeg må si at jeg synes vi spiller bra i dag og vi hadde fortjent i hvertfall uavgjort hvis ikke seier.

Og husk, vi spillte uten: gallas, van persie, henry og rosicky...

Link to comment
Share on other sites

Fryktelig skuffende førsteomgang. Feilpasningene florerte og det var veldig stillestående fra oss. I andre kommer vi ut med en helt annen mentalitet og vinnervilje, kjører over bolton, men nok en gang får vi ikke som vi fortjener. Credit til Clichy og Fabregas som jeg mener var arsenals beste. Senderos og Ade var langt ifra den standaren jeg mener vi må ha på disse plassene. Bruk heller Djourou i midtforsvaret. Det var desverre ikke så mange alternativer for Ade idag. Har fortsatt troa på at det kan bli en bra sesong, men da må vi starte å sette sjangsene våre. Jævlig irriterende at Davies fortsatt fikk bli på banen. Jævla svin!

Link to comment
Share on other sites

Til tider bra spill og flott innsats! Jeg er fornøyd med dagens Arsenal. At vi taper mot Bolton er egentlig ikke så galt. Vi ligger bra an i forhold til å klare en plass blant de fire beste. Da er jeg fornøyd!

 

Et ungt lag, som kommer til å bli bedre og bedre med årene.

 

Altså, humøret er på topp og jeg gleder meg allerede til Fulham!

Link to comment
Share on other sites

Men det som var, dårlig var dommerne. De klarte å ødelegge kampen for oss.

 

det andre målet skulle vært annulert, fordi Flamini ble taklet bakfra rett før målet, men det overså dommeren. Det var forresten da Anelka scoret det sinnsyke målet!

 

Det tredje målet skulle vært annulert for offside.

 

Hvor mye uflaks er det mulig å ha i løpet av en kamp??

Tre skudd i treverket. Hvis Arsenal har slik uflaks resten av sesongen kommer dette til å bli trist sorti. Arsenal burde satse alt på cupene, for der har vi store muligheter.

 

Jeg skjønner fortsatt ikke hva Hleb gjorde på benken. Selv om han spilte VELDIG dårlig sa han kom inn

Link to comment
Share on other sites

I mine øyner…

 

Første omgang spiller Arsenal som de altid har gjort mot Bolton. Lar seg herje med og gjør feil på de eneste angrepsvariantene Bolton kan stille med. Trodde virkelig de trente på slikt, men ser ikke sånn ut. Litt rart de brukre uken på å si de er klar for Bolton sin fysiske stil, men likevel klarer å irritere seg nok til å prate på seg gule kort. Unødvendig. Savnet av Gallas merkes. Senderos ser ikke ut til å være helt matchfit enda, og forsvaret var usikkert. I det hele kom ikke Arsenal i gang med noe spill i første. Kanskje ikke alle dommere hadde latt Davies bli på banen? Var vel garantert at Anelka skulle åpne konto mot Arsenal. Første målet får han alverdens tid til å gjøre det han vil, som van der faart i cl tidligere i uka. Altså to mål på elementære forsvarsfeil nok en gang. Story of the season so far. Gilberto bør kanskje komme flere ganger inn i boksen siden han ser ut til å finne seg rom til å angripe ballen. Målet skapte hvertfall spenning for andre omgang. Traff Flamini med noen passninger i dag?

 

Synes at andre omgang er noe helt annet. Da var innsats og spill på plass. Synd det tar en hel omgang og store feil for å komme i gang. Igjen er stolpene på motstander sin side og dette må tære voldsomt på spillerne. Tre tverrliggere som var i veien i kveld? Ventet egentlig på den ene ballen til Anelka som sørget for 3-1. Lite å gjøre med den. Var det Senderos om endte i duell med han? Uansett vet vi vel fra før at det ikke er lett å hamle opp med Anelka når han kommer løs. Ser ut som hele laget sliter med troen på å score mål. Ser liksom ut som om de blir usikkre når de nærmer seg mål og skal avslutte. For meg ser det ut som Adebayor ikke er den spissen vi kanskje trenger. Innsatsen er topp, men han ser litt usikker ut når det gjelder. Walcott spiller en grei kamp. Slet med kortpassningene sine, men han kan sette de fleste forsvarere på baken når han har fått opp farten.

 

Tror Arsenal må handle i januar for å sikre cl til neste sesong. Laget er for ferskt og trenger rutine. Det kan være så mange tallenter som bare det, men unger kan ikke drive laget. Wenger må også erkjenne (noe han sikkert gjør for seg selv) at han feiler i opplegget sitt nå. At han gang på gang forsvarer laget tror jeg ikke nytter i lengden. At Keown er i frankrike som trener er ikke heldig. Han hadde vært gull å ha på treningsfeltet nå. Om disse unødvendige baklengsmålene ikke tar slutt kan en se langt etter cl neste sesong.

 

Fryktelig skuffende nok en gang. Litt ventet egentlig, men laget skal ha skryt for innsatsen i andre omgang. De er nok rimelig skuffet og forbannet over forsvarsfeil og tverrliggere. Plager meg å se at Bolton nok en gang klarer å vinne mot Arsenal på samme vis som altid. Vi er omtrent det eneste laget som ikke får til noe mot dem (spurs sliter vel med dem og). De viste hva de gikk til i dag, og ødela mye for seg selv i første omgang. Gidder ikke si noe om måten de spiller på. Den kjenner alle.

 

Up the Arse

Link to comment
Share on other sites

Stolpeskudd, uflaks, dårlig press i forsvar....derfor taper vi 3-1.

 

Jeg faktisk ikke vi ble kjempa ut av stilen i dag. Etter litt slapp innsats i 1.omg. kommer de ut på der og gjør en fantastisk 2.omg....offensivt vel å merke, men marginene foran mål har rett og slett reist på ferie.. det er en gjenganger i år dette.

Virker som ketchup effekten aldri kommer heller... :(

 

Men det som feller oss er det utrolige slappe presset på ballfører og i hodedueller i forsvar.

 

- Vi slippet inn som vanlig et mål på dødball. Og som ofte før...helt i starten av kampen.

 

- Lehmann må redde på streken i 2.omg...på en dødball naturligvis...etter at Bolton ble rundspilt i 20 min. først. Altså....forsvaret kan ikke å markere og være aggresive nok i dueller. I tillegg går stopperne og backene for lett på fintene og selger seg gang på gang.

Da hadde ikke Bolton vært borti ballen nesten i hele 2.omg. og har ikke noe spill, men de får likevel to kjempesjanser.

 

- Hvorfor går ingen på og blokkerer eller takler Anelka på 2-0 målet?? Kan ikke bare rygge og la spissene skyte. Et fint mål, men han får all verdens av tid også da.

 

- 3-1 målet var offside, men også der dårlig organisering i forsvar. Hvor er balansen? Og en Senderos som ikke er kjapp nok naturligvis.

 

Jeg syns det må skjerpes og trenes på organisering og aggresivtet i forsvar.

Vi har gode forsvarere, men hva hjelper det når de gjør samme feilene hver gang? Dette holder ikke.

 

For meg er det helt utrolig at Bolton er på 3. plass. Jeg syns de er et tvers gjennom et møkkalag som av en eller annen grunn får pirket med seg mange poeng. Men de kan jo ikke spille fotball!?!

 

Men dette var jo ikke akkurat noe overraskelse. Skjer jo hver gang Arsenal besøker Reebok.

 

Som jeg har trodd hele tiden blir det å kjempe om CL-plass. Vi vinner ikke noe ligagull.

 

Blæææææ! :D

Link to comment
Share on other sites

Gutter mot mannfolk dette her. De har avsluttere noe vi desverre ikke har. Til tross for tre i stanga og størst ballinnehav så vinner laget som er taktisk bedre.

 

Spillerbørs:

 

Lehmann står muligens litt for langt ute ved to null målet men har en feberredning..........................7

Eboue varierer mye men er en av våre bedre i dag. Enkelte gode kombinasjoner med Walcott.........6

Toure er god i dag. Bryter flere gode Bolton forsøk og duellster.k..................................................7

Senderos er ujevn. Takler så det suser men er treg uplassert og dårligere enn Djourou...................5

Clichy er mye bedre enn mot Hamburger SV. Enda litt bedre innlegg så er vi der........................... .7

Walcott er utvilsomt ett stort talent men varierer fra elendig til superb.............................................6

Flamini er desverre ikke god nok i dag. Om han noen gang vil bli det er jeg usikker på.....................5

Fabregas er som ei berg og dalbane... opp og ned... mest ned. Skuffer stort også i dag....................5

Gilberto er min mann i dag. Går inn i krigen og er vår beste. Gode pasninger og driv........................8

Ljungberg vil mer enn han får til. Hans heading i treverket fortjente bedre skjebne. Godkjent............7

Adebayor er alldeles helt elendig. "nuff said"..................................................................................4

 

Reservene får i oppgave og redde ett synkende skip og skal slippe å få poeng

 

Vi må desverre innse at kampen om gull er forsvunnet i god tid før jul. :D

Link to comment
Share on other sites

Til tider bra spill og flott innsats! Jeg er fornøyd med dagens Arsenal. At vi taper mot Bolton er egentlig ikke så galt. Vi ligger bra an i forhold til å klare en plass blant de fire beste. Da er jeg fornøyd!

 

Et ungt lag, som kommer til å bli bedre og bedre med årene.

 

Altså, humøret er på topp og jeg gleder meg allerede til Fulham!

 

Ganske enig. 2 omgangen var bra, og de vant dueller og kom til gode sjanser. Nok en kamp der vi ikke er særlig heldige (3 stolpeskudd). Walcott gjorde mye bra, men hadde endel passninger i siste fase som ikke gikk til medspillere. Synes dommeren har endel dårlige avgjørelser når han gir Ljungis gult kort for at han protesterer for at han blir taklet med knottene først. Davies burde absolutt få RØDT!!!. Hadde det vært en Arsenal spiller tror jeg det røde hadde kommet opp av lomma.

 

Hvorfor blir det spilt ut på sidene når spiller har rom og god sjanse til å skyte like utenfor 16 - meter?

Tror nok at det blir tredje plass på oss, men neste sesong kan effektiviteten være forbedret.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...