Jump to content

2006.11.18 Newcastle United H


Andain

Recommended Posts

Leser på Arsenal.com at BAptista har trent godt de siste ukene og kan få en start i morgen.. HAdde vært moro :-|

Jeg gleder meg virkelig til å se Julio i fullt slag, veldig synd at han ble skadet, gleder meg til han kommer i form, håper han kommer seg inn i første elleveren også, stå på the Beast!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 106
  • Created
  • Last Reply

Vi skal ikke ta lett på Newcastle, de har ikke hatt noe god start.. men det er mye på grunn av at de alltid har viktige spillere skadet.

Hvis de hadde hatt sin beste ellver så hadde de lugget topp seks nå tipper.

 

Det blir også vanskelig uten Silva, jeg håper virkelig på at Julio starter.

Men Julio er jo en offensiv spiller så om han klarer Bert sin jobb er vell usikkert men kansje vi flytter Flamini ned der.

Wenger er også usikker på om han skal bruke Titi på grunn av det tette programmet. Så det skal bli interresant ossen lag han starter med i morgen.

 

jeg tipper dette blir laget:_

Jens

Eboue Kolo Gallas Clichy

 

Hleb Cesc Flamini Julio Van Persie

 

Ade

almunia, senderos, song, Walcott, Henry

 

Hvis vi tar ledelsen er jeg sikker på seier, men hvis Newcaste tar den blir det heller vanskelig..

Link to comment
Share on other sites

Til denne kampen har jeg en riktig god følelse. Arsenal`s "problemer" tidligere i år, har ligget på det mentale plan. Vi har dominert samtlige kamper, kanskje med untak av West Ham matchen. Uttellingen, spesillt på Ashburton, har vært dårlig.

Kampen mot Liverpool kan bli det vendepunktet mange mener må komme. Vår første store skalp på hjemmebane og ett mer kynisk Arsenal-lag.

 

For Newcastle peker pila kun en vei, nedover. Omslaget vil nok komme men det skjer ikke lørdag.

Arsenal tar sin andre klare seier på rad. Det garanterer jeg :angry:

 

tror og håper du har rett :)

 

men siden du garanterer det hele, så har jeg en høne og plukke med deg hvis det går til helvete ;) :D

 

de har noen gode spillere i parker, duff og emre, men dette skal være klar seier til oss!!

 

med tanke på mobbing på jobben, så er dette årets viktikste kamp da jeg jobber med en newcastle suporter som er så irriterende at det er helt jævlig, klarer og få meg forbanna med fotball-snakk selv om laget hans ligger på nedrykk :lol:

Link to comment
Share on other sites

Etter kampen sist helg. sitter jeg med en god følelse inne i meg... Vi vinner 3-0

 

Henry 2

v. Persie 1

 

Laget jeg trur vi komme til å starte med:

 

Lehmann

 

Eboue Toure Gallas Clichy

 

Hleb Fabregas Flamini Walcott

 

Henry v. Persie

 

Amunia, Ade, Senderos, Baptista og Alierdere på benken.

Link to comment
Share on other sites

Arsenal:

Lehmann, Eboue, Toure, Gallas, Clichy, Hleb, Fabregas, Julio Baptista, Flamini, Van Persie, Adebayor.

 

Innbyttere:

Almunia, Senderos, Henry, Song Billong, Walcott.

 

Newcastle:

Given, Taylor, Bramble, Moore, Ramage, Solano, Butt, Parker, Duff, Dyer, Martins.

 

Innbyttere:

Harper, N'Zogbia, Rossi, Milner, Sibierski.

Link to comment
Share on other sites

ÆSJ! Newcastle stiller med et meget sterkt lag! Med den mdtbanen og angrepet skulle man ikke trodd at de lå der de gjør nå. Given er også tilbake. Håper det ikke snur for dem enda :angry:.

 

Herlig å se at the BEEEEEEAAAAASSSSST starter

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...