Jump to content

2006.11.18 Newcastle United H


Andain

Recommended Posts

Arsenal - Newcastle

Emirates Stadium, Lørdag 18 November, klokken 16:00

 

Lagoppstilling:

Arsenal:

-

 

Newcastle United:

-

 

Dommer:

 

TV kanaler:

 

TV / Radio streams:

ESPN Asia

 

Nedlastning av de ulike stream programmene:

PPLive | PPLive Synecast | SoPCast | Coolstreaming Media Center | PPStream | Tvkoo | TVAnts

 

Skader/suspendert/utilgjengelig:

 

Før avspark

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 106
  • Created
  • Last Reply

denne kampen tror jeg vi vinner lett, det er et Newcastle lag som ikke er i form for tiden og det er på emirates vi møter dem, vi har begynt og spille god fotball og har til tider hvist publikum at vi kan spille god fotball der, så denne tror jeg vi vinner ganske så lett, men det er målene som teller og vi har ikke klart og putte så mange i jevne matche.... tror vi vinner lett.

Link to comment
Share on other sites

Som hleb91 sier er ikke newcastle i form, sist spilte de uavgjort hjemme mot Charlton. Dette laget må vi slå for å henge med i gullkampen. Fortsetter vi å produsere sjanser i massevis er jeg sikker på at vi vinner. 3-0 Henry 2 og Adebayor.

Link to comment
Share on other sites

Denna kampen sitter jeg på Emirates stadium!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! YAHOOOOOOOOOO! Dette skal også bli en kul mathc! Kommer til å banke skiten ut av Newcastle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (sorry språket, gleder meg bare noe het sinsykt!

Link to comment
Share on other sites

Innen vi møter dett laget har de enten fått en ny trener, eller så har Newcastle kommet tilbake i form. På papiret skal Newcastle kjempe om top 5, men de får ikke ut potensialet sitt. Oppgjørene mot kråkene fra nord er alltid tette, men jeg tror på en ettmålseier til oss.......

 

EDIT: Det virker som at Roeder har fått uventet mye tillit. Så dette skal gå greit - så lenge vi ikke får mange skader under landslagsoppholdet!!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror arsenal vinner konfertabelt 2-0 hjemme på emirates! Håper noen unggutter for prøve seg idag! Med det mener jeg Denilson, Djourou og Walcott.. og muligens Alidiere kan få prøve seg på slutten av kampen! :angry:

Walcott er ute med skade etter landskampen. Hvis det er noen av ungguttene som får matchtrenig, så tror jeg det er Senderos. Uansett synes Flamini fortjener litt spilletid med tanke på hans gode kamp mot Liverpool......

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror arsenal vinner konfertabelt 2-0 hjemme på emirates! Håper noen unggutter for prøve seg idag! Med det mener jeg Denilson, Djourou og Walcott.. og muligens Alidiere kan få prøve seg på slutten av kampen! :angry:

Walcott er ute med skade etter landskampen. Hvis det er noen av ungguttene som får matchtrenig, så tror jeg det er Senderos. Uansett synes Flamini fortjener litt spilletid med tanke på hans gode kamp mot Liverpool......

 

 

åja, selfølgelig :lol: Skrev det i farten.. Enig i at Senderos og Flamini for spilletid :o

Link to comment
Share on other sites

ser at Bramble er tilbake for gjestene...! :angry: :lol:

 

dette blir himmel eller helvete. Enten følger Arsenal opp effektiviteten fra kampen mot Pool, og gruser Newcastle, eller så er det tilbake til gamle synder, der Arsenal skaper 20+ sjanser, og Newcastle kanskje en, som de i så fall scorer på. Newcastle-forsvaret kommer til å spille sin beste kamp noen gang, delvis fordi Arsenal-angrepet gjør dem gode. I såfall er forventet sluttresultat 1-1, 0-0 eller 0-1...

Link to comment
Share on other sites

Shay Given ble kåret til årets beste keeper i fjor. Heldigvis er han met sannsynlig ikike klar , men de har en meget god reservekeeper i Harper. Heldigvis kan man ikke si det samme med forsvaret :( Bramble ser ut til å være tilbake, mens baba er skada. Parker får en stor oppgave foran seg :lol:. Ameobi kommer forøvrig til å starte på topp - til tross for at han må knaske smertestillende for å i det hele tatt klare å loffe litt rundt på banen :angry:

 

Jeg synes synd på newcastle-fansen, for den stallen newcastle har er egentlig meget god. Men Roeder klarer på en eller annet syk måte å rote det til. Jeg tror det kan bli et stygt resultat. Mye pessimisme på newcastle-forumene før denne kampen :o

Link to comment
Share on other sites

Baptista og Lehmann er tilbake mens Gilberto har dratt til Brasil av familiære årsaker.. Dermed tror og håper jeg laget som slår N'Castle 4-0 blir:

 

------------Lehmann-------------

 

Eboue--Toure--Gallas--Clichy--

 

Hleb--Denilson--Rosicky-Walcott

 

---Adebayor--Henry©----------

 

Håper Wenger sparer Cesc. Han har virket sliten de siste kampene og fortjener en pause..Tror vel sånn egentlig at vi får se Flamini istedet for Denilson men hadde vært moro å fått sett den unge brassen i aksjon. Håper også vi får se Baptista etterhvert.

 

Som sagt; Tipper 4-0. Henry (2), Rosicky og Walcott putter målene :angry:

Link to comment
Share on other sites

Baptista og Lehmann er tilbake mens Gilberto har dratt til Brasil av familiære årsaker.. Dermed tror og håper jeg laget som slår N'Castle 4-0 blir:

 

------------Lehmann-------------

 

Eboue--Toure--Gallas--Clichy--

 

Hleb--Denilson--Rosicky-Walcott

 

---Adebayor--Henry©----------

 

Håper Wenger sparer Cesc. Han har virket sliten de siste kampene og fortjener en pause..Tror vel sånn egentlig at vi får se Flamini istedet for Denilson men hadde vært moro å fått sett den unge brassen i aksjon. Håper også vi får se Baptista etterhvert.

 

Som sagt; Tipper 4-0. Henry (2), Rosicky og Walcott putter målene :angry:

 

er ikke Rosicky skadet?

Link to comment
Share on other sites

Baptista og Lehmann er tilbake mens Gilberto har dratt til Brasil av familiære årsaker.. Dermed tror og håper jeg laget som slår N'Castle 4-0 blir:

 

------------Lehmann-------------

 

Eboue--Toure--Gallas--Clichy--

 

Hleb--Denilson--Rosicky-Walcott

 

---Adebayor--Henry©----------

 

Håper Wenger sparer Cesc. Han har virket sliten de siste kampene og fortjener en pause..Tror vel sånn egentlig at vi får se Flamini istedet for Denilson men hadde vært moro å fått sett den unge brassen i aksjon. Håper også vi får se Baptista etterhvert.

 

Som sagt; Tipper 4-0. Henry (2), Rosicky og Walcott putter målene :angry:

 

er ikke Rosicky skadet?

Rosicky OG Walcott. Vi får heller satse på at BAPTISTA putter :lol:

Link to comment
Share on other sites

Baptista og Lehmann er tilbake mens Gilberto har dratt til Brasil av familiære årsaker.. Dermed tror og håper jeg laget som slår N'Castle 4-0 blir:

 

------------Lehmann-------------

 

Eboue--Toure--Gallas--Clichy--

 

Hleb--Denilson--Rosicky-Walcott

 

---Adebayor--Henry©----------

 

Håper Wenger sparer Cesc. Han har virket sliten de siste kampene og fortjener en pause..Tror vel sånn egentlig at vi får se Flamini istedet for Denilson men hadde vært moro å fått sett den unge brassen i aksjon. Håper også vi får se Baptista etterhvert.

 

Som sagt; Tipper 4-0. Henry (2), Rosicky og Walcott putter målene :angry:

 

er ikke Rosicky skadet?

Rosicky OG Walcott. Vi får heller satse på at BAPTISTA putter :lol:

Oi.. Tydeligvis sløv på denne torsdagskvelden.. Da går nok Cesc og Flamini inn for de to og Hleb og Baptista putter istedet :o

Link to comment
Share on other sites

lehmann

eboue-toure-gallas-clichy

hleb-cesc-denilson-flamini

ade-henry

 

subs: baptista, almunia, djourou, senderos, RvP

 

tror det blir 5-1, etter 3 mål av henry, et av ade og denilson faktisk(har en følse av at han blir en kjempehelt i arsenal :angry: )

Link to comment
Share on other sites

lehmann

eboue-toure-gallas-clichy

hleb-cesc-denilson-flamini

ade-henry

 

subs: baptista, almunia, djourou, senderos, RvP

 

tror det blir 5-1, etter 3 mål av henry, et av ade og denilson faktisk(har en følse av at han blir en kjempehelt i arsenal :-| )

 

Kunne tenkt meg å se laget du har satt opp, og jeg har også en god følelse av at Denilson kan bli en bra spiller for arsenal. Flameni bør fortsette og Baptista bør få litt mer spilletid! Venter bare på å se om han kan bli den spilleren Wenger føler han kan bli..

Tipper dette laget:

 

Lehman

Eboue - Toure - Gallas - Clichy

Hleb - Fabregas - Flameni - Ljungberg

Van Persie - Henry

Link to comment
Share on other sites

Håper på dette laget:

 

Lehmann

 

Ebouè--Tourè--Gallas--Clichy

 

Hleb--Flamini--Fabregas--van Persie

 

Adebayor---Henry

 

Subs: Almunia, Senderos, Denilson, Aliadiere, Baptista

 

Med dette laget vinner vi 4-0 Henry 2, Tourè 1, van Persie 1.

 

Vi fortsetter forhåpentligvis slik vi gjorde mot Liverpool, og utnytter sjansene våre, men hvis vi gjør slik vi gjorde mot Everton, blir det sikkert 1-1 eller 0-0.

 

Ljungberg er ute, bare så dere vet det.

Link to comment
Share on other sites

Til denne kampen har jeg en riktig god følelse. Arsenal`s "problemer" tidligere i år, har ligget på det mentale plan. Vi har dominert samtlige kamper, kanskje med untak av West Ham matchen. Uttellingen, spesillt på Ashburton, har vært dårlig.

Kampen mot Liverpool kan bli det vendepunktet mange mener må komme. Vår første store skalp på hjemmebane og ett mer kynisk Arsenal-lag.

 

For Newcastle peker pila kun en vei, nedover. Omslaget vil nok komme men det skjer ikke lørdag.

Arsenal tar sin andre klare seier på rad. Det garanterer jeg :-|

Link to comment
Share on other sites

Trur det blir eit stort tap å mista Gilberto til denne kampen. Det blir spennande å sjå kven erstattaren hans blir. Eg fryktar at det blir Song, men la oss krysse fingrar og tær for at det ikkje skjer. Vil sjå dette laget:

 

Lehmann

 

Eboue - Gallas - Toure - Clichy

 

Hleb - Fabregas - Flamini - van Persie

 

Adebayor - Henry

 

Benken: Almunia, Senderos, Denilson, Ljungberg, Baptista

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...