Jump to content

2006.10.22 Reading B


Andain

Recommended Posts

  • Replies 110
  • Created
  • Last Reply

Denne kampen blir tøff nok.

Syns Chelsea...igjen...hadde flaks mot Reading forrige helg. Med unntak av keeperne da...hehe

Det vanlige deflection-målet på frispark og stolpeskudd i mot.

 

Tror nok presisjonen i spillet vårt må heve seg etter hva vi så mot Moskva og gjerne være litt mer aggresiv i duellene. Nå er vel temperatur og banen heldigvis bedre denne gangen, så det bør være mulig å cruise inn 3 poeng her.

 

Nevnes flere steder at Senderos kanskje er tilbake i troppen, men hvor skal egentlig han spille?

Tipper Clichy starter på venstreback nå og Gallas midtstopper. Hoyte tror jeg får fortsette på høyreback.

Da har vi Djourou på benken, så jeg ser ikke for meg at Senderos er med i det hele tatt til til denne kampen.

Jeg syns Djourou er generelt bedre enn Senderos så jeg blir overrasket hvis godeste Johan blir skjøvet ut i "kulda" i kampene mot jul. Han har spilt bra hittil denne sesongen og hvordan skal en kamprusten og alltid for treig Senderos kunne spille seg inn på førstelaget nå?

Toure og Gallas er jo i mine øyne helt klart førstevalgene, Djourou som 3. valg og Senderos nr. 4.

 

Plutselig har vi kjempedekning i forsvar! Nice ;)

 

Resultat:

Reading-Arsenal 1-2

Link to comment
Share on other sites

Hadde likt å sett Van Persie på topp sammen med Adebayor i denne kampen. Det virker som om stjernespillerne rundt omkring i verden er i en slags dvale for tiden. Ronaldinho spilte forferdelig mot Chelsea og Henry har ikke vært god i år. Virker som om han er litt uinspirert og har liksom ikke trua på det han gjør.

 

Pleier å være sånn i sesongene etter vm.

Link to comment
Share on other sites

Hadde likt å sett Van Persie på topp sammen med Adebayor i denne kampen. Det virker som om stjernespillerne rundt omkring i verden er i en slags dvale for tiden. Ronaldinho spilte forferdelig mot Chelsea og Henry har ikke vært god i år. Virker som om han er litt uinspirert og har liksom ikke trua på det han gjør.

 

Pleier å være sånn i sesongene etter vm.

 

Enig. Å benke Henry uansett om det er mot Reading eller Real Madrid er høl i hue... Håper på dette laget:

 

Lehmann

 

Hoyte Gallas Toure Clichy

 

 

 

Ljungberg Denilson/Hleb Fabregas Rosicky

 

 

Baptista

Henry

Link to comment
Share on other sites

Dette blir en meget vanskelig kamp. Og jeg er pessimistisk. Reading er gode hjemme, har mange gode spillere, faktisk mange ex-Arsenal spillere. "Normalt sett" skal dette være seier, men blir så absolutt ikke lett. Vi må heve oss betraktelig etter Moskva kampen. Håper Clicky spiller fra start, trenger Gallas i midten sammen med Toure. Høyresiden går vel til Hoyte, gjør han ikke bra kamp idag, så er Hoyte så godt som avskrevet fra å bli fast Arsenal spiller for min del. Han må gjøre det bra nå. Og Arsenal må vinne.

 

Satser ellers på dette laget:

 

-----------Lehmann------------

Hoyte--Kolo------Gallas--Clichy

Hleb--Fabregas--Gilberto--Rosicky

----------RvP----------Henry--------

 

Innbyttere: Almunia, Adebayor, Djourou, Walcott, Baptista.

Link to comment
Share on other sites

Eg er uenig med dei som meiner Walcott skal starte denne kampen. Reading er meget tøftspelande og ein alvorleg skade på Walcott kan føre til at han stagnerer. Syns laget skal bli slikt:

 

Lehmann

 

Hoyte - Toure - Gallas - Clichy

 

Hleb - Fabregas - Gilberto - Rosicky

 

Adebayor - Henry

 

Subs: Almunia, Djourou, Flamini, Walcott, van Persie

Link to comment
Share on other sites

håper på dette jeg:

 

 

Lehmann

 

Gallas - Toure - Djourou - Clichy

 

Hleb - Fabregas - Gilberto - Rosicky

 

Adebayor - Henry

 

Subs: Almunia,Hoyte Djourou, Flamini, Walcott, van Persie

 

må jo være bedre og få gallas over på høyre i og med at han er høyrebeint, starte med Ade i og med at han er stærkest, men vist det ikke funker må RVP i i pausen...

 

skulle likt og sett The Beast i denne men han blir vel ikke klar!!

 

føler litt at denne kampen må vinnes hvis vi skal håpe på seriegull...

 

har troen på at Reading møter veggen her :genius: :)

Link to comment
Share on other sites

Dette blir en vanskelig kamp, som jeg tror vi vinner 1-0 etter stort Arsenal press gjennom hele kampen.

Je hadde blitt glad vi laget er slik i morra:D:

-----------Lehmann------------

Hoyte--Toure------Gallas--Clichy

Hleb--Fabregas--Gilberto--Rosicky

------Walcott-------Henry--------

Link to comment
Share on other sites

håper på dette jeg:

 

 

Lehmann

 

Gallas - Toure - Djourou - Clichy

 

Hleb - Fabregas - Gilberto - Rosicky

 

Adebayor - Henry

 

Subs: Almunia,Hoyte Djourou, Flamini, Walcott, van Persie

 

må jo være bedre og få gallas over på høyre i og med at han er høyrebeint, starte med Ade i og med at han er stærkest, men vist det ikke funker må RVP i i pausen...

 

skulle likt og sett The Beast i denne men han blir vel ikke klar!!

 

føler litt at denne kampen må vinnes hvis vi skal håpe på seriegull...

 

har troen på at Reading møter veggen her :genius: :)

Er helt enig i laget til pacman her. Gallas på høyre i stedet for Hoyte og Ade på topp for v.PErsie. Dette blir en hard og intens kamp hvor forsvaret ikke kan drite seg ut og da har jeg mer tro på Gallas på høyre istedet for HOyte. Dette blir sikkert mye dueller også og der er Ade bedre enn RObin. BAptista hadde det nok også vært moro å sett her men han er tydeligvis skadet ennå.

 

GLeder meg veldig!

Link to comment
Share on other sites

Likte forslaget til Pacman:

 

Lehmann

Gallas - Toure - Djourou - Clichy

Hleb - Fabregas - Gilberto - Rosicky

Adebayor - Henry

 

Kunne ha vært spennende å se Clichy fra start, samtidig som Gallas går over på motsatt side. Ellers tror jeg Adebayor passer bedre enn van Persie i denne kampen.

 

Noen lett kamp blir det ikke. Håper at vi klarer å spille bra i denne tøffe bortekampen.

 

2-1 til Arsenal

Link to comment
Share on other sites

Ahh...my bad! Tenkte ikke helt.. satt litt i egne tanker når jeg skrev.

 

Altså kommer Hoyte inn der istedenfor Eboue.

 

EDIT:

Nei, hva er det jeg skriver? Har tenkt helt feil på den første.

Dette er det endelige laget fra min side:

 

Lehmann

Hoyte-Toure-Gallas-Clichy

Freddie-Gilberto-Cesc-Rosicky

Adè-Henry

Link to comment
Share on other sites

Ahh...my bad! Tenkte ikke helt.. satt litt i egne tanker når jeg skrev.

 

Altså kommer Hoyte inn der istedenfor Eboue.

 

EDIT:

Nei, hva er det jeg skriver? Har tenkt helt feil på den første.

Dette er det endelige laget fra min side:

 

Lehmann

Hoyte-Toure-Gallas-Clichy

Freddie-Gilberto-Cesc-Rosicky

Adè-Henry

Ljungberg er vel også skada.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...