Jump to content

2006.10.22 Reading B


Andain

Recommended Posts

Reading - Arsenal

Madejski Stadium, Søndag 22 Oktober, klokken 17:00

 

Lagoppstilling:

Reading:

-

 

Arsenal:

-

 

Dommer:

Alan Wiley (Staffordshire)

 

TV kanaler:

Alfa TV

ART Sport 4

Canal+ Deporte 1

Canal+ Sport (D/F/S/N)

Diema+

Premiere Sport Portal

SKY Calcio 9

SKY Sports Italia 3

SKY Sports 1 (UK)

SKY Sports HD 1

Sport 2 (Hun)

TPS Star

 

TV / Radio streams:

ESPN Asia

Guangdong (GDTV-Sport)

Guangdong (GDTV-Sport)

Guangzhou

Guangdong (GDTV-Sport)

Guangdong (GDTV-Sport)

Sandong Sport (SDTV-Sport)

 

Nedlastning av de ulike stream programmene:

PPLive | PPLive Synecast | SoPCast | Coolstreaming Media Center | PPStream | Tvkoo | TVAnts

 

Skader/suspendert/utilgjengelig:

 

Før avspark

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 110
  • Created
  • Last Reply

Dette blir en meget vanskelig kamp. Tror vi skal si oss fornøyd med ett poeng her.

Tja, vil nok seie meg litt uenig der. Viss Arsenal skal ta seriegull i år, må slike bortekampar vinnes. Vanskelig kamp blir det garantert i tillegg har me nettopp vært i Russland når denne speles, men ein seriemester skal slå Reading borte.

Link to comment
Share on other sites

Dette blir en meget vanskelig kamp. Tror vi skal si oss fornøyd med ett poeng her.

Tja, vil nok seie meg litt uenig der. Viss Arsenal skal ta seriegull i år, må slike bortekampar vinnes. Vanskelig kamp blir det garantert i tillegg har me nettopp vært i Russland når denne speles, men ein seriemester skal slå Reading borte.

 

de stiller ikke med alle de beste mot moskva da :huh:

Link to comment
Share on other sites

Dette er en viktig kamp. Vi må finne vinnersporet og få flyten igjen etter tapet i russland og tildels dårlig spill. Reading borte er ingen lett kamp, men jeg tror gutta skal 'hevne' tapet for CSKA og hever seg mange hakk. Jeg håper Clichy spiller fra start. Han viste ved innhoppet i moskva at han har mye å tilby offensivt med farten sin. Og med William i midten, så ser forsvaret solid ut...kanskje bortsett fra hoy(te)residen da.... :blink:

Håper Hleb starter, selv om han fallt tilbake til gamle synder i kulda. Viktig at han finner tilbake til flyten han har vist hittil i år, og han kommer nok sterkere tilbake. Hadde likt å se Theo fra start, men tror nok han starter på benk og får med seg ett innhopp. Rosicky har vært en viktig spiller så langt og er en viktig drivkraft i laget. Han har erstattet Bobby på en utmerket måte og starter nok på venstre. Ade starter nok på topp med Titi. Han har viktig duellkraft som trengs i slike kamper. Skulle likt å se Baptista sentralt i midten sammen med cesc, men er jo skadet, så det blir nok Gilberto som fortsetter der. Han har jo en del å gå på fra forrige kamp sammen med cesc, men måtte akkurat den kampen ligge ned-snødd i en av Roman's skitne bakgater og at The Gunners finner tilbake til sitt gamle jeg! Dette skal gå!! C'mon you Gunners!!

Link to comment
Share on other sites

vi må passe på nå eller så blir det poom i mål.. Vis lehmann går ut med kraniebrudd og Almunia med tunga i halsen så kan det bli vanskelig..neida:P

 

Det blir nok en rimelig lett match. men vi må ikke undervirdere spillerne i Reading. Laget går jo på hardt arbeid og god selvtillit så det kan også bli vrient. gleder meg

Link to comment
Share on other sites

Dette blir en meget vanskelig kamp. Tror vi skal si oss fornøyd med ett poeng her.

Hva i alle dager mener du med det?

Hvis vi skal ta gull, nytter det ikke med uavgjort mot Reading! :D

Ærlig talt altså....

 

Hehe, litt realisme er nok greit å ha... Ærlig talt altså :)

 

I teorien så er det ikke realisme å skrive at Arsenal FC skal være fornøyd med uavgjort mot nyopprykkede Reading.

Link to comment
Share on other sites

Hadde likt å sett Van Persie på topp sammen med Adebayor i denne kampen. Det virker som om stjernespillerne rundt omkring i verden er i en slags dvale for tiden. Ronaldinho spilte forferdelig mot Chelsea og Henry har ikke vært god i år. Virker som om han er litt uinspirert og har liksom ikke trua på det han gjør.

Link to comment
Share on other sites

Helt åpen kamp som Arsenal bør vinne om vi skal ha forhåpninger om å holde koken på toppen. Jeg mener vi er i god form, og tror også at vi har kommet et steg videre fra i fjor. Spesielt når det kommer til styrke.

 

Jeg tror ikke vi vil tape like mye poeng i år på at vi er for svake ifht motstanderen. Vi er blitt sterkere!!!

 

Reading taper med to mål mot et fremadstormende Arsenallag!

Link to comment
Share on other sites

satser på dette laget :D

 

 

 

Lehman

 

Hoyte/Djouro - Toure - Gallas - Glichy

 

Walcott - Fabregas - gilberto/denilson - Rosicky

 

Adebayor - Henry

 

hadde vært fabelaktig om hoyte ikke spiller, alt blir så utrygt bak der. toure eller Djouro klarer den jobben. Håper egentlig at Edmilson får sin debut i stedet for feilpassnings gilberto. Van Persie bør hvertfall ikke starte!! Tenker Hleb starter i stedet for Theo, men det er lov å håpe.

 

Vi trenger denne seieren!!

Link to comment
Share on other sites

satser på dette laget :D

 

 

 

Lehman

 

Hoyte/Djouro - Toure - Gallas - Glichy

 

Walcott - Fabregas - gilberto/Edmilson - Rosicky

 

Adebayor - Henry

 

hadde vært fabelaktig om hoyte ikke spiller, alt blir så utrygt bak der. toure eller Djouro klarer den jobben. Håper egentlig at Edmilson får sin debut i stedet for feilpassnings gilberto. Van Persie bør hvertfall ikke starte!! Tenker Hleb starter i stedet for Theo, men det er lov å håpe.

 

Vi trenger denne seieren!!

 

Er vel Denilson han heter? B)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...