Jump to content

2006.10.22 Reading B


Andain

Recommended Posts

  • Replies 110
  • Created
  • Last Reply

OI! Toure ligger nede. Tar seg til korsryggen! Har han noen gang hatt en skade der før?

 

4 - 0 Henry straffe etter Fabregas ble felt i stor fart av keeperen. Henry setter ballen sikkert ved stanga!

 

Rosicky alene med keeperen og runder han - tror Mozart, men keeper f¨år en hånd på ballen likevel :)

Link to comment
Share on other sites

Der var kampen ferdig! Vi vant fortjent, selv om 0 - 4 kanskje ikke gir det beste bildet av kampen. Likevel gjør vi en strålende kamp, og selv om vi dabber av etter byttene kan vi se framover mot neste kamp med stor selvtillit. Jeg synes synd på Rosicky som ikke får scort, han sliter med det samme som Hleb gjorde i begynnelsen :) Uansett hever hele laget seg, og Gilberto gjør ikke feilpasninger før et stykke ut i andre omgang. I år blir det trofeer på oss!

Link to comment
Share on other sites

Moro å se potensialet i Walcott! Veldig veldig moro!

 

Walcott var vel borti ballen et par ganger, men han virker ikke helt komfortabel på høyrekanten. Må si at hele laget spilte fantastisk idag og selv om Henry spilte på halv maskin idag hadde han et par geniale pasninger. Hleb, Rosicky og Fabregas spilte alldeles strålende idag! Det var 2-3 løp i bakrommet hele tiden.

Link to comment
Share on other sites

Imponerende seier! Vi har full kontroll og kjører over Reading. Det ser man jo til tider når de ligger med ti mann på egen halvdel når vi har ballen og leder 3-0...

 

Syns alle jobbet veldig bra i dag og Cesc viser nok en gang hvor rolig og sinnsykt bra han er. Av og til er det to-tre spillere rundt han, og man skulle tro han skulle bli stressa, men han er rolig og spiller en god ball til noen som er helt fri.

Link to comment
Share on other sites

Nøkkelen til seier i dag var at sentrallinja vår klarte seg, noe de gjorde til de grader. Toure var sikker bak, selv om vi var heldige som ikke slapp. Lehmann stod for mange gode redninger. Framover på banen gjør Fabregas en strålende kamp og gjør i mine øyne sin beste kamp i år. På toppp stråler Henry. Det at Hleb og Rosicky også har en fantastisk kamp, bidrar til at vi får bedre spill på kantene, noe som var tilfelle i dag. Vanskelig å se hvem var banenes beste av Henry, Hleb og Fabregas, men de var i alle fall alle 3 i verdensklasse i dag. Hoyte viser også stor forbedring. Djourou har noen små tabber, men er generelt veldig god. Gilberto gjør en veldig god jobb, intill innbyttene da tempoet vårt går ned og vi begynner å trille ball. Flere unødvendige ballmiss, men er som alltid god defensivt.

 

På tirsdag er det mikkemus-cup, mens på lørdag venter det en stor nøtt: Everton som har overbevist med stort. Johnson og Arteta (eller hvordan det skrives) har vært ekstremt gode for sin nye klubb. Men med slik spill som vi viste i dag har jeg tro på seier!!

Link to comment
Share on other sites

Bra kamp idag av alle spillerene.En som imponerer meg mere for hvær kamp er Djourou,synes han har mye av det som en god forsvarspiller skal ha.

I tillegg så virker det som om han har lagt på seg mye muskler det siste året,han begynner virkelig å virke

som en solid kar der bak,å får han fortsette å spille så har vi en kjempe stopper iløpet av få år(tipper jeg)

Link to comment
Share on other sites

Herlig!!! Nok en seier!!! Teller 5 seiere på rad i serien nå jeg og det er bra..

13-1 i målforskjell på de fem siste sier sitt.

 

Reading så ikke akkurat ut som et Premier League lag heller,

men en middelmådig Championship klubb. Hadde de forresten ballen de siste 10 minuttene?

Er ikke mange av spillerne våre som var dårlige i dag.. De fleste var gode i dag for ikke å si alle.

Vi skal vinne serien i år, å det gjør vi, tror jeg da! Vi må bare fortsette med det vi gjør, så går det greit..

Og Henry er tilbake for fullt, han tar toppscorer tittelen i år, som vanlig.

Link to comment
Share on other sites

Jeg må bare le når jeg ser at Fabregas bare får 6 på de tåpelige børsene til dagbladet og nettavisen. Videre var det bare Henry som fikk 8 på laget vårt. Man U fikk flere spillere 8, uten at jeg kan si at de imponerte meg så mye! Trynefaktor og atter trynefaktor.

Link to comment
Share on other sites

noen som har målene??

fikk bare sett 1.omg, måtte gå rett før hleb skåra 2-0!!

deilig med en så overbevisende seier, å imponerende..med tanke på at moan klarte BARE uavgjort, og che£$kiyy klarte en lite overbevisende 1-0!!

DEILIG dag :)

Link to comment
Share on other sites

Herlig, herlig, herlig.. Som å se dem i Unbeatable tiden. Begynner virkelig å se konturene av et stor lag nå...

 

Børs:

Lehmann - Rydder opp når han må, kald og rolig 7

Hoyte - Trives tydeligvis bedre på høyresiden, burde scort 7

Toure - Solid som vanlig. Ingenting å klage på 7

Djourou - Litt usikker noen ganger, men alt i alt en god kamp 7

Gallas - Virker litt ukonsentrert, gjør noen små feil, men OK 6

Hleb - Blir bedre og bedre, ballen klistra til føttene 9

Rosicky - Mozart begynner virkelig å komponere Arsenal laget 8

Fabregas - Starter stort sett alle angrep, fantastisk kamp 9

Gilberto - Full kontroll på midten, støvsuger det som kommer 8

Van Persie - Scorer og gjør fine ting, men kunne vært mer med 7

Henry - Innblanda i alle de viktige situasjonene og scorer to 9

 

Walcott - Virka litt nervøs, men helt greit innhopp 6

Song - Gjør det greit og enkelt 6

Adebayor - Blir bare nesten, men fin innsats 6

 

 

Four nil to the Arsenal!!!! :):D:D

Link to comment
Share on other sites

Vi får rom av Reading og er gode. Det mest positive i dag er ved sidan av dei blendande offensive kombinasjonane at vi stort sett opprettheld konsentrasjonen i forsvarsarbeidet, i alle fall fram til kampen er avgjort.

 

Lehmann gjer ein ok jobb, sjølv om inngripenen foran hans fantastiske redning på Seol sitt skot ikkje var heilt heldig. Ikkje mykje å gjere på. Fullt ut godkjent.

 

Hoyte syner at han er ein svært habil back, om han får spele på rette sida. Toure er forsvarskongen i Arsenal, så også i dag. Djorou veks og veks i form av kvalitet. Enkelte farlege pasningar og føringar av ball, men stort sett god. Gallas er nok den som verkar mest ukonsentrert i dag, noko eg tykkjer eg har sett før når han har spelt på backen. Kan vere mangel på evner, han er absolutt best sentralt.

 

Hleb: Magnifico. MoM, og eit flott mål. Trivast saman med Rosicky, som openbart har fått ei fri rolle i det 4-5-1 systemet vi spelte i dag, der han defensivt inntar ei venstre indreløpar rolle. Fabregas er også fantastisk i dag. Gilberto er ein vanskeleg fyr å bedømme. Han er god som regel, men har nokre håplause pasningsfeil innimellom på dei enklaste pasningar. I dag kom dei verste etter 3-0, som tydar på konsentrasjonsvanskar. van Persie har ein svak, nærast horribel første omgang etter mi meining. Er ikkje tydeleg i bevegelsane og tar ikkje initativ til løp, noko som ofte gjer at han står i vegen. Verkar som han slappar litt meir av etter målet, og tar fleire løp.

 

Henry er Henry på noko av sitt beste i dag. Involvert i alt, og er i tillegg dødeleg, allereie etter 58 sekund av kampen. Varm og klar med andre ord. Profesjonell til fingerspissane, og held på å utvikle auka forståing med van Persie har eg inntrykk av.

 

Av innbyttarane er det ikkje spesielt mykje å sei, av den grunn at dei kom inn når alle dei etablerte følte seg ferdig med jobben, og ikkje tok i noko spesielt for å score eit femte mål. Det einaste eg vil sei er at Song etter mi meining klarte å syne at han ikkje held nivået - diverre og igjen.

 

Alt i alt ein god dag på jobben, under gode arbeidsforhold.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...