Jump to content

2006.09.13 Hamburg B


Andain

Recommended Posts

  • Replies 118
  • Created
  • Last Reply

Synes det er merkelig prioritering av Wenger å sette inn Flamini på høyre kant istedefor å bruke Walcott som faktisk kan bekle den rolla. Flamini er strengt tatt ingen høyre ving. Skuffende at ikke Walcott får tillit. Også litt merkelig å ta ut RvP istedefor Adebayor

Link to comment
Share on other sites

Seier.

 

Vi juksa oss til 1 mål og en utvist keeper. Det var vel det vi vant kampen på?

 

En del positivt i denne kampen. Rosicky var meget god og viser at han har en fantastisk skuddfot. Adebayor gjør et par positive ting selv om han forsvinner i perioder av kampen. Lehmann er glimrende.

 

Hoyte var skremmende dårlig. Før kampen sa jeg at jeg håpet på Gallas i midtforsvaret. Der tok jeg feil. Alternativet på venstreback er helt forferdelig, så Gallas må nok fortsette der.

 

Rart at Walcott ikke kom inn istedet for Flamini....

Link to comment
Share on other sites

Konge at vi vant, HERLIG mål av Tomas, litt av ei perle det der.

Men helt tullete å slippe inn et mål på slutten, egentlig to med det annulerte målet.

Dårlig forsvar nok en gang, begynner å savne Tony Adams, Steve Bould og Martin Keown veldig mye til tider. Men vi vant og det er det viktigste, nå går vi for å vinne Champions League..

Link to comment
Share on other sites

Utrolig deilig med en sånn start på CL. Dette er meget sterkt! MEn noen som har hørt noe om skaden til Kolo? Blir katastrofe uten han på Old Trafford :)

 

Ja det er en svekkelse men i kraft av Gallas med sin fart har det ikke så mye å si.

 

Flott start på CL, kanskje vi er tilbake på vinnersporet nå?

Passet jo også fint med uavgjort i den andre kampen.

Link to comment
Share on other sites

Deilig start på gruppespillet! Synes vi stort sett spiller bra, men vi har utvilsomt et back-problem. Hoyte på venstrebacken mot Ronaldo på søndag blir unektelig stygt! Jeg krysser alt jeg har i håp om at Toure kan komme tilbake mot United.

 

Er uenig i kritikken av Adebayor. Han mangler riktignok en del på teknikken, men synes han har gode bevegelser og er til å sette fart mot forsvaret med ball i bena. Det var vel også Adebayor som skaffet oss straffesituasjonen. Synes definitivt van Persie skuffa meg mer enn Sheyi i dag. Synes rett og slett han er veldig lite involvert og er usynlig i store deler av kampen.

 

Uendelig deilig scoring av Mozart! Synes for øvrig også Rosicky var vår beste spiller i dag, da det var han som var drivkraften bak flesteparten av angrepene våre. Blir veldig spennende å følge med på han og se om han klarer å følge opp.

 

Da fikk jeg skrevet fra meg noen tanker rett etter kampen. Synes alt i alt det var en flott gjennomført bortekamp i CL. Vi vinner uten at vi tar ut alt. Marginene er på vår side, endelig, og da er det nødt til å bli seier av det. Deilig med tre poeng :)

Link to comment
Share on other sites

Godt og sterkt med en seier, selv om bismaken blir nevnt lenger opp her. Gledelig å se at vi scorer på et langskudd for en gangs skyld. Thomas var veldig positiv ellers også. Hoyte skuffer igjen og Kolo må bli frisk til helga. manure byttet ut Giggs og Shrek med småskader og de håper jeg er værre en de så ut....

 

Fin start på CL og uavgjort i den andre kampen passer oss bra!

Link to comment
Share on other sites

Så typisk at VG skriver at Arsenal vant pga av filming, som jo for så vidt er riktig nok, men de skrev knapt noe om filmingen til Giggs... RvP overspiller vel selv om keeperen er borti ham. Mulig straffe, men uansett håpløst å gi keeperen rødt kort. Her burde reglene vært endret. Men hvorfor fokuserer man bare på det negative når det gjelder Arsenal, hvorfor heller ikke huske denne kampen for det fantastiske seiersmålet, og det faktum at Arsenal leverte en bra forestilling i en vanskelig bortekamp i Europa?

Link to comment
Share on other sites

Så typisk at VG skriver at Arsenal vant pga av filming, som jo for så vidt er riktig nok, men de skrev knapt noe om filmingen til Giggs... RvP overspiller vel selv om keeperen er borti ham. Mulig straffe, men uansett håpløst å gi keeperen rødt kort. Her burde reglene vært endret. Men hvorfor fokuserer man bare på det negative når det gjelder Arsenal, hvorfor heller ikke huske denne kampen for det fantastiske seiersmålet, og det faktum at Arsenal leverte en bra forestilling i en vanskelig bortekamp i Europa?

 

 

Aftenposten har også samme vinkling! Medier som NRK, TV3, VG, og Dagbladet begynner virkelig å gå meg på nervene! Arsenal er alltid nedprioritert, og hvis man først skal ha en sak om Arsenal, så handler det om å få frem det negative! Mistenker disse for å være Pool, og ManU supportere hele gjengen.

Godt vi Canal +!!! :)

Link to comment
Share on other sites

En sterk borteseier, men vi fikk jo en liten gavepakke med det røde kortet til Hamburg-keeperen.

Etter dette kom de aldri skikkelig inn i kampen og Arsenal kunne styre og kontrollere.

 

Syns det var straffe til Arsenal, men unødvendig av RVP og overspille etterpå. Brutalt med rødt kort for keeperen og denne regelen bør endres. Straffe og gult kort hadde vært greit.

Er keeperen derimot utenfor 16 meter og takler syns jeg det kan bli rødt. Håper FIFA/UEFA ser på dette snart.

 

Målet til Rosicky var jo helt rått! Endelig en som skyter fra distanse og vi vet jo Mozart har krutt i beina så det holder.

Trodde Freddie og Walcott skulle slippe til i dag, men de får nok spille mot Manure.

 

Syns det var litt slappt etter 2-0 og burde kjørt på for 3-0, men forstår jo at de vil sikre seieren. Unødvendig å la Hamburg med 10 mann få score på slutten.

 

Wenger sier Kolo har en muskelskade i hofta, så det blir jo spennende å se om han kan spille på søndag.

Det blir ALLTID skader på våre viktige spillere når vi møter Manure..uflaks.. :)

Viktig at han spiller siden Hoyte sliter på venstreback.

 

Veldig bra med 3 poeng på bortebane og en god start i CL. Neste kamp mot Porto bør også bli 3 p. Spesielt når jeg skal på Emirates å se den! B)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...