Jump to content

2006.09.13 Hamburg B


Andain

Recommended Posts

  • Replies 118
  • Created
  • Last Reply

Ikke ofte jeg ikke jubler over Arsenal-mål, men dette var kvalmt.

 

Er så enig med deg filme på den måten der er bare tragisk, miner meg om Ronaldo og Man Utd :)

 

Som Lars Tjærnås sa...På tide at Arsenal scorer noen drittmål, og der kom det! Gidder ikke å kritisere VP, aner ikke hvor mange straffer vi har blitt snytt for så det var på tide vi fikk en "drittstraffe"

Link to comment
Share on other sites

Altså jeg blir skremt av å se hvor dårlig vi i angrep fra 20meter og inn. Det blir så lite variasjon, og etter at Hoyte kom inn mister vi alt av angrep på høyre sida - Der Gallas kom og overlappa og slo bra innlegg, kommer nå Hoyte og legger enten håpløst dårlige innlegg, eller er ikke der i det hele tatt.

 

Adebayor har vært så usynlig så hadde han ikke stått på kampskjemaet hadde jeg ikke trodd han var der. Vp er litt mere frempå og viser hvertfall initiativ. Synes vi skal få inn Walcott for Fabregas, sette rosicky i midten og få inn Baptista for Adebayor denna omgangen.

Link to comment
Share on other sites

Altså jeg blir skremt av å se hvor dårlig vi i angrep fra 20meter og inn. Det blir så lite variasjon, og etter at Hoyte kom inn mister vi alt av angrep på høyre sida - Der Gallas kom og overlappa og slo bra innlegg, kommer nå Hoyte og legger enten håpløst dårlige innlegg, eller er ikke der i det hele tatt.

 

Adebayor har vært så usynlig så hadde han ikke stått på kampskjemaet hadde jeg ikke trodd han var der. Vp er litt mere frempå og viser hvertfall initiativ. Synes vi skal få inn Walcott for Fabregas, sette rosicky i midten og få inn Baptista for Adebayor denna omgangen.

 

Nå spiller vel Hoyte venstreback... Ser ikkje kampen, men..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...