cescwalcott Posted January 18, 2009 Report Share Posted January 18, 2009 Ja , forslag støttes ! Spiller i en liga med venner og det er jo steikje løye ! Men det er jo ikke vits med bare 2 spillere. Vist flere er positive til dette så går det jo raskt å starte en liga. www.premierleague.com registrer dere der ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
aikio Posted January 18, 2009 Report Share Posted January 18, 2009 Ja , forslag støttes ! Spiller i en liga med venner og det er jo steikje løye ! Men det er jo ikke vits med bare 2 spillere. Vist flere er positive til dette så går det jo raskt å starte en liga. www.premierleague.com registrer dere der ! Det er jo en liga for forumet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fekke94 Posted January 19, 2009 Report Share Posted January 19, 2009 Ja , forslag støttes ! Spiller i en liga med venner og det er jo steikje løye ! Men det er jo ikke vits med bare 2 spillere. Vist flere er positive til dette så går det jo raskt å starte en liga. www.premierleague.com registrer dere der ! Det er jo en liga for forumet. Jeg kommer ikke inn i dem fordi det står: xxxxxxx-xxxxxx is not a valid code to join a league Link to comment Share on other sites More sharing options...
hermz Posted January 19, 2009 Report Share Posted January 19, 2009 "the Arsenal way" er årets Gunners.no liga. Koden er 468884-96592. Men med tanke på sammendraget kan det bli vanskelig å vinne for de som melder seg på nå. Det er for øvrig en liga som holder bra kvalitet, det er også veldig mange medlemmer med. Sist gang jeg sjekket lå jeg på 33. plass. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stige94 Posted January 20, 2009 Report Share Posted January 20, 2009 Jeg er administrator i denne ligaen, og jeg har ikke så mye tid til å holde på med det. Så jeg lurte på om noen ville ta over? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ole Henrik Posted January 20, 2009 Report Share Posted January 20, 2009 Jeg ligger latterlig nok på 52. plass : Link to comment Share on other sites More sharing options...
Parlour Posted January 20, 2009 Report Share Posted January 20, 2009 Ligger skuffende nok på en 2 plass..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredriktc Posted January 20, 2009 Report Share Posted January 20, 2009 Hvor finner jeg spillet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Parlour Posted January 20, 2009 Report Share Posted January 20, 2009 http://fantasy.premierleague.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredriktc Posted January 20, 2009 Report Share Posted January 20, 2009 Takk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Innbytterbenken Posted January 21, 2009 Report Share Posted January 21, 2009 hvor mange poeng har lederen i gunners-ligaen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Parlour Posted January 21, 2009 Report Share Posted January 21, 2009 1 168 har lederen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skorpey Posted July 9, 2009 Report Share Posted July 9, 2009 Noen som setter opp en liga for denne sesongen? Har vinnerlaget klart allerede. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hermz Posted July 10, 2009 Report Share Posted July 10, 2009 Liganavn: Arsenal Norway Kode: 79904-23919 Lagnavn: Royal Arsenal FC Pris: 100 Almunia Sagna - Carragher - Hangeland - Evra Mascherano - Murphy - Carrick - Lampard © van Persie - Robinho Benk: Hart, Ridgewell, de Jong, Jerome Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrWhite Posted July 11, 2009 Report Share Posted July 11, 2009 Liganavn: Arsenal Norway Kode: 79904-23919 Lagnavn: Royal Arsenal FC Pris: 100 Almunia Sagna - Carragher - Hangeland - Evra Mascherano - Murphy - Carrick - Lampard © van Persie - Robinho Benk: Hart, Ridgewell, de Jong, Jerome Da har jeg meldt meg inn Link to comment Share on other sites More sharing options...
sundvor Posted July 11, 2009 Report Share Posted July 11, 2009 Da var jeg og med Link to comment Share on other sites More sharing options...
oleper Posted July 29, 2009 Report Share Posted July 29, 2009 Da er jeg også med... Link to comment Share on other sites More sharing options...
taugooneren Posted August 5, 2009 Report Share Posted August 5, 2009 The Great Gunners has joined Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted August 5, 2009 Report Share Posted August 5, 2009 Og The Stereotypes... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted August 7, 2009 Report Share Posted August 7, 2009 Da er jeg med. Laget heter The Hangovers. Laget: Cech Bosingwa--Hangeland--Lescott--Dawson(På Hull City) Osman--Fabregas©--Mikel--Arshavin van Persie--A Johnson Benk: Green, Kilbane, Whelan, Nevland Link to comment Share on other sites More sharing options...
kje_simen Posted August 8, 2009 Report Share Posted August 8, 2009 Da er også Emirates FC med Dette blir spennende! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matta91 Posted August 9, 2009 Report Share Posted August 9, 2009 Da er jeg også med, Highbury 1886 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skolten Posted August 9, 2009 Report Share Posted August 9, 2009 Da var jeg med, her er laget Green Cahill - Hangeland - Terry© - Davies Wilshere - Fabregas - Essien - Arshavin Macheda - Kanu Reserver: Myhill, Lescott, A Young, Fuller Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted August 9, 2009 Report Share Posted August 9, 2009 Da var jeg med, her er laget Green Cahill - Hangeland - Terry© - Davies Wilshere - Fabregas - Essien - Arshavin Macheda - Kanu Reserver: Myhill, Lescott, A Young, Fuller Ikke for å hjelpe en konkurent eller kritisere så tror jeg ikke Wilshere og Macheda kommer til å score så mange poeng fordi de ikke er førstelaget Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaldor Posted August 9, 2009 Report Share Posted August 9, 2009 De Underbetalte stiller med følgende lag: Cech Terry - Hangeland - M Upson - Carragher Arshavin © - Bullard - Kranjcar - M Arteta Agbonlahor - Bendtner Dersom det laget ikke duger, står disse spillerne også til disposisjon: Jaaskelinen - Shawcross - L Cattermole - Andy Johnson Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.