Jump to content

Fantasy Premier League


Christian

Recommended Posts

The Backtrackers har nå gjennomført pre-season, og ser spennende ut før sesongen sparkes igang.

 

Laget ser ut til å bli som følger:

 

Cech

 

Lescott - Hangeland - Song - Scharner

 

A. Young - Arshavin - Arteta - Lucas

 

v.Persie © - Elmander

 

Subs: Green, Noble, Beattie, Turner

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 88
  • Created
  • Last Reply

Da prøver jeg også et lag, og jeg har vel ikke den store troa på at dette vil toppe hele skjiten. Det viktigste er jo å delta......ehhh.....

 

Lag: captain

 

Reina

Hibbert-A.Ferdinand-Hutton-Baines (kjører overraskende nok med 3 backer......)

Fletcher-Mascherano-Fabregas ©-Arshavin

Tevez-Persie

Sub: Kirkland, Jacobsen, Palacios, Paulyuchenko

 

Tok med 3 spurver, siden de var meget billige og jeg tror desverre at de vil gjøre en god sesong. Kanskje de vil klare en 6.plass, men.........., får jo håpe jeg tar rimelig feil.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Da prøver jeg også et lag, og jeg har vel ikke den store troa på at dette vil toppe hele skjiten. Det viktigste er jo å delta......ehhh.....

 

Lag: captain

 

Reina

Hibbert-A.Ferdinand-Hutton-Baines (kjører overraskende nok med 3 backer......)

Fletcher-Mascherano-Fabregas ©-Arshavin

Tevez-Persie

Sub: Kirkland, Jacobsen, Palacios, Paulyuchenko

 

Tok med 3 spurver, siden de var meget billige og jeg tror desverre at de vil gjøre en god sesong. Kanskje de vil klare en 6.plass, men.........., får jo håpe jeg tar rimelig feil.

Enig, noen tottenham spillere har virkelig gitt poeng på FPL til nå i sesongen. Deriblant Lennon, som er en av mine største poeng sankere.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Da er Legends1014 med. starter på en sterk 13926 plassering ser det ut som :P

 

Min første runde til helga og da med dette laget.

 

Given

Vermaelen - Hangeland - Carragher - Song

Palacios - Kranjcar - Mascherano - Arshavin

Anelka - Torres

 

Sub: Foster - Shawcross - Huddlesone - Baxter

 

 

Litt for mange spurver, men de har jo startet bra, så må vel kanskje bite det i meg....

Link to comment
Share on other sites

Da er Legends1014 med. starter på en sterk 13926 plassering ser det ut som :P

 

Min første runde til helga og da med dette laget.

 

Given

Vermaelen - Hangeland - Carragher - Song

Palacios - Kranjcar - Mascherano - Arshavin

Anelka - Torres

 

Sub: Foster - Shawcross - Huddlesone - Baxter

 

 

Litt for mange spurver, men de har jo startet bra, så må vel kanskje bite det i meg....

Shawcross på benken av alle ting, han har jo stortspilt til nå i sesongen. Men blir kanskje noen minus poeng i helga, siden dem møter Chelsea.

Du har meldt deg inn i Arsenal Norway ligaen?

Link to comment
Share on other sites

Da er Legends1014 med. starter på en sterk 13926 plassering ser det ut som B)

 

Min første runde til helga og da med dette laget.

 

Given

Vermaelen - Hangeland - Carragher - Song

Palacios - Kranjcar - Mascherano - Arshavin

Anelka - Torres

 

Sub: Foster - Shawcross - Huddlesone - Baxter

 

 

Litt for mange spurver, men de har jo startet bra, så må vel kanskje bite det i meg....

Shawcross på benken av alle ting, han har jo stortspilt til nå i sesongen. Men blir kanskje noen minus poeng i helga, siden dem møter Chelsea.

Du har meldt deg inn i Arsenal Norway ligaen?

 

 

Meldte meg inn der ja. hvis jeg gjorde det riktig....

tenkte på helgas kamp angående Shawcross ja :)

Men den Arsenal Norway ligaen, det var den koden som stod lenger oppe i posten som gjaldt der....?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Føler jeg bare må nevne at Fabregas fikk 3 bonuspoeng igår, altså kampens

beste spiller. Syns det sier sitt om hvilke spillere som alltid får poeng. Van Persie og Song var da mye bedre enn Cesc, og de får ingen bonuspoeng. Ganske håpløst!

Link to comment
Share on other sites

Føler jeg bare må nevne at Fabregas fikk 3 bonuspoeng igår, altså kampens

beste spiller. Syns det sier sitt om hvilke spillere som alltid får poeng. Van Persie og Song var da mye bedre enn Cesc, og de får ingen bonuspoeng. Ganske håpløst!

 

Litt enig her, er ofte de samme som får bonusene...

 

hvor mange poeng har forresten lederen av Gunners.no-ligaen?

Link to comment
Share on other sites

Hehe, van Persie er jo vanligvis en av disse som alltid får bonus. Ellers pleier så klart også Fabregas også ofte å få. Essien er vel den som får mest, men det er rettferdig med tanke på at han gjør en meget viktig jobb uten at han i stor grad får uttelling i form av målpoeng. Må sies at det var håpløs utdeling av poeng i kampen vår. Cole br få 2 eller 3, men Arshavin og Fabregas ikke er blant de som fortjener poengene.

 

Lederen av Arsenal Norway ligaen har 562 poeng. Jeg har mer poeng pr. runde, men det hjelper lite når jeg har spilt mange kamper færre enn de fleste andre. Det er nok ingen overaskelse at lagene i denne ligaen har en høy andel arsenalspillere :).

Link to comment
Share on other sites

Hehe, van Persie er jo vanligvis en av disse som alltid får bonus. Ellers pleier så klart også Fabregas også ofte å få. Essien er vel den som får mest, men det er rettferdig med tanke på at han gjør en meget viktig jobb uten at han i stor grad får uttelling i form av målpoeng. Må sies at det var håpløs utdeling av poeng i kampen vår. Cole br få 2 eller 3, men Arshavin og Fabregas ikke er blant de som fortjener poengene.

 

Lederen av Arsenal Norway ligaen har 562 poeng. Jeg har mer poeng pr. runde, men det hjelper lite når jeg har spilt mange kamper færre enn de fleste andre. Det er nok ingen overaskelse at lagene i denne ligaen har en høy andel arsenalspillere :).

 

Skulle vært med, da hadde jeg leda med 1 poeng......

 

At Arshavin får 1 poeng er bare helt bort i natta, han fortjente ikke bonus.... Cole skulle hatt poeng, og kanskje han Diamanti!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Skulle vært med, da hadde jeg leda med 1 poeng......

 

At Arshavin får 1 poeng er bare helt bort i natta, han fortjente ikke bonus.... Cole skulle hatt poeng, og kanskje han Diamanti!

Er et mysterium hvem som får bonuspoeng der. Det irriterer meg ganske mye. Kunne bare tatt dem vekk og latt dem andre poenga være det eneste.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...