Jump to content

Cesc Fabregas


Gaston

Recommended Posts

  • Replies 3.6k
  • Created
  • Last Reply

Skulle Fabregas bli i klubben må vi strippe han for kapteinsbindet. Van the Man tar over det, takk.

 

Helt enig. Fabregas bør få konsekvenser av oppførselen hans mtp hans egne uttalelser over denne håpløse sagaen. Vi kan ikke ha en kaptein med hodet og hjertet i Spania. La Van Persie bære kapteinsbindet neste sesong, med TV som visekaptein!

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil si Fabregas har hatt en utrolig god oppførsel under dette idiotiske forsøket fra Barca på og hente han. Er ingenting som ville gledet meg mere en og se kaptein, CESC, løfte Champions League eller Premier League trofeet neste sesong!

Link to comment
Share on other sites

I går skrev mediene at Barca satt av 400 mill for spillerkjøp.

"Dårlig nytt for Arsenal fansen" skrev tv2sporten.no !

Makan så irritert jeg blir på mediene når dem skriver noe slikt !

 

Og ikke nok med det, idag meldte medier om at Barca ville kjøpe Adriano fra Sevilla for 100 M

 

Jaha? Tror Barca at dem kan kjøpe Cesc for 400 M ?

Og nå 300M, om dem kjøper Adriano ?

 

Tull å vas !

Barca styret er jo helt borte i hodet sitt ! Og med en gjeld på 4 MRD (!!) ?

Nei, dette blir dumt, Cesc blir!

Link to comment
Share on other sites

I går skrev mediene at Barca satt av 400 mill for spillerkjøp.

"Dårlig nytt for Arsenal fansen" skrev tv2sporten.no !

Makan så irritert jeg blir på mediene når dem skriver noe slikt !

 

Og ikke nok med det, idag meldte medier om at Barca ville kjøpe Adriano fra Sevilla for 100 M

 

Jaha? Tror Barca at dem kan kjøpe Cesc for 400 M ?

Og nå 300M, om dem kjøper Adriano ?

 

Tull å vas !

Barca styret er jo helt borte i hodet sitt ! Og med en gjeld på 4 MRD (!!) ?

Nei, dette blir dumt, Cesc blir!

 

I tilegg skal Barca fortsatt skylde Arsenal millioner fra overgangene for Henry og Hleb. Om dette skulle stemme, så burde jo strengt talt Barca hadd kjøpeforbud før de har fått betalt Arsenal for disse to spillerne. Skulle likt å hørt fra Arsenals økonomisk ansvarlige for å høre om dette bare er viss vass eller om det faktisk er fakta. Om det i såfall er fakta så tviler jeg på at Arsernal selger noe som helst til Barca mer før gamle penger er på plass.

Link to comment
Share on other sites

I tilegg skal Barca fortsatt skylde Arsenal millioner fra overgangene for Henry og Hleb. Om dette skulle stemme, så burde jo strengt talt Barca hadd kjøpeforbud før de har fått betalt Arsenal for disse to spillerne. Skulle likt å hørt fra Arsenals økonomisk ansvarlige for å høre om dette bare er viss vass eller om det faktisk er fakta. Om det i såfall er fakta så tviler jeg på at Arsernal selger noe som helst til Barca mer før gamle penger er på plass.

 

Spot on!

 

Der har du det, 150 mill skylder de oss.

Dem skal vi ha snart, dessuten så hører jeg at Barca har kjøpt Adriano, en kompis av meg er i Barcelona nå, og han sier at avisene der skriver at Adriano har signert.. 300 mill for Cesc? ikke narr meg til å le!

Link to comment
Share on other sites

http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/art...?artid=10003897

 

Det er ikke rart at vi ikke vil høre på dem de gir jo bare lommerusk for fabregas og de er så mye ut i mediene å babler om at han må komme tilbake og hvor mye de vil ha han. Så det Arsenal gjør syntes jeg er helt riktig.

Link to comment
Share on other sites

I tilegg skal Barca fortsatt skylde Arsenal millioner fra overgangene for Henry og Hleb. Om dette skulle stemme, så burde jo strengt talt Barca hadd kjøpeforbud før de har fått betalt Arsenal for disse to spillerne. Skulle likt å hørt fra Arsenals økonomisk ansvarlige for å høre om dette bare er viss vass eller om det faktisk er fakta. Om det i såfall er fakta så tviler jeg på at Arsernal selger noe som helst til Barca mer før gamle penger er på plass.

 

 

Ikke vær naiv da.... De fleste overganger betales i rater og det er helt sikkert tilfelle her også. Dette er helt sikkert avtale festede avtaler. Arsenal ville slått Barcelona konkurs dersom dette ikke er tilfelle.

Link to comment
Share on other sites

Ikke vær naiv da.... De fleste overganger betales i rater og det er helt sikkert tilfelle her også. Dette er helt sikkert avtale festede avtaler. Arsenal ville slått Barcelona konkurs dersom dette ikke er tilfelle.

 

Garantert månedlige avdrag inne i bildet ja... De fleste klubbene må benytte dette for å finansiere sine spillerkjøp. Og som du sier, jeg tror ikke Arsenal hadde latt dem skylde oss penger slik uten videre, med mindre det var legitimt.

Link to comment
Share on other sites

Ikke vær naiv da.... De fleste overganger betales i rater og det er helt sikkert tilfelle her også. Dette er helt sikkert avtale festede avtaler. Arsenal ville slått Barcelona konkurs dersom dette ikke er tilfelle.

 

Håper det er det som er tilfelle, men virker ikke som de tar seg råd til å betale ned disse avdragene når de må ta opp lån for å betale lønninger og finansierer deler av lånet for å bruke de opp på andre overganger. Dette er rykter jeg har lest på forumer og har vell vært borti det i en del nettaviser.

Link to comment
Share on other sites

http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/art...?artid=10003897

 

Fy F*** for en DUM artikkel!

 

"Til tross for at Cesc Fabregas viste seg i Barcelona-drakt i forrige uke, ser det ikke ut til at spanjolen forlater Arsenal med det første".

 

For det første så ble han Ufrivillig ikledd Barca drakten, dette var ikke noe han VISTE seg frem i!

 

Fabregas gjorde seg ikke akkurat til venns med Arsenal-fansen da han under Spanias VM-feiring ble kledd på Barcelona-drakta. Riktignok ufrivillig.

 

Så kom den nesten til slutt.... Vi ble SKIKKELIG sure på Fabregas ja......... ;)

Link to comment
Share on other sites

Må jeg si jeg stussa litt da jeg leste TV2-saken om at Barca skal ha 400 millioner til spillerkjøp hvert år fremover.

 

http://msn.tv2sporten.no/fotball/england/b...ep-3250068.html

 

Når de klarer å få 120 millioner ved å selge en lite brukt Ukrainer, så kan det godt hende at de får nok til å kjøp Cesc. La oss bare håpe de feiler...

Link to comment
Share on other sites

Må jeg si jeg stussa litt da jeg leste TV2-saken om at Barca skal ha 400 millioner til spillerkjøp hvert år fremover.

 

http://msn.tv2sporten.no/fotball/england/b...ep-3250068.html

 

Når de klarer å få 120 millioner ved å selge en lite brukt Ukrainer, så kan det godt hende at de får nok til å kjøp Cesc. La oss bare håpe de feiler...

Nå har de nett kjøpt en fra sevilla.. Midtbanespiller

http://www.vg.no/sport/fotball/ligaer/span...?artid=10003894

 

bare 75 mill, men en midtbanespiller hvertfall:)

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Så intervjuet med Wenger.. Slik jeg husker det.

 

 

Reporter: "Har du(Wenger) pratet med Fabregas?

 

Wenger: "Ja, men hva som ble sagt går vi ikke ut med."

 

Reporter: "Vil Fabregas være fornøyd med å være i Arsenal neste sesong?"

 

Wenger: "Vi har ingenting å tilføye på det området.."

 

Må si at det er snodig at Arsenal`s kaptein skal ha et problem med å være i Arsenal neste sesong, hvis ikke, hvorfor skal ikke Wenger kunne si at Fabregas ikke har et problem med å bli i Arsenal neste sesong?

Enten sier han at det ikke kan kommenteres forde de ikke ønsker mer snakk, eller så er det slik at Fabregas har et stort problem med å bli i Arsenal neste sesong.

 

Syntes det var noe snodig at Wenger ikke kan si at vår egen kaptein ikke vil ha et problem med å være i arsenal neste sesong.. Man blir nå tullete og paranoid av alt dette Fabregas tullet, så det er nok best å slutte å prate om det!

Link to comment
Share on other sites

http://www.dailystar.co.uk/football/view/1...e-of-Barcelona/

 

BARCELONA skipper Carles Puyol last night taunted Arsenal by ­insisting: You can’t stop Cesc ­Fabregas returning to the Nou Camp.

 

And centre-half Puyol, who won the World Cup ­alongside Fabregas last Sunday, accused Emirates top brass of preventing the Gunners skipper from ­joining ‘‘the biggest club in the world’’.

 

Puyol, 32, who retired from ­international football after Spain’s World Cup Final win, also claimed Arsenal lacked ‘‘class’’ in blocking Fabregas’ return home to Catalonia.

 

Fy faen. Jeg har ikke ord for hvor mye jeg skulle gitt for å gi denne karen et balltre i kneskålen og endt alt håp av fotballkarriere. ARSENAL er laget uten klasse? GET THE FUCK OUTTA HERE! Møkkamann!

Link to comment
Share on other sites

Spørsmålet er vel heller hvem som mangler klasse: De som avviser lysten på et salg eller de som stadig kontakter pressen for å tvinge gjennom et salg? Spanjolene vet å utnytte pressens makt og gjør hva de kan for å skape splid mellom Fab og klubben.

I motsetning til Puyol så har Fab klasse og dype følelser for Arsenal og Wenger. Tiltross for alle spekulasjoner og kommentarer har gutten holdt hodet kaldt og kun gjentatt at han en gang ønsker å returnere til Barca (noe han har sagt fra dag én..), men at han respekterer Wenger og klubbens beslutning. Honnør til Fab for meget god håndtering av en mildt sagt betent sak.

 

Er ellers godt å se Wenger så bastant og ikke engang åpne for forhandlinger eller diskusjoner rundt fremtiden til Fab. Barcas nye direktør virker også mer fornuftig enn den forrige som med sine uttalelser nok ødela sjansene for et godt samarbeid mellom de to klubbene. Tror ikke tight-ass Hill-Wood og de andre i styret likte å bli omtalte som useriøse og Arsenal som en liten klubb uten vinnersjanser..

Link to comment
Share on other sites

Dette er blitt en sak som er mye større enn Cesc Fabregas. Det dreier seg om Arsenals integritet. Skal vi være en storklubb, så må vi vise at vi er det. Vi har nå fått tilbake den økonomiske styrken til å gjøre dette, og det er viktig at vi bruker den styrken til å vise hele verden at det ikke nytter å mobbe Arsenal til lydighet. Denne medlingen skal ut og om Cesc's stolthet må blø for det, så får det bare være. Han er tross alt bare en midlertidig brikke i noe som går over generasjoner.

Link to comment
Share on other sites

Spørsmålet er vel heller hvem som mangler klasse: De som avviser lysten på et salg eller de som stadig kontakter pressen for å tvinge gjennom et salg? Spanjolene vet å utnytte pressens makt og gjør hva de kan for å skape splid mellom Fab og klubben.

I motsetning til Puyol så har Fab klasse og dype følelser for Arsenal og Wenger. Tiltross for alle spekulasjoner og kommentarer har gutten holdt hodet kaldt og kun gjentatt at han en gang ønsker å returnere til Barca (noe han har sagt fra dag én..), men at han respekterer Wenger og klubbens beslutning. Honnør til Fab for meget god håndtering av en mildt sagt betent sak.

 

Er ellers godt å se Wenger så bastant og ikke engang åpne for forhandlinger eller diskusjoner rundt fremtiden til Fab. Barcas nye direktør virker også mer fornuftig enn den forrige som med sine uttalelser nok ødela sjansene for et godt samarbeid mellom de to klubbene. Tror ikke tight-ass Hill-Wood og de andre i styret likte å bli omtalte som useriøse og Arsenal som en liten klubb uten vinnersjanser..

I utgangspunktet så er jeg helt og holdent enig i dine kommentarer, MEN likevel så er det noe som "skurrer" for meg.

Fab har denne gangen være meget tilbakeholden med å si noe som helst, tidligere når det har vært en del mas omkring en overgang har han vært klokkeklar på at han blir. Denne stillheten som rår nå, tolker jeg (meget subjektivt) som at han nå ønsker seg til Barcelona men at han ikke vil "trå" Arsenal på tærne. Jeg går ut i fra at Cesc blir respektert av Barca-spillerne som var i Spania-troppen, og det faktum at han ikke har klart/eller forsøkt å få Barca-spilerne til å gå litt stillere i dørene gjør meg litt betenkt.

 

Jeg vil gjerne beholde Fabregas, hvis han virkelig ønsker å spille for oss, men jeg vil ikke beholde han for enhver pris.

 

Dette er blitt en sak som er mye større enn Cesc Fabregas. Det dreier seg om Arsenals integritet. Skal vi være en storklubb, så må vi vise at vi er det. Vi har nå fått tilbake den økonomiske styrken til å gjøre dette, og det er viktig at vi bruker den styrken til å vise hele verden at det ikke nytter å mobbe Arsenal til lydighet. Denne medlingen skal ut og om Cesc's stolthet må blø for det, så får det bare være. Han er tross alt bare en midlertidig brikke i noe som går over generasjoner.

Dette kan være eneste grunnen til at jeg kan være villig til å tvinge Fabregas til å bli, selv om han ikke skulle ønske å være her. Jeg får det inntrykket at Arsenal blir sett på som en klubb man kan "tvinge i kne" ved å oppføre seg som en bølle når det gjelder overgangssaker. Så det at Arsenal i denne saken står steilt mot Barcelona, kan nok hjelpe på i fremtidige overgangssaker selv om det kan lage store problemer i forholdet til Fabregas. Men Arsenal kan i værste fall bli "taperen" uansett utfallet av denne saken.

Link to comment
Share on other sites

Arsenal kan i værste fall bli "taperen" uansett utfallet av denne saken.

 

På kort sikt kanskje, men i det store bildet er det kun ett svar på dette. Det får vi tilbakebetalt i mangfold senere. Cesc er ikke den første og langt fra siste store spilleren som ruges ut på Colney og dukker opp i vår drakt.

Link to comment
Share on other sites

På kort sikt kanskje, men i det store bildet er det kun ett svar på dette. Det får vi tilbakebetalt i mangfold senere. Cesc er ikke den første og langt fra siste store spilleren som ruges ut på Colney og dukker opp i vår drakt.

Helt enig, det er bare et valg klubben må ta. "Skape" respekt og eventuellt ha en "sur" spiller i troppen, eller være ei "pingle" som også blir overkjørt ved neste korsvei. Men det kan jo skje et under og Barca betaler det Cesc er verdt :) men jeg tviler på det.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...