Jump to content

Cesc Fabregas


Gaston

Recommended Posts

 

 

Han gjør feil som alle andre. Samme som at Wenger byttet Chamberlain med Arshavin mot United. Jeg syns han spiller en bra kamp, der han er avgjørende for mye av det Barca får til. Han har en nyderlig hælflikk gjennom til Messi og han skaffer straffe. Begge to situasjoner der Barca burde scoret.

 

Skaffer straffe ja... Bra valg av ord!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.6k
  • Created
  • Last Reply

 

Han gjør feil som alle andre. Samme som at Wenger byttet Chamberlain med Arshavin mot United. Jeg syns han spiller en bra kamp, der han er avgjørende for mye av det Barca får til. Han har en nyderlig hælflikk gjennom til Messi og han skaffer straffe. Begge to situasjoner der Barca burde scoret.

 

Ashley Young er også flink til å skaffe straffer. Det betyr ikke at det er noen god egenskap som gjør deg til en bedre fotballspiller. Cesc har spilt såpass mange dårlige/middelmådige kamper i Barca trøya at mange Barcafans har vendt han ryggen. Han må nok opp mange hakk om han får muligheten til å avslutte karrieren i Barcelona.

Link to comment
Share on other sites

Kommer han noensinne tilbake, noe jeg tror er veldig lite sannsynlig, så er han hjertelig velkommen i mine øyne. I mine øyne er han noe av det beste vi har hatt på vår midtbane siden jeg begynte å følge laget.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er helt enig med Tapapa. Hvis det mot all formodning ikke skulle virke for Cesc i Barcelona er han hjertelig velkommen tilbake til Arsenal for min del. Jeg syns ikke han har brent noen broer. Kanskje alle klausulene Wenger & co jobbet sånn med å få implementert kanskje vil gjøre nytte for seg likevel? http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/arsenal/8703312/Arsenals-sense-of-loss-from-Cesc-Fabregas-departure-softened-by-clauses-in-his-Barcelona-contract.html

 

Når det er sagt kan jeg ikke i min villeste fantasi forestille meg at de vil kvitte seg med han allerede, eller at han vil gi opp ambisjonene sine i Barcelona - ei heller tror jeg Wenger vil bruke noe særlig energi på å få han tilbake. Fabregas er fortiden.

Link to comment
Share on other sites

Ting har ikke gått helt etter planen for Cesc etter overgangen. Ingen CL/ligatrofe i år, idolet Guardiola ser ut til å være på vei vekk og flesteparten av Barcelonas supportere er misfornøyde med hans første sesong i Katalonia.

 

Bu-fucking-hu

Link to comment
Share on other sites

Bu-fucking-hu

Spent på hvordan han reagerer på tilstandene som er nå. Han har aldri befunnet seg i denne situasjonen før. I alle fall i Arsenal var han sikret en plass på laget, og klubben hadde i tillegg en manager som man kunne stole på, men det var ikke godt nok for han så.

Link to comment
Share on other sites

Er ikke vi bra nok for han nå, så er ikke han bra nok for oss heller. Han har tatt et valg.

 

Et valg basert på muligheten for å spille for sin barndomsklubb, som tilfeldigvis også er blitt verdens beste klubb. Hadde jeg spilt for Grovfjord IL, og dratt til Arsenal som 16-åring, så hadde jeg returnert til Grovfjord igjen om de hadde blitt verdens beste lag mens jeg var borte, om jeg fikk den muligheten. Fabregas var en av verdens mest ettertraktede fotballspillere, og når han da ikke vinner trofeer på 6 år, da er det nærmest en selvfølge at han har lyst til å prøve noe nytt en annen plass. OM Cesc skulle komme til å komme tilbake til Arsenal en dag, så vil jeg ikke se på det som det "siste alternativet" hans. Han har alltid vært klar på at Arsenal har en spesiell plass i hjertet sitt, sammen med Barca. Og om Fabregas skulle forlate Barca vil han få muligheten til å spille nærmest hvor som helst. Alikevel er jeg hundre prosent overbevist om at han ville valgt Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Spådom: Thiago tar plassen til Cesc og får flere kamper enn han for Barca neste år.

Vil ikke ha gutten tilbake heller.

 

Thiago har hatt en langt dårligere sesong en Cesc, for å si det sånn! Han har ikke levd opp til forventningene i det hele tatt.

Link to comment
Share on other sites

 

Thiago har hatt en langt dårligere sesong en Cesc, for å si det sånn! Han har ikke levd opp til forventningene i det hele tatt.

Jeg snakker om neste sesong, mye kan skje på et år, Song, Flamini, Rosicky, Koscielny og Adebayor er alle spillere som gikk fra å være svake ledd til å bli nøkkelspillere til oss, Thiago kan gjøre det samme for Barca, han har jo et skyhøyt toppnivå. I mine øyne har Cesc brent alle broer, han prøvde på "having your cake and eating it too", måten han kysset klubbeblemet vårt på og så Barcelona sitt under et år etterpå er kvalmende og gutten fortjener ikke ikle seg våre farver igjen.

 

Edit; Når det er sagt er han på sitt beste en fantastisk fotballspiller og jeg må innrømme at jeg syns det er ganske godt at han svikter for Barcelona også når presset står på som verst.

Link to comment
Share on other sites

Vet ikke om jeg ønsker meg Fabregas tilbake,det avhenger av flere ting,bla om vi henter en annen offensiv midtbanespiller. Synes Arteta styrer godt midtbanen og Song er vårt soleklare anker! Med Kagawa inn er ikke Fabregas i tankene en gang. Om han skal komme så blir han ikke den eneren han var,nå er det flere spillere som er våre frontfigurer og potensielle kapteiner foran ham,Song,RVP,Vermalen etc..Ærlig talt,han kan bare være "hjemme" der han er. Men om han en dag kommer tilbake så er det ikke dermed sagt att jeg kommer til å legge meg ned å grine av den grunn. Verdens beste midtbanespiller,da han spilte for oss vel og merke :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...