Jump to content

Cesc Fabregas


Gaston

Recommended Posts

  • Replies 3.6k
  • Created
  • Last Reply

Er dritt lei denne Cesc greia. Fabregas er ein kanonspelar som eg kunne tenkt meg i Arsenal i 10 år til. Men no byrjar heile greia og bli uspiselig. Ein ting skal Barcelona ha, makan til seigliva sutrebrøker er det lenge sidan eg har sett.

 

eray_cast_main.jpg

 

Xavi nummer 2 fra høgre.

Link to comment
Share on other sites

Barcelona = Fifalona

 

Synd at en norsk dommer lot de få CL trofeet, ville nesten heller gitt det til Chelski eller Moan u..

 

La Cesc rotne i reservene et år før å selge han til de for 35 mill.. Betalt 40-45 å få han til å bli borte.. Møkk lei hele cesc sagaen.. Dette er på ingen måte bra for klubben og jeg føler meg temmelig sikker på at vi hadde fått Hazard for 26-30 mill.. I tillegg til Bendtner salg hadde vi hatt Enrique og en stopper..

 

Cesc får ta en paycut for å force dream moven sin..

 

Vermaelen 4 captain!!

Link to comment
Share on other sites

La Cesc rotne i reservene et år før å selge han til de for 35 mill.. Betalt 40-45 å få han til å bli borte.. Møkk lei hele cesc sagaen.. Dette er på ingen måte bra for klubben og jeg føler meg temmelig sikker på at vi hadde fått Hazard for 26-30 mill.. I tillegg til Bendtner salg hadde vi hatt Enrique og en stopper..

 

Cesc får ta en paycut for å force dream moven sin..

 

Hahaha, det værste jeg har lest på lenge! Hvis vi hadde gjort det der mot Cesc så hadde hvertfall jeg tatt meg en god pause fra Arsenal, ingen tvil om det. Det fine er at det er Wenger som styrer og ikke du.

Link to comment
Share on other sites

Hahaha, det værste jeg har lest på lenge! Hvis vi hadde gjort det der mot Cesc så hadde hvertfall jeg tatt meg en god pause fra Arsenal, ingen tvil om det. Det fine er at det er Wenger som styrer og ikke du.

 

Voldsomt så bokstavelig du skulle ta ting då, poenget er at vi ikke bør selge han for under 40 mill og gi etter for måten Barca har oppført seg i denne saken.. Cesc har gjort det temmelig tydelig at han vil vekk med tausheten sin.. Wenger har sagt at Cesc sagaen må ende, men ikke en mikke mus utalelse fra Cesc selv.. Cesc kunne tatt til takke med litt mindre lønn i Fifalona mot at de betalte den snille prisen som vi har satt på han hvis han absolut vil vekk.. Jeg vil ikke at en unhappy Cesc skal spille på bekostning av spillere som ønsker å spille for Arsenal.. Det er vel også akk det fifalona også vet og derfor tror de kan få han på billigsalg.. By 26 mill pund for en spiller som Cesc er en skandale

Link to comment
Share on other sites

Voldsomt så bokstavelig du skulle ta ting då, poenget er at vi ikke bør selge han for under 40 mill og gi etter for måten Barca har oppført seg i denne saken.. Cesc har gjort det temmelig tydelig at han vil vekk med tausheten sin.. Wenger har sagt at Cesc sagaen må ende, men ikke en mikke mus utalelse fra Cesc selv.. Cesc kunne tatt til takke med litt mindre lønn i Fifalona mot at de betalte den snille prisen som vi har satt på han hvis han absolut vil vekk.. Jeg vil ikke at en unhappy Cesc skal spille på bekostning av spillere som ønsker å spille for Arsenal.. Det er vel også akk det fifalona også vet og derfor tror de kan få han på billigsalg.. By 26 mill pund for en spiller som Cesc er en skandale

 

Cesc er vår soleklart beste spiller, og selv om han vil til Barca noe jeg forstår 100%, så kommer han fortsatt til å gi alt når han spiller for oss. At Barcelona er idioter er jeg forøvrig helt enig i.

Link to comment
Share on other sites

Hvis Wenger hadde vært villig til å bruke de skitne Barca-pengene på spillere som går rett inn i laget (f.eks Enrique, Samba og en god spiss) så tror jeg, sånn som situsjonen har blitt, at det beste ville vært å solgt Fabregas og gjort Vermaelen til kaptein. Men, med tanke på at det etter all sannsynlighet ikke hadde skjedd, så tror jeg det er best om vi beholder han èn sesong til. Til Wilshere, Ramsey og co klarer seg utmerket selv.

 

Han burde aldri vært utnevnt til kaptein, da hadde saken på mange måter vært enklere. Nå blir det enten et salg eller at han fortsetter å være vår kaptein. Og klubben er ikke tjent med å ha en kaptein som så tydelig ønsker seg bort.

 

Han har vært min favoritt i mange år og er en av verdens spillere, så det er trist å skulle ønske han bort, men for å være litt/veldig "kjisjeisk" så vil alltid kjærligheten til klubben være sterkere enn båndene til en spiller.

 

Hvis Wenger ikke styrker ytterligere er jeg, som mange, stygt redd for hva som skjer neste sommer. Hvis vi synes denne sommeren har vært jævlig (noe den har), så tør jeg ikke innbille meg hvordan sommer 2012 blir hvis det blir enda en "nesten-sesong". Og det er det gode muligheter for når Wenger adresserer problemene, men ikke gjør noe med de...

 

Nasri forsvinner gratis, nok en Cesc-saga, RVP vil nok gå i tenkeboksen... etc etc

Link to comment
Share on other sites

FLere aviser sier folk fra Barca er i LOndon for å få i gang en avtale for Cesc, tydeligvis er Matta Arsenal vil prøve å skaffe seg som ersatter.

 

Men Uannsett vil ikke Barca betale den summen Arsenal krever, de har sakt de vil betalle 33 mill men Arsenal krever langt over 40 mill for Cesc.

 

For håe Arsenal sier nei og nekter å selge han, er nærves at han skal bli solgt nå :angry:

 

Mens representanter for spanjolene er i London for å forhandle om Fabregas.

 

Fokus på Fabregas

Det kan også være duket for flere avtaler i England for Barcelona.

 

The Guardian melder at representanter for klubben er i London for å forhandle med Arsenal om Cesc Fabregas.

 

Det spekuleres i om Barcelona vil komme med et bud på 33 millioner pund for midtbanespilleren. Det vil mest sannsynlig ikke være godt nok, ettersom Arsenal verdsetter spanjolen til 40 millioner pund.

 

Selger for å få råd

Barcelona fullførte nylig kjøpet av deres førsteprioritet Alexis Sánchez, noe som kostet mye penger.

Link to comment
Share on other sites

Flere sentrale midtbanespillere får spalteplass denne mandagen. Ingen overraskelse at Cesc Fabregas er en av dem. Heller ingen overraskelse at Barcelona er klubben han linkes til. Katalanernes president Josep Maria Bartomeu er i London for å forhandle fram en avtale som henter midtbaneeleganten tilbake til Camp Nou. Arsenal har verdsatt 24-åringen til 40 millioner pund, men skal nå være villig til å la ham gå for mindre hvis Thiago Alcantara kommer til London sammen med en slump med penger

Link to comment
Share on other sites

Milan med massivt bud på Fàbregas

 

Det er den engelske tabloidavisa Daily Star som skal ha lagt 30 millioner pund på bordet for Fàbregas, i tillegg til at Arsenal ved gjennomført handel vil få to spillere fra den italienske storklubben.

 

De to spillerne er, ifølge svenske Aftonbladet, Urby Emanuelson og Mathieu Flamini.

 

Bedre han går til Milan en møkkaklubben Barca vis han først må dra fra Arsenal.

 

Urby Emanuelson kan spille mange plasser både som back og ving.

 

Mens Flamini har slitt benken mye mye i Milan og har ikke blitt noe dårligere som takkling spiller

 

Så mange Milan kamper i fjor og det jeg så av Flamini var bra med til tider litt gal i noen takklinger, slik han kvesta backen til Totenham i CL :blink:

 

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/pl/article3197539.ece

Link to comment
Share on other sites

Vil vi ha en surmulende Fabregas i troppen?

Se på Samba som var raskt ute på Twitter og sa at ryktende med Arsenal var 'disrespectul'.

Noe gjerne Cesc også burde vært ute og sagt nå. Han har vært taus veldig lenge nå.

 

En midtbane med Mata-Song-Nasri-Gervinho-Wishere.....høres slett ikke verst ut.

Sleng på Samba i forsvaret...hekkan det begynner å se riktig så bra ut.

 

Ifølge Daily Mail:

 

The Mail says that “Wenger has not been impressed with his captain’s sulky manner since returning”

from his holidays, and Fabregas has refused to train with the first team. So much for his never-ending hamstring injury then!

 

Mata is expected to cost around £17m, which is probably half of what Wenger expects to recoup through the sale of Fabregas.

http://justarsenal.com/arsenal-agree-fee-for-juan-mata-but-face-competition-from-tottenham/8975

Link to comment
Share on other sites

Interessant svar fra RVP til Cescs spørsmål på twitter:

 

Persie_Official Robin van Persie

"@cesc4official: Who's handbag is this? What a joke.... http://bit.ly/pQXV5c" u shouldn't be talking about bags, especially not travel bags☹

 

http://twitter.com/#!/Persie_Official

 

Er nok bare en "joke", RVP og Fabregas har jo pleid å tulle sånn på twitter

Link to comment
Share on other sites

Får vi inn Mata samt at Barcelona legger £35mill på bordet så skal du se at det blir veldig bra. Det er tydelig at mannen ikke vil spille for oss så det beste er å cashe inn.

Helt enig med deg. Om det er slik at en spiller vil bort er det bare å selge til best mulig pris. Og det er kanskje nå.

Mange vil til Arsenal. Det er bare å handle folk som vil spille her.

Men kan jo hende Cesc vil være her - fotballmedia lever av spekulasjoner okm sommeren.

Tenker det er klokt ikke å uttale seg i forhold til rykter.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...