Jump to content

Cesc Fabregas


Gaston

Recommended Posts

  • Replies 3.6k
  • Created
  • Last Reply

Affelay er en spiller som jeg synes frister.. 34 mill + Affelay

 

Jeg tror ikke Afellay vil komme til å heve Arsenal tilstrekkelig. Heller mer penger og et kjøp av Mata.

Link to comment
Share on other sites

At han er skade etter en lang ferie er for meg merkelig å beskymringsverdig for Arsenal fansen i tanke på at Barca gjør alt for å kuppe spilleren.

 

Når han blir hjemme i England og resten av lage drar til Asia, er han skada eller er han på vei til Barca, for ikke vi fans vite.

 

Ser Bendtner er på vei bort men det har vel alle vist lenge, men usikkerheten rundt Cesc er det være med.

 

Er lenge tid overganskemarkedet stenger, så da for vi Arsenal fans bare kryssefingra i 1.5 mnd til at han ikke selges.

Link to comment
Share on other sites

Penger eller gtfo. Vil ikke ha noen Abidal i bytte, det kommer vi til å tape på. Vi kan mye heller få en stor sum penger for Cesc, og så kjøpe Enrique for under £10 mill.

 

Wenger kommer med stor sannsynlighet til å starte med Gibbs på backen. Ifølge Wenger så var en av grunnene til at Clichy ble solgt, var å gi Gibbs mer spilletid.

Link to comment
Share on other sites

Verken Barcelona eller Sunday Mirror holder hviledagen hellig, for sistnevnte rapporterer i dag at førstnevnte er i full sving med å legge inn et bud på Cesc Fàbregas.

 

Pep Guardiola skal ha gått lei av den langtekkelige affæren, og har bedt Barcelona-president Sandro Rosell om å imøtekomme Arsenals krav, og sørge for at de 300 millionene Arsenal vil ha for midtbanejuvelen blir overført.

 

De spanske mesterne skal være sikre på at de klarer å få fullført kjøpet i løpet av kommende uke.

 

ja hva skal man si om dette

Link to comment
Share on other sites

Vel, det er en viktig ting vi må ta med i bedtraktning, og det er at FABREGAS vil til en klubb, og det er BARCELONA. Det er defor barca ikke vil by mer enn 300 millioner kr. Hvis Fabregas også hadde lyst til å gå til Real Madrid, så hadde det endt med et stort budkrig, og vi kunne tjene ihvertfall over 450 millioner kr på han.

 

Synd for oss.

Link to comment
Share on other sites

Vel, det er en viktig ting vi må ta med i bedtraktning, og det er at FABREGAS vil til en klubb, og det er BARCELONA. Det er defor barca ikke vil by mer enn 300 millioner kr. Hvis Fabregas også hadde lyst til å gå til Real Madrid, så hadde det endt med et stort budkrig, og vi kunne tjene ihvertfall over 450 millioner kr på han.

 

Synd for oss.

Cesc har 4 år igjen av kontrakten og vi stiller derfor sterkt selv om det kun er Barcelona som er aktuell

Link to comment
Share on other sites

Cesc har 4 år igjen av kontrakten og vi stiller derfor sterkt selv om det kun er Barcelona som er aktuell

En spiller som Cesc skal helt klart kunne gå for 450 millioner. Budkrig ville i så tilfelle være gunstig.

Om ikke vi får det vi ønsker er det bare å vise styrke. Og si at det er uaktuelt.

Link to comment
Share on other sites

Har lenge også trodd at Fabregas blir, men tankene begynner å spinne etter utelatelsen av Asia-turen...

 

I tillegg tror jeg faktisk styret til Arsenal/Wenger kan finne på å godta et bud på 350 mill. Noe som i så fall er utilgivelig, uavhengig av hvor sterkt han ønsker seg dit.

 

Møkkasommer.

Link to comment
Share on other sites

Tror ikke det blir noe av Cesc til Barcelona denne gangen heller, faktisk. Slik kortene er delt ut er det egentlig ingenting som tilsier at det kan bli noe av, så fremt i fall Barca ikke vinner i lotto eller Ivan blir helt bløt.

 

Vi deler den oppfatningen. Det er i grunnen lite nytt fra forrige sommer, eller forrige sommer der igjen. Om det så skjer at Fabregas drar til Barcelona, slik de fleste tror, så trenger det på ingen måte å skje i sommer. Det er ingen ting som tyder på at det er krise for Fabregas å måtte være i Arsenal et år til.

Link to comment
Share on other sites

Caught Offside er 100% bullshit sammen med The Daily Mail, The Sun, Tribal Football o.l.

 

Forøvrig er det alltid artig at det er noen "nærme" venner, lagkamerater eller en eller annen kilde "innenfor" klubben disse artiklene alltid bruker som referanse.

Link to comment
Share on other sites

Caught Offside er 100% bullshit sammen med The Daily Mail, The Sun, Tribal Football o.l.

 

Du glemte News of the World. ;)

 

Vet ikke helt hva man skal tror. Det siste tyder jo på at både Fabregas og Nasri blir. Ingenting er bedre enn det, men forventer da også at Nasri skriver under på ny kontrakt asap. Alt annet vil være galskap.

Link to comment
Share on other sites

Det siste tyder jo på at både Fabregas og Nasri blir. Ingenting er bedre enn det, men forventer da også at Nasri skriver under på ny kontrakt asap. Alt annet vil være galskap.

 

De tar nok en sjanse (igjen) med å gå inn i sesongen med Nasri på siste kontraktsåret, men i og med at de tydeligvis velger det har de nok en "god følelse" av at det orner seg. Det bør de ha etter Edu, Wiltord, Flamini etc.

Link to comment
Share on other sites

Bookmakerne har snudd litt. Fortsatt regner de det som mest sannsynlig at Cesc forsvinner i sommer, men oddsen er ikke like lav lenger.

 

William Hill

 

Cesc to stay: 2,62

Cesc to go: 1,44

 

Bytter de om på dette begynner det å ligne litt på virkeligheten.

Link to comment
Share on other sites

Bytter de om på dette begynner det å ligne litt på virkeligheten.

 

Jeg er forsåvidt enig med deg. Jeg synes også det virker mer sannsynelig at han blir, enn at han drar.

 

Men dersom vi skal være littegrann objektive, så har antakeligvis oddssetterne mer peiling på dette enn deg og meg. Vår synsing er det kun vi sjøl som må stå for - for bookmakerne er dette levebrødet. Om det er din og min virkelighet som er riktig, eller oddssetternes - det vil tiden vise. ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg er forsåvidt enig med deg. Jeg synes også det virker mer sannsynelig at han blir, enn at han drar.

 

Men dersom vi skal være littegrann objektive, så har antakeligvis oddssetterne mer peiling på dette enn deg og meg. Vår synsing er det kun vi sjøl som må stå for - for bookmakerne er dette levebrødet. Om det er din og min virkelighet som er riktig, eller oddssetternes - det vil tiden vise. ;)

 

Skjønner ikke spørsmålsstillingen. Det er vel innlysende. Jeg har alltid rett, og er du også enig med meg er du sikret en lysende fremtid. Ha ha. :P

Link to comment
Share on other sites

Bookmakerne har snudd litt. Fortsatt regner de det som mest sannsynlig at Cesc forsvinner i sommer, men oddsen er ikke like lav lenger.

 

William Hill

 

Cesc to stay: 2,62

Cesc to go: 1,44

 

Det endrer seg stadig, i favør at Cesc blir hos oss.

 

Paddy Power:

 

Cesc to stay: 2,38

Cesc to go: 1,53

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...