Jump to content

Nye draktnummer


Eboue

Recommended Posts

Hvor god må man være for å være nr. 5?

 

Må være fordømt god!! ;) Kanskje en kloning av Steve Bould?

 

Ellers spiller det vel ingen rolle når det gjelder draktnummer, bortsett fra nummer 6. Den er tross alt fredet en god stund fremover! ;)

 

Ja, du skal ikke se bort i fra det, vi kan jo klone allerede ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 89
  • Created
  • Last Reply

Fab 4.. Det må jo bli en suksess!

 

Musikalsk eller homoseksuell..

Han har jo alt vist at han kan være like musikalsk som "little Mozart". De to skal nok lage søt musikk i årene fremover for oss ;)

Link to comment
Share on other sites

Kolo Toure får nr.5 som sitt nye nummer!!!

 

Kjempemessig. Noen andre får ta over nr. 28 nå.

Vår beste forsvarsspiller må jo ha "stoppernummer". :D

 

Nr. 6 og 10 er vel litt "hellig" enda, men tipper de blir brukt snart de også.

Link to comment
Share on other sites

Kolo Toure får nr.5 som sitt nye nummer!!!

 

Kjempemessig. Noen andre får ta over nr. 28 nå.

Vår beste forsvarsspiller må jo ha "stoppernummer". :D

 

Nr. 6 og 10 er vel litt "hellig" enda, men tipper de blir brukt snart de også.

Torres får nr 10, og Cannavaro får 6, etter en god vurdering av forskjellige rykter..... :D

Link to comment
Share on other sites

Tviler sterk på at det kommer til å bli en arsenal-spiller som kommer til å få nr.10 i år..

 

Kanskje Saviola hvis han kommer?

 

Thuram eller Appiah kan få 5/6 hvis en av de i det hele tatt kommer.

Link to comment
Share on other sites

Tviler sterk på at det kommer til å bli en arsenal-spiller som kommer til å få nr.10 i år..

 

Kanskje Saviola hvis han kommer?

 

Thuram eller Appiah kan få 5/6 hvis en av de i det hele tatt kommer.

 

 

Hadde vært gøy om Saviola kom ja, men Toure skal jo ha drakt nummer 5 denne sesongen..nr 6 er åpen, men det sies jo at Senderos skal ha den..

Link to comment
Share on other sites

Og en titt til i Arsenal.com->Shopping avslører at:

 

Lehmann #1

Diaby#2

Cole #3

Cesc #4

Toure #5

Senderos #6

Rosicky #7

Ljungberg #8

Reyes #9

---

Van Persie #11

Henry #14

 

Ikke ille lag det der :-|

(Og , ja jeg vet vi har flere...)

 

Da er det jo bare #10 som er "ledig" i første11eren,

men den kan godt få hvile litt etter Dennis - syns jeg!

Link to comment
Share on other sites

Djourou får nummer 20 på drakta si.

 

Hva er det som skjer?

Kunne ikke Arsenal heller gitt ut draktnummerene på alle spillerene samtidig for sesongen 2006/07, enn å gi et nytt nummer hver eneste dag??

 

Begynner nesten å bli for dumt.......

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener at Eboue burde hatt trøye nr. 2. Ingenting negativt om Diaby, men trøye nr. 2 tilhører en høyreback, og ikke en sentral midtbanespiller. Jeg mener også at Fabregas skulle beholdt trøye nr. 15, og at Diaby skulle fått trøye nr. 4, da dette er en trøye som tilhører en mer deffensiv orrientert midtbanespiller.

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener at Eboue burde hatt trøye nr. 2. Ingenting negativt om Diaby, men trøye nr. 2 tilhører en høyreback, og ikke en sentral midtbanespiller. Jeg mener også at Fabregas skulle beholdt trøye nr. 15, og at Diaby skulle fått trøye nr. 4, da dette er en trøye som tilhører en mer deffensiv orrientert midtbanespiller.

 

Høres mye smartere ut dette du skriver her, enn det realiteten er, ja.

 

Forstår ikke hva offensive Fàbregas skal med nr. 4?!

Synes nesten at Rosicky kunne fått nr. 10, og Cesc nr. 7 eller noe jeg, selv om det er ving-nummer.

Link to comment
Share on other sites

Maa innromme at jeg ble litt skuffet. Syns ikke Senderos er bra nok til aa ta nr 6 enda.. Synes ogsaa det var rart at Cesc fikk nr 4. Syns 15 var et bra nr for hanjeg. $ er jo nummeret til en forsvarer eller defensiv midtbanemann! Hadde heller likt aa sett Cesc i nr 15,10 eller 7. Men blir nok bra fordet.. Saa ogsaa at Djorou hadde overtatt nr 20 noe som er helt greit.

Link to comment
Share on other sites

Maa innromme at jeg ble litt skuffet. Syns ikke Senderos er bra nok til aa ta nr 6 enda.. Synes ogsaa det var rart at Cesc fikk nr 4. Syns 15 var et bra nr for hanjeg. $ er jo nummeret til en forsvarer eller defensiv midtbanemann! Hadde heller likt aa sett Cesc i nr 15,10 eller 7. Men blir nok bra fordet.. Saa ogsaa at Djorou hadde overtatt nr 20 noe som er helt greit.

Er du i utlandet eller?

Link to comment
Share on other sites

Maa innromme at jeg ble litt skuffet. Syns ikke Senderos er bra nok til aa ta nr 6 enda.. Synes ogsaa det var rart at Cesc fikk nr 4. Syns 15 var et bra nr for hanjeg. $ er jo nummeret til en forsvarer eller defensiv midtbanemann! Hadde heller likt aa sett Cesc i nr 15,10 eller 7. Men blir nok bra fordet.. Saa ogsaa at Djorou hadde overtatt nr 20 noe som er helt greit.

Er du i utlandet eller?

 

Hvis du har fulgt litt med i det siste så har veldig mange skrevet med to "a"'er når de skulle skrive "å", så svaret er nok "ja", og det er jo fordi det er ferie nå...! ;)

Link to comment
Share on other sites

Maa innromme at jeg ble litt skuffet. Syns ikke Senderos er bra nok til aa ta nr 6 enda.. Synes ogsaa det var rart at Cesc fikk nr 4. Syns 15 var et bra nr for hanjeg. $ er jo nummeret til en forsvarer eller defensiv midtbanemann! Hadde heller likt aa sett Cesc i nr 15,10 eller 7. Men blir nok bra fordet.. Saa ogsaa at Djorou hadde overtatt nr 20 noe som er helt greit.

Er du i utlandet eller?

 

Hvis du har fulgt litt med i det siste så har veldig mange skrevet med to "a"'er når de skulle skrive "å", så svaret er nok "ja", og det er jo fordi det er ferie nå...! ;)

Bingo :P

Link to comment
Share on other sites

Fint! Toure og Senderos er vårt stopperpar de neste årene. Det er jeg veldig godt tilfreds med! Nr 5 og 6.

Nr 10 ligger død en sesong eller to. Walcott må jo få vist seg frem før han får det nummeret. Kanskje allerede etter årets sesong? Jeg tror absolutt ikke at vi kjøper flere angrepsspillere. Vi har nok av dem nå!

Link to comment
Share on other sites

Forstår ikke hva offensive Fàbregas skal med nr. 4?!

Synes nesten at Rosicky kunne fått nr. 10, og Cesc nr. 7 eller noe jeg, selv om det er ving-nummer.

 

#7 er vel ikke et vingnummer? Det er jo et klassisk sentral midtbanenummer.

Det klassiske, faktisk. At vi har hatt Pires på vingen med det i 6-7 år endrer

ikke på det... Jeg er derimot tilbøyelig til å si at #6 er blitt et "stoppernummer"

takket være Adams ;)

 

Fint! Toure og Senderos er vårt stopperpar de neste årene. Det er jeg veldig godt tilfreds med! Nr 5 og 6.

Nr 10 ligger død en sesong eller to. Walcott må jo få vist seg frem før han får det nummeret. Kanskje allerede etter årets sesong? Jeg tror absolutt ikke at vi kjøper flere angrepsspillere. Vi har nok av dem nå!

 

Hadde faktisk ikke tenkt på Walcott som #10, men dersom han er så god som

"lovet" så kan det være en god plan. Om noen år som du sier. Ellers hadde Henry

fått det om han hadde bedt om det, men jeg tror nok han selv helst vil ha #14.

Henry har nok respekt for Bergkamp ;)

Link to comment
Share on other sites

#7 er vel ikke et vingnummer? Det er jo et klassisk sentral midtbanenummer.

Det klassiske, faktisk.

 

Dette er faktisk litt feil. Fra gammelt av, har trøye nr. 7 vært en typisk trøye for en høyre kantspiller. Det som var vanlige trøyer for sentrale midtbanespillere i gamle dager såvidt jeg kan erindre, var trøyene 4 og 8. Det finnes selvfølgelig unntak, som f. eks med Brady.

 

En lagoppstilling så gjerne slik ut i tiden før man fikk faste nr.

 

1

 

2, 5, 6, 3

 

7, 4, 8, 11

 

9, 10

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...