Jump to content

Nye draktnummer


Eboue

Recommended Posts

En ting jeg la merke til. Reyes står fremdeles oppført på player-listen til Arsenal, uten nummer. Betyr dette at Baptista/Reyes transferen bare er som et lån å regne begge veier?

 

Ellers synes jeg det er greit at Gallas og Baptista fikk draktnummerene til spillerne de erstatter

 

Ett års lån......

Er det sikkert?

Reyes ville jo vekk... :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 89
  • Created
  • Last Reply

En ting jeg la merke til. Reyes står fremdeles oppført på player-listen til Arsenal, uten nummer. Betyr dette at Baptista/Reyes transferen bare er som et lån å regne begge veier?

 

Ellers synes jeg det er greit at Gallas og Baptista fikk draktnummerene til spillerne de erstatter

 

Ett års lån......

 

Ikke dumt d, så hvis ingen av dem slår til i de respektive klubbene, så kan vi heller bruke Reyes for å få Torres neste sommer :)

Det håper jeg skjer! ;)

Link to comment
Share on other sites

Nr 4 passer helt perfekt for Cesc. Han er juvelen vår og en fryktelig viktig spiller som har blitt veldig sentral for oss etter at Vieira forsvant. Nr 4 var også nr til "Pep" Guardiola som er en legende blandt de spanske midtbanespillerne.

 

Er jo noen år siden "fab 4" var balløyas beste forsvar..... Så fab(regas) #4 er et godt valg med gode assosiasjoner :)

Link to comment
Share on other sites

Apropos gallas sitt draktvalg, det kunne ha vært verre:

 

1-Osvaldo Ardiles hadde drakt nummer 1 i VM i 1982.

2-Hicham Zerouali hadde draktnummer 0 i Aberdeen etter hans kallenavn "zero"

(draktnummer 0 og 00 er nå ikke lenger lovlig)

3-Luisão i Flamenco spiller i drakt nummer 111.

4-Romario spilte sin kamp nummer 500 med drakt nummer 500 :)

5-Første året med draktnummer i England valgte Charlton å gjøre det i alfabetisk rekkefølge.. En utespiller med navn Stuart Balmer fikk æren av å bære draktnummer 1.

6-Cristiano Lupatelli spilte med draktnummer 10 i Chievo i sin tid... Som keeper ;)

7-Lizarazu spilte med nummer 69 i Bayern München.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Senderos #6

 

Med andre ord så mener Wenger at Senderos er en verdig arvtager til Mr. Arsenal. La oss håpe at Senderos fortsetter der han slapp!

 

Jeg hadde ikke fått med meg dette før jeg tilfeldigvis snublet innom arsenal.com i dag. Og ettersom Senderos ikke har spilt så langt i sesongen er det kanksje ikke så rart.

 

Men jeg synes det er merkelig å gi det helige nummer 6 til Senderos! Han har kanskje et stort potensiale og han er kanskje en lignende spillertype, men han har MYE å bevise før han nærmer seg Adams.

 

Personlig mener jeg vi bare skulle latt nummer 6 være hellig, og la vær å bruke det. Adams gjorde mye for Arsenal og Arsenal gjorde mye for ham. The true Mr. Arsenal, Tony Adams no. 6!

Link to comment
Share on other sites

Freding av nummer er unødig. Å la nummeret stå ubrukt nokre år er greit, men freding gjer spelaren til større enn klubben spør du meg.

 

Klubben går alltid vidare, og då må nummer også det.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...